facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022

Πετράλωνα: «Επιφυλακτικός» για τους βιασμούς ο ιατροδικαστής που είχε εξετάσει τον 17χρονο

Επιφυλάξεις κρατά ο ιατροδικαστής που είχε εξετάσει τον 17χρονο που φέρεται να βιάστηκε από τον ίδιο του τον πατέρα, όπως και τα άλλα δυο παιδιά της οικογένειας στα Πετράλωνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA και του δημοσιογράφου των εφημερίδων «Τα ΝΕΑ» και «Το ΒΗΜΑ», Βασίλη Λαμπρόπουλου, ο ιατροδικαστής που είχε εξετάσει τότε τον σήμερα 17χρονο γιο της οικογένειας, είναι «επιφυλακτικός» ως προς τους βιασμούς.

Και αυτό γιατί όπως είπε, από την ιατροδικαστική εξέταση δεν προέκυψαν κακώσεις και παραμορφώσεις στο σώμα του νεαρού, που ακόμα και αν είχε περάσει αρκετό διάστημα από τον τελευταίο βιασμό, θα έρεπε να υπάρχουν στο σώμα του.

Κάτι τέτοιο δεν έχει προκύψει από την ιατροδικαστική εξέταση, με τον ιατροδικαστή να δηλώνει επιφυλακτικός για τα όσα ισχυρίζεται ο 17χρονος.

Αρνείται τα πάντα ο αδερφός του πατέρα – «Τα παιδιά είναι μιλημένα»

Σε δηλώσεις του στο LIVE NEWS, ο αδερφός του πατέρα των παιδιών που κατηγορείται για ομαδικούς βιασμούς, πάρτι οργίων και σεξουαλικές κακοποιήσεις με θύματα τα ίδια του τα παιδιά, λέει:

«Αυτή η υπόθεση είναι καθαρά θέμα του αδελφού μου και της πρώην συζύγου, το κάνει καθαρά για εκδίκηση. Έχει γίνει πια και της μόδας αυτό μου φαίνεται. Τον αδελφό μου τον έχει διαλύσει οικονομικά, τον έχει τσακίσει οικονομικά καταρχήν. Ενώ το παιδί είχε μία δουλειά, πάλευε νύχτα μέρα.

Εγώ το είχα καταλάβει πολλά χρόνια πριν και του είχα επισημάνει: ‘Άσε την κοπέλα, δεν κάνει για εσένα’, αλλά δυστυχώς δεν άκουσε. Το παιδί το έχουν δει και ψυχίατροι, δεν έχουν βρει κανένα εύρημα, αν υπάρχει τίποτα… Είναι καθαρά εκδίκηση».

Όπως τονίζει «και ο εισαγγελέας το έχει καταλάβει και η ανακρίτρια το έχει καταλάβει. Τα παιδιά είναι μιλημένα κύριέ μου, πολύ απλά. Καταρχήν η μεγάλη η κόρη έπεσε σε μεγάλες αντιφάσεις στην ανακρίτρια γιατί στην αρχή έδωσε κατάθεση ότι: ‘Από αυτά δεν ξέρω τίποτα’. Και μετά από χρόνια, ξανά όταν έγινε πάλι μας κάλεσαν ‘Ναι’, λέει: ‘Κάτι έγινε κρυφά’.

Ισχυρίζεται ας πούμε στην κατάθεση το παιδί ότι κοιμόταν και άκουσε θόρυβο και ξυπνάει και βλέπει ‘Είδα τον θείο μου να κάνει σεξ με τον μπαμπά μου’. Ακούστε τι είπαν στο παιδί. Τώρα να σε βγάζουνε δηλαδή παιδεραστή του αδελφού σου; Δεν έχω πειράξει ποτέ μυρμήγκι στη ζωή μου, δεν έχω μαλώσει ποτέ με κανέναν, ποτέ. Και οι άλλοι 17 που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους θα ζητήσουν τρελές αποζημιώσεις».

newsit

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news