Περισσότερους ελέγχους και αυστηροποίηση ποινών για όλους όσοι νοθεύουν τα καύσιμα κίνησης ζητάει, μέσω της ΕΡΤ, ο Απόστολος Καλαντζόπουλος γενικός γραμματέας της Ένωσης Βενζινοπωλών Αττικής.
Σε σχετικό ρεπορτάζ της ΕΡΤ αναδεικνύεται το πρόβλημα παρουσιάζοντας
τις απόψεις μηχανικών, βενζινοπωλών και ειδικών του χώρου του
αυτοκινήτου.
«Τα νοθευμένα καύσιμα έχουν επιπτώσεις και επικαθήσεις στον
κινητήρα. Φθίνουν αρκετά μέρη του αυτοκινήτου (τσιμούχες, μπεκ,
βαλβίδες, σύστημα τροφοδοσίας κ.ά.) δήλωσε ο Βασίλης Τόνας, μηχανικός αυτοκινήτων στο Ίλιον Αττικής τονίζοντας ότι «με το πέρασμα του καιρού (το νοθευμένο καύσιμο) φθείρει εσωτερικά τον κινητήρα και διαβρώνει το σύστημα τροφοδοσίας» με το κόστος επιδιόρθωσης να αγγίζει και τα 1.000 ευρώ.
«Η χαμηλή τιμή στα καύσιμα συνήθως δημιουργεί προβλήματα στα
αυτοκίνητα και στην τσέπη των ιδιοκτητών, οι οποίοι θα αναγκαστούν να
οδηγηθούν στο συνεργείο είτε με την οδική βοήθεια είτε με προβλήματα με
το κόστος επισκευής του οχήματος να είναι υπέρογκο» υποστήριξε ο δημοσιογράφος Γιώργος Ανδρής καλώντας τους καταναλωτές να μην κοιτάνε τις χαμηλές τιμές γιατί στο τέλος θα το πληρώσουν ακριβά.
«Οι καταναλωτές με το που θα αντιληφθούν ότι κάτι συμβαίνει στη
συμπεριφορά του κινητήρα θα πρέπει να το ακινητοποιούν γιατί όσο
κινούνται με νοθευμένο καύσιμο δημιουργούν περαιτέρω προβλήματα, κάτι
που σημαίνει αυξημένο κόστος επισκευής» πρόσθεσε ο κ. Ανδρής.
«Αν το όχημα είναι πολύ σύγχρονο σε προειδοποιεί το ίδιο το
αυτοκίνητο, το οποίο μπαίνει σε safe mode για να μη προκληθεί μεγάλη
ζημιά», συμπλήρωσε.
Από την πλευρά του ο Απόστολος Καλαντζόπουλος, γενικός
γραμματέας Ένωσης Βενζινοπωλών νομού Αττικής μιλώντας για το φαινόμενο
που έχει λάβει τον τελευταίο καιρό τεράστιες διαστάσεις δήλωσε ότι «πρέπει να ξέρουμε που βάζουμε βενζίνη. Να αποφεύγουμε τα πρατήρια που εγκυμονούν κινδύνους». Ο ίδιος, μέσω του θεσμικού του ρόλου, κάλεσε την Πολιτεία να κάνει περισσότερους ελέγχους στη διακίνηση των καυσίμων.
«Οι διαλύτες που αναμειγνύουν σήμερα με τα καύσιμα είναι πάρα πολλοί και ίσως μη ανιχνεύσιμοι σε σχέση με το ποσοστό που αναμειγνύονται» παραδέχτηκε ο κ. Καλατζόπουλος.
Ο ίδιος δήλωσε ότι κλάδος των βενζινοπωλών δεν μπορεί να διώξει τους παραβάτες αλλά αντίθετα το Κράτος πρέπει να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους και να αυστηροποιήσει τις ποινές.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/protothema
ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ
Τρίτη 16 Αυγούστου 2022
Νοθεία καυσίμων: Τι ζημιές προκαλούν οι διαλύτες και πώς μπορούμε να προστατευθούμε
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ στις
16.8.22
Ετικέτες
ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
-
Ο πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας, Χρίστιαν Μίτσκοσκι πραγματοποιεί από σήμερα διήμερη επίσκεψη στις Βρυξέλλες, όπου συμμετέχει, μεταξ...
-
Ποινή φυλάκισης δύο ετών επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Λαμίας στον γιατρό που είχε εξετάσει και χειρουργήσει τον 9χρονο Δημήτρη Κατσαούνο, π...
-
Ανήλικη ομολόγησε ενώπιον δικαστηρίου ότι κατήγγειλε ψευδώς έναν 22χρονο για γενετήσιες πράξεις εις βάρος της, επειδή ήθελε να τον εκδικηθε...
-
Μεγάλη επιχείρηση της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε από το πρωί του Σαββάτου (21/12), με στόχο την εξάρθρωση ενός κυκλώματος, στο ...
-
Ένα άγριο περιστατικό βίας με θύτες μια ομάδα παιδιών σχολικής ηλικίας συνέβη στη Μάρπησσα το βράδυ της Παρασκευής 20 Δεκεμβρίου. ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου