Αυτό επισήμανε ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, κ. Θόδωρος Σκυλακάκης, στο πλαίσιο του «Digital Meet Up».
Σημειώνεται πως η πλατφόρμα παραμένει ανοιχτή, για να μπορούν οι πολίτες να καταθέτουν τιμολόγια. Μέχρι το τέλος του έτους θα λάβει χώρα ακόμη μια πληρωμή, ενώ θα ακολουθήσουν περισσότερες, μέσα στο 2022, για τα τιμολόγια που θα κατατεθούν αργότερα.
Στο επίκεντρο της παραπάνω διαδικτυακής συζήτησης τέθηκε το Ταμείο Ανάκαμψης και η «πράσινη» προοπτική που έχει, καθώς και η παρουσίαση σειράς πρωτοβουλιών που εξαγγέλλονται και δρομολογούνται στη χώρα και έχουν σκοπό να ωθήσουν την οικονομία προς την «πράσινη» κατεύθυνση.
Νωρίτερα, ο κ. Σκυλακάκης συμμετείχε ως κεντρικός ομιλητής στο Corporate Communication Conference 2021, που πραγματοποιήθηκε, διαδικτυακά, από την Boussias.
Θέμα συζήτησης ήταν το Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και η συμβολή του στην αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου. Πεδίο εστίασης αποτέλεσε ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει ο τομέας της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων και του marketing για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών τόνισε πως στο Ταμείο Ανάκαμψης υπάρχει άφθονος χώρος για όλους όσοι θέλουν να κάνουν επενδύσεις υπογραμμίζοντας, παράλληλα, τη σημασία της χρηστικής επικοινωνίας για την αποτελεσματική κινητοποίηση των ιδιωτικών πόρων, ιδίως σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις που πραγματοποιούν τα νοικοκυριά (π.χ. Εξοικονομώ), οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και τα άλλα προγράμματα που απαιτούν μαζική συμμετοχή πολιτών.
Εξήγησε πως το Ταμείο Ανάκαμψης είναι ένα τελείως διαφορετικό αναπτυξιακό εργαλείο από αυτά με τα οποία είναι εξοικειωμένη η ελληνική αγορά, γι’ αυτό και απαιτεί άλλη επικοινωνιακή προσέγγιση.
Όπως είπε, χαρακτηριστικά, η μεγάλη διαφορά του από το ΕΣΠΑ είναι πως στο τελευταίο δεν υπήρχε, στον βαθμό που απαιτείται από το «Ελλάδα 2.0», η επιδίωξη για μαζική κινητοποίηση ιδιωτικών πόρων. Στο Ταμείο Ανάκαμψης «δίνουμε μεγάλη έμφαση στην αποτελεσματικότητα. Επιδιώκουμε χαμηλές επιδοτήσεις ανά επένδυση και καλύτερο marketing αυτών των επιδοτήσεων – ενισχύσεων – ευκαιριών», σημείωσε ο κ. Σκυλακάκης.
Επιπρόσθετα, ανέφερε πως οδεύουμε προς ένα μοντέλο ανάπτυξης, το οποίο στηρίζεται στην εξωστρέφεια και στις επενδύσεις. «Αυτό κάνει πολύ σημαντική την επικοινωνία στο εξωτερικό. Κάτι, στο οποίο θα πρέπει να εξειδικευτεί περισσότερο ο κλάδος της επικοινωνίας, ο οποίος ήταν κατεξοχήν εσωστρεφής, υπό την έννοια ότι παρείχε υπηρεσίες, κατά κύριο λόγο, σε επιχειρήσεις που απευθύνονταν στην ελληνική κατανάλωση», δήλωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών.
Τέλος, υπογράμμισε πως ένας από τους βασικούς στόχους της κυβερνητικής πολιτικής και του Ταμείου Ανάκαμψης είναι η αύξηση του βαθμού συνεργασίας και του μέσου μεγέθους της μικρής και μεσαίας ελληνικής επιχείρησης. «Εκεί, έχουμε ένα ισχυρό πακέτο κινήτρων που αφορά είτε τη συνεργασία είτε τις συγχωνεύσεις», δήλωσε, αναφέροντας ενδεικτικά τα κίνητρα που παρέχονται για το franchise, το οποίο δίνει αξιόλογες δυνατότητες αύξησης της εσωτερικής επικοινωνίας. «Το κάνουμε αυτό, διότι το franchise από τη φύση του, έχει και ένα βαθμό πίεσης στην εσωτερική του δομή, για να φαίνονται οι δαπάνες και οι τζίροι. Έχει, δηλαδή, εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου που αυξάνουν, συνήθως, τα δημόσια έσοδα και πετυχαίνει ένα scaling up σε ένα μοντέλο ευρείας συνεργασίας μεταξύ μεσαίων και μικρών ή μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων, με τρόπο αμοιβαία επωφελή για όλες τις πλευρές», τόνισε ο κ. Σκυλακάκης.
mononews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου