Η συγκεκριμένη επιχείρηση διαφήμιζε μέσω τηλεοπτικών μηνυμάτων και πωλούσε σε ιδιαίτερα χαμηλές και ελκυστικές τιμές «κάρτες υγείας» με τις οποίες προσφερόταν στους καταναλωτές πρόσβαση σε ένα σύνολο υπηρεσιών υγείας.
Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, κατόπιν σχετικών καταγγελιών που υποβλήθηκαν από καταναλωτές, προέκυψε ότι οι ως άνω υπηρεσίες υγείας παρέχονταν σε πολλές περιπτώσεις με πολύ μεγάλη καθυστέρηση ή και καθόλου με διάφορες προφάσεις.
Επιπρόσθετα, η επιχείρηση υιοθέτησε αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές κατά την εξ΄ αποστάσεως διάθεση δύο προϊόντων της ενώ παράλληλα παρέλειπε να ενημερώσει τους καταναλωτές για το δικαίωμα υπαναχώρησής τους από τις αγορές εξ αποστάσεως.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραβάσεις των διατάξεων του ν. 2251/1994, περί προστασίας του καταναλωτή.Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή).
euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου