Σύμφωνα με πληροφορίες το αντίτιμο διαμορφώνεται στα 2,5 ευρώ ανά διέλευση με ΦΠΑ, έναντι 2,8 ευρώ που είναι με βάση την υφιστάμενη σύμβαση.
Για τα διόδια είχε ξεσπάσει μεγάλος θόρυβος το τελευταίο δίμηνο μετά την πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ, να είναι κυμαινόμενα και το κόμιστρο να διαμορφώνεται με βάση την ώρα που μπαίνει ένας οδηγός στον οδικό άξονα.
Η κυβέρνηση εμφανίστηκε από την πρώτη στιγμή επιφυλακτική με την πρόταση του ΤΑΙΠΕΔ, θεωρώντας μεταξύ άλλων ότι δεν υπάρχουν επαρκείς συγκοινωνιακές μελέτες που να μπορούν να στηρίξουν αυτό τον τρόπο τιμολόγησης.
Στόχος του υπουργείου Υποδομών αλλά και του ΤΑΙΠΕΔ είναι να επιταχυνθούν οι ρυθμοί του διαγωνισμού προκειμένου να τρέξουν πριν την εκλογική περίοδο, σχεδιασμό τον οποίο οι υποψήφιοι επενδυτές θεωρούν δύσκολο.
Στο διαγωνισμό έχουν προσέλθει οκτώ υποψήφιοι, οι οποίοι πέρασαν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίες για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα.
Επομένους δεσμευτικές οικονομικές προσφορές καλούνται να υποβάλλουν οι Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.
newmoney
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου