Ειδικότερα, στο εν λόγω ντοκουμέντο που δημοσιοποίησε ο ΣΚΑΪ, είναι καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του σταθμάρχη.
Συγκεκριμένα, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες μόνο ημέρες πριν το δυστύχημα, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας.
Από τις 13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός.
Είναι κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού, σε αντίθεση με το επιχείρημα που προέβαλε ενώπιον της ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το χρησιμοποιεί.
Ακόμη, στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο άνδρας έκανε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών. Επιπλέον, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχει καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης, καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.
Τη δε 27η Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών.
Αναφορικά με το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμειναπου έμεινε μόνος του, ο 59χρονος σταθμάρχης μέχρι και τις 01:39 π.μ όπου και είχε γίνει το δυστύχημα δεν καταγράφεται καμία κίνηση αφού όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό ρεπορτάζ, ο 59χρονος σταθμάρχης τις περισσότερες μέρες του Φεβρουάριου εργαζόταν στπο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας.
Μετά, για δύο μέρες έκανε την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου αναλαμβάνει να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας όπου στις 28 Φεβρουαρίου γίνεται και το τραγικό δυστύχημα.
ΣΚΑΪ/ertnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου