facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Προκηρύχθηκαν νέες μόνιμες θέσεις γιατρών για το Νοσοκομείο της Σάμου αλλά και της Ικαρίας  <--> Πόρος: Συνελήφθη ένας 15χρονος που πέταγε κροτίδες στα πόδια 85χρονης  <--> Καιρός αύριο: Βροχές, καταιγίδες και χαλάζι ακόμα και στην Αττική – Αναλυτική πρόγνωση  <--> Φιντάν για ελληνικό Θαλάσσιο Σχεδιασμό: Δεν θα επιτρέψουμε τετελεσμένα σε Κύπρο, Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο  <--> Ελεύθεροι οι δύο Ρομά στη Φθιώτιδα που πυροβόλησαν και τραυμάτισαν με καραμπίνα δύο νεαρά άτομα  <--> Ασανσέρ: Tι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες πολυκατοικιών μέχρι τις 30 Ιουνίου – Έρχονται βαριά πρόστιμα  <--> Συμβόλαιο θανάτου εκτελέστηκε στο Χαλάνδρι, ποιο είναι το θύμα  <--> Συνελήφθη 55χρονος οδηγός που έτρεχε με 212 χλμ/ώρα στην Περιφερειακή Υμηττού – Στο όχημα βρισκόντουσαν και δύο ανήλικοι  <--> Η Βόρεια Μακεδονία προκαλεί ξανά: «Το μακεδονικό ζήτημα δεν έχει κλείσει» δήλωσε ο Χρίστιαν Μίτσκοσκι  <--> Απίστευτο: Ετοιμάζουν beach bar σε περιοχή Natura στα Χανιά    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι καταναλωτές για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές

Προθεσμία δέκα ημερών για την δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ. Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

* Ο καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

* Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία

* Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

* Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

* Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και

* Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.

* Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποια να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πληρως από αυτήν.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται στη σχετική ηλεκτρονική διεύθυνση.

ΑΜΠΕ/naftemporiki 

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news