Ο διαγωνισμός αφορά στην απόκτηση 770 λεωφορείων εκ των οποίων τα μισά είναι ηλεκτρικά και τα υπόλοιπα υβριδικά και με φυσικό αέριο και χωρίζεται σε 5 τμήματα ως εξής:
ΤΜΗΜΑ 1
– Προμήθεια εκατό (100) απλών υβριδικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων, κατηγορίας EURO VI, με δικαίωμα προαίρεσης για αύξηση κατά είκοσι (20) οχήματα κατά το στάδιο της κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού.
ΤΜΗΜΑ 2
– Προμήθεια διακοσίων (200) απλών αστικών οχημάτων 12 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI.
Χρονική διάρκεια: πεντακόσιες ογδόντα (580) ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.
ΤΜΗΜΑ 3
– Προμήθεια εκατόν (100) αρθρωτών αστικών οχημάτων 18 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI.
ΤΜΗΜΑ 4
– Προμήθεια εκατόν (100) απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ.
– Προμήθεια παρελκόμενων, ήτοι ανεξάρτητων σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, 1 ανά όχημα ή 1 ανά δύο (2) οχήματα, ανάλογα με τις δυνατότητες φόρτισης των φορτιστών, δηλαδή σύνολο 50 έως 100.
– Προμήθεια τριών (3) κινητών μονάδων (συστημάτων συσσωρευτή – ταχυφορτιστή) με κατάλληλη διαμόρφωση και εξοπλισμό για τη φορητή εξυπηρέτηση ηλεκτρικών λεωφορείων σε περίπτωση ανάγκης φόρτισης επιτόπου.
– Κατάρτιση Έκθεσης Εγκατάστασης των Φορτιστών Αργής Φόρτισης στα αμαξοστάσια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ 5
– Προμήθεια διακοσίων (250) απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.
– Προμήθεια παρελκόμενων, ήτοι ανεξάρτητων σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, 1 ανά όχημα ή 1 ανά δύο (2) οχήματα, ανάλογα με τις δυνατότητες φόρτισης των φορτιστών, δηλαδή σύνολο 125 έως 250.
– Προμήθεια επτά (7) κινητών μονάδων (συστημάτων συσσωρευτή – ταχυφορτιστή) με κατάλληλη διαμόρφωση και εξοπλισμό για την φορητή εξυπηρέτηση ηλεκτρικών λεωφορείων σε περίπτωση ανάγκης φόρτισης επιτόπου.
– Κατάρτιση Έκθεσης Εγκατάστασης των Φορτιστών Αργής Φόρτισης στα αμαξοστάσια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
Χρονική διάρκεια: πεντακόσιες ογδόντα (580) ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.
Ο συνολικός προϋπολογισμός της προμήθειας, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος προαίρεσης, ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 383.494.800,00€ (με Φ.Π.Α.).
Αναλυτικότερα:
ΤΜΗΜΑ 1: «Προμήθεια 100 απλών υβριδικών αστικών οχημάτων 12m, κατηγορίας EURO VI, με δικαίωμα προαίρεσης για αύξηση κατά 20 οχήματα κατά το στάδιο της κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού», συνολικής εκτιμώμενης αξίας 31.000.000 € πλέον Φ.Π.Α. 24% (περιλαμβανόμενης συντήρησης ενός (1) έτους των οχημάτων) και με δικαίωμα προαίρεσης 6.200.000 € πλέον Φ.Π.Α.
ΤΜΗΜΑ 2: «Προμήθεια 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VI», συνολικής εκτιμώμενης αξίας 59.000.000 € πλέον Φ.Π.Α. 24% (περιλαμβανόμενης συντήρησης ενός (1) έτους των οχημάτων).
ΤΜΗΜΑ 3: «Προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18m, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI», συνολικής εκτιμώμενης αξίας 43.000.000 € πλέον Φ.Π.Α. 24% (περιλαμβανόμενης συντήρησης ενός (1) έτους των οχημάτων).
ΤΜΗΜΑ 4: «Προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ.», συνολικής εκτιμώμενης αξίας 45.375.000 € πλέον Φ.Π.Α. 24%.
Συγκεκριμένα: 45.000.000 € πλέον Φ.Π.Α. 24% για τα 100 οχήματα, περιλαμβανομένων των φορτιστών αργής φόρτισης και συντήρησης ενός (1) έτους των οχημάτων, συν 375.000 € πλέον Φ.Π.Α. 24% για τρεις (3) διατάξεις συσσωρευτή-ταχυφορτιστή για φορητή εξυπηρέτηση των οχημάτων.
ΤΜΗΜΑ 5: «Προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.», συνολικής εκτιμώμενης αξίας 124.695.000 πλέον Φ.Π.Α. 24%.
Συγκεκριμένα: 123.750.000 € πλέον Φ.Π.Α. 24% για τα 250 οχήματα, περιλαμβανομένων των φορτιστών αργής φόρτισης και συντήρησης ενός (1) έτους των οχημάτων, συν 945.000 € πλέον Φ.Π.Α. 24% για επτά (7) διατάξεις συσσωρευτή-ταχυφορτιστή για φορητή εξυπηρέτηση των οχημάτων.
Με δεδομένο ότι η χρονική διάρκεια παράδοσης των λεωφορείων από την υπογραφή της σύμβασης είναι περίπου 18 μήνες, το επιβατικό κοινό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα δουν τα πρώτα καινούρια εντός του 2023.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε την σύμβαση όπως αναρτήθηκε στο Διαύγεια.
newsauto
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου