facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

«Aπαντήσεις στα ψέμματα για τον σιδηρόδρομο» – Επίθεση κυβέρνησης & ΝΔ σε Τσίπρα

Eπίθεση στον Αλέξη Τσίπρα για όσα ισχυρίστηκε στο πλαίσιο συνέντευξής του στο Mega, εξαπέλυσαν κυβέρνηση και Νέα Δημοκρατία.

Σε ανακοίνωσή του ο Γιάννης Οικονόμου αναφέρει: «Οι πολίτες θα περίμεναν σήμερα από τον κ. Τσίπρα που έχει κυβερνήσει, εκτός από κριτική να προβεί με γενναιότητα και εντιμότητα στη δέουσα και απαιτούμενη από το βάρος των περιστάσεων αυτοκριτική. Αντίθετα επέλεξε, για μια ακόμη φορά, να κινηθεί στο μονοπάτι του χθες επαναλαμβάνοντας τους ισχυρισμούς του κ. Σπίρτζη:

Μεγάλα κενά λόγια περί ευθύνης -με την οποία είπε ότι δεν έχει τσακωθεί- αλλά δεν έδωσε καμιά απάντηση για τις 7 παρατάσεις – καθυστερήσεις της επίμαχης σύμβασης στη διάρκεια της θητείας του.

Εμφάνισε στοιχεία για ένα ποσοστό δήθεν ολοκλήρωσης 68% συγχέοντας είτε σκόπιμα είτε από άγνοια πληρωμές με συστήματα που δήθεν λειτουργούσαν, όταν είναι γνωστό ότι μέχρι το 2017 είχε παραδοθεί μόλις το 32% του φυσικού αντικειμένου, μεγάλο μέρος του οποίου στη συνέχεια έπρεπε να αντικατασταθεί. Ενώ από εκεί και μέχρι το 2019 απολύτως τίποτα.

Παρότι επιχείρησε μια βουτιά πολλές δεκαετίες πίσω για να μιλήσει για το κράτος, δεν είπε ούτε κουβέντα για την ανάγκη αξιολόγησης στο δημόσιο και την επιβεβλημένη ρήξη με λογικές ασυδοσίας και παλαιοσυνδικαλισμού, που επιχειρούν να κρατήσουν το ελληνικό κράτος δέσμιο των χειρότερων εποχών του.

Η κοινωνία απαιτεί αλήθειες χωρίς υποκρισία και υπεκφυγές».

Στον κ. Τσίπρα απήντησε και η Νέα Δημοκρατία παραθέτοντας, «τέσσερα ψέμματα», όπως τα χαρακτηρίζει του κ. Τσίπρα.

Συγκεκριμένα αναφέρει: «Τέσσερις απαντήσεις σε κάποια από τα ψέματα του κ.Τσίπρα, που επανέλαβε τα ψέματα του κ.Σπίρτζη.

Τη στιγμή που οι πολίτες απαιτούν αλήθειες και ανάληψη ευθυνών, ο κ. Τσίπρας ισχυρίστηκε ότι όλα έγιναν σωστά επί των ημερών του κι ότι το 2019 παρέδωσε έναν σιδηρόδρομο στον οποίο όλα λειτουργούσαν καλά. Για να υποστηρίξει, δε, τους ισχυρισμούς του, χρησιμοποίησε σειρά ψεμάτων. Τα ίδια που χρησιμοποίησε και ο υπουργός του κ. Σπίρτζης.

-Ψέμα: «Παραδώσαμε το 68% του έργου»

Αλήθεια: Η σύμβαση, η οποία ξεκίνησε στο τέλος του 2014, ενώ θα έπρεπε να ολοκληρωθεί ως το 2016, αναπτύχθηκε έως το 2017 μερικώς. Είχε υπάρξει παράδοση του 32% του παραδοτέου, στο οποίο δυστυχώς, όμως, «υπήρχαν σοβαρότατα σφάλματα, κατ’ αποτέλεσμα ένα ποσοστό όχι πάνω από 18% ήταν αυτό που ήταν γνήσια λειτουργικό τα δύο αυτά χρόνια. Το υπόλοιπο χρειαζόταν να ανακατασκευαστεί. Το 2017 σταματά στην πραγματικότητα η εφαρμογή της σύμβασης γιατί προέκυψαν σοβαρότατα λάθη στην εφαρμογή». Το περίφημο 68% αναφέρεται σε ποσοστά απορρόφησης των χρηματοδοτήσεων και όχι σε λειτουργικά τμήματα τα οποία παραδόθηκαν. Επί θητείας ΣΥΡΙΖΑ παραδόθηκαν 17 σταθμοί, σε σύνολο 52, εκ των οποίων οι μισοί ανακατασκευάστηκαν επί κυβέρνησης ΝΔ και κατασκευάστηκαν 19 επιπλέον. Σχετικά με το ETCS, μέχρι το 2020 είχαν παραδοθεί μηδέν (0) σταθμοί, ενώ μεταξύ 2020-2023 παραδόθηκαν 21 σταθμοί για χρήση στον ΟΣΕ, ήτοι το 40% του έργου.

-Ψέμα: «Στη Λάρισα, υπήρχε και δεύτερο σύστημα τηλεδιοίκησης που υπέστη βλάβη το 2019 και κάηκε και δεν το έφτιαξε κανείς. Γιατί δεν το έφτιαξε κανείς; 9,5 δισ. απευθείας αναθέσεις έκαναν»

Αλήθεια: Το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε πλήρως από τον Νοέμβριο του 2022». Το 2017 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε ο τοπικός σταθμός σηματοδότησης στη Λάρισα. Η τηλεδιοίκηση ήταν ενεργή, όμως, σύμφωνα με έγγραφο του ΟΣΕ, δεν λειτουργούσε, δεν τους επέτρεπε να δουν τίποτα πλην ενός πολύ μικρού τμήματος, μέχρι την πυρκαγιά του 2019, οπότε και καταστράφηκε. Ο νέος τοπικός σταθμός παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ τον Νοέμβριο του 2022. Άρα ο σταθμάρχης, όπως έχουν βεβαιώσει όλοι με επιτόπια έρευνα, θα μπορούσε και να χαράξει ηλεκτρονικά την πορεία και να δει το τρένο για 5,5 χιλιόμετρα. Δεν έκανε τίποτα από τα δύο.

-Ψέμα: «Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό»

Αλήθεια: Ποτέ δεν υπήρχε υποχρέωση για δύο σταθμάρχες. Αρκει να κοιτάξει κάποιος τους πίνακες υπηρεσίας για να το διαπιστώσει. Υπάρχουν 3 βάρδιες στις οποίες επιμερίζεται το έργο. Το ρυθμιστικό πλαίσιο προβλέπει ότι ο προϊστάμενος είναι εκείνος που καθορίζει τις βάρδιες.

-Ψέμα: «Υπήρχε σύστημα στην Καρόλου με το οποίο μπορούσες να δεις που ήταν το κάθε τρένο»

Αλήθεια: Στην πραγματικότητα, υπήρχε ένα σύστημα GPS, το οποίο όμως δεν έδειχνε σε ποιες ράγες κινείται το τρένο, αλλά απλά το στίγμα της τοποθεσίας του. Άρα, όταν υπάρχουν δύο γραμμές, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να δει αν κινείται στη σωστή ή στη λάθος γραμμή. Αυτό θα μπορούσε να διαπιστωθεί αν λειτουργούσε το σύστημα της τηλεδιεύθυνσης το οποίο δεν είχε εγκατασταθεί.

 aftodioikisi

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news