facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2023

Ηχηρή παραίτηση της Διευθύντριας της Παθολογικής Κλινικής του νοσοκομείου Ρεθύμνου Ελένης Ιωαννίδου

Την παραίτησή της υπέβαλε με έγγραφό της προς την Διοίκηση του Νοσοκομείου Ρεθύμνου, η Διευθύντρια της Παθολογικής Κλινικής Ελένη Ιωαννίδου. Η ίδια κάνει λόγο για «τέλος εποχής», υπογραμμίζοντας παράλληλα το γεγονός ότι πλέον δεν υπάρχει καμία προοπτική ενίσχυσης της πολύπαθης παθολογικής κλινικής με έμψυχο δυναμικό.
Στην επιστολή της αναφέρει μεταξύ άλλων: “Εξαναγκάζομαι να παραιτηθώ, γιατί με αυταρχικό τρόπο μου επιβλήθηκε να συμμετέχω σε διακομιδές διασωληνωμένων ασθενών παρά την έγγραφη και έντονη αντίθεση μου που πηγάζει από την μη ειδίκευση μου σε αυτό το αντικείμενο”, προσθέτοντας ότι ”δεν μπορώ να λειτουργήσω το εξωτερικό παθολογικό ιατρείο και ντρέπομαι τους ασθενείς που νοσηλεύω, όταν τους λέω ότι δεν γίνεται επανεξέταση”.

Η κ. Ιωαννίδου τονίζει πως “εξαναγκάζομαι να παραιτηθώ, γιατί έχω κάνει ό,τι μπορούσα για να αλλάξει αυτή η κατάσταση με αποκορύφωμα την άρνηση μου να νοσηλεύω ασθενείς που δεν θα μπορώ να φροντίσω όπως πρέπει, και αντιμετωπίστηκα από τη διοίκηση με πειθαρχική διαδικασία με τη σύμφωνη γνώμη των θεσμικά εκλεγμένων συναδέλφων μου.
Κυρίως, όμως, εξαναγκάζομαι να παραιτηθώ, γιατί δεν υπάρχει καμία προοπτική βελτίωσης αυτής της κατάστασης, το οποίο μου έγινε σαφές μετά από τη συνάντηση με τον διοικητή της ΥΠΕ, παρουσία του διοικητή του νοσοκομείου, οι οποίοι με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει κανένα σχέδιο σταθερής μετακίνησης γιατρού στην κλινική μας, κανένα σχέδιο κινήτρων, καμία προκήρυξη θέσης ή οποιασδήποτε μόνιμης λύσης, αλλά θα συνεχίσει το καθεστώς των αποσπασματικών μετακινήσεων της τελευταίας στιγμής κάθε μήνα για εφημερίες”.

ertnews

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news