facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

Διαδήλωση αντιεμβολιαστών έξω από την κατοικία του Θάνου Πλεύρη

Αντιεμβολιαστές διαδηλώνουν έξω από την κατοικία του, ανέφερε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.

Μέσα στην κατοικία είναι η σύζυγος και τα δύο παιδιά του, έγραψε ο ίδιος τη Δευτέρα στο Twitter κάνοντας λόγο για στοχοποίηση και ζητώντας την καταδίκη του συμβάντος από όλο τον πολιτικό κόσμο.

Η ανάρτηση του κ. Πλεύρη: «Έξω από το σπίτι μου που βρίσκεται η γυναίκα μου και τα δυο μου παιδιά έχουν συγκεντρωθεί αντιεμβολιαστές και «Διαδηλώνουν» εναντίον της οικογένειας μου. Στοχοποιείται η οικογένεια μου για τις υπουργικές μου αποφάσεις. Αναμένω την αυτονόητη καταδίκη από όλο τον Πολιτικό Κόσμο».
«Αναμένουμε την ξεκάθαρη καταδίκη απο ολες τις πολιτικες δυναμεις» τόνισε η ΝΔ στην ανακοίνωση που εξέδωσε για το συμβάν.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΝΔ:

«Το να στοχοποιούνται οικογένειες πολιτικών για τις πολιτικές τους αποφάσεις είναι απαράδεκτο, και κατάφωρα αντιδημοκρατικό. Αναμένουμε την ξεκάθαρη καταδίκη από όλες τις πολιτικές δυνάμεις, της στοχοποίησης της οικογένειας του υπουργού Υγείας Θάνου Πλεύρη απο αντιεμβολιαστές που διαδηλώνουν έξω από το σπίτι του».

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news