«Σε έναν κατ΄ εξοχήν Δήμο Πρασίνου, όπως ο Δήμος Κηφισιάς, ο αγώνας με τα πράσινα απορρίμματα είναι τρομερά δύσκολος, πόσο μάλλον μετά το χτύπημα της Μήδειας της πρωτόγνωρης φυσικής καταστροφής, με την ταυτόχρονη πτώση χιλιάδων δέντρων.
Σχεδόν κάθε κατοικία διαθέτει τον δικό της κήπο και σε πολλές περιπτώσεις μεγάλης έκτασης, με πολλά δέντρα και φυτά. Οι ανάγκες του Δήμου μας αυξάνονται συνεχώς κι έγιναν πολλαπλασίως περισσότερες μετά το φαινόμενο του Φεβρουαρίου.
Mε σχεδιασμό και πρόγραμμα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Κηφισιάς γίνονται αλλεπάλληλοι καθαρισμοί και σαρώσεις ανά συνοικία. Για τη διαχείριση του τεραστίου όγκου κηπαίων (δημοτικών και ιδιωτικών) επιλέχθηκε η προσωρινή απόθεση τους σε τρεις ανοιχτούς χώρους για να μην είναι διάσπαρτα στους δρόμους και να επιταχυνθεί η απομάκρυνσή τους. Μισθώθηκαν είκοσι (20) ιδιωτικά οχήματα και μηχανήματα για την ενίσχυση της Καθαριότητας. Σε μισθώσεις οχημάτων από τον Δήμο μας δαπανήθηκαν 400.000 ευρώ και 800.000 ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής.
Tα κηπαία απορρίμματα που έχουν συγκεντρωθεί αυτή την εποχή στους δρόμους αφορούν σε ποσότητες ιδιωτικών κήπων που οι πολίτες βγάζουν και ξαναβγάζουν από τις ιδιοκτησίες τους. Ειδικότερα τα σημεία που παρουσιάζονται από την ηλεκτρονική εφημερίδα σας, με φωτογραφικό υλικό σε δρόμους της Εκάλης, απεικονίζουν συγκεκριμένες στιγμές. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως η οδός Ρόδων, που αναφέρεται στο δημοσίευμα, έχει καθαριστεί κατ΄ επανάληψη και μάλιστα και υπό την επίβλεψη και του Δημάρχου Κηφισιάς Γιώργου Θωμάκου. Ο τελευταίος καθαρισμός της πραγματοποιήθηκε το Σάββατο (1/5).
Η έκκληση μας προς τους πολίτες είναι διαρκής κι επαναλαμβανόμενη. Η αποκομιδή κηπαίων πρέπει να διεξάγεται με προ-συνεννόηση (2132007272 και 210 6200145) ώστε οι προσπάθειες μας να αποδώσουν και να μπορέσουμε να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Πρώτα επικοινωνούμε με τον Δήμο και μετά αποθέτουμε τα κηπαία σε θέση στάθμευσης οχήματος επί του οδοστρώματος.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου