Ο λόγος για χιλιάδες εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τα οποία προέρχονται κυρίως από την Ιταλία αλλά οι επιτήδειοι αντί να τα εισάγουν απευθείας στην Ελλάδα προτιμούν να τα φέρουν μέσω… Βουλγαρίας!
Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι θέλουν να αλλάξουν τα χιλιόμετρα που αναγράφουν τα δελτία ΚΤΕΟ των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που θέλουν να εισάγουν στην Ελλάδα αντικαθιστώντας τα με νέα που εκδίδονται στην γειτονική χώρα και επίσης να αλλάξουν τα τιμολόγια αγοράς με νέα από Βουλγαρία επίσης στα οποία θα αναγράφονται τα ίδια χιλιόμετρα με εκείνα που θα αναφέρονται στο νέο Δελτίο ΚΤΕΟ από Βουλγαρία ενώ κάποιοι περισσότεροι τολμηροί θα «εξαφανίσουν» και τον ΦΠΑ ώστε να μην καταβληθεί στην Ελλάδα.
Αρχικά λοιπόν έχουμε την αλλαγή των χιλιομέτρων που πρέπει να αναγράφεται στο Δελτίο ΚΤΕΟ καθώς οι Ιταλοί έχουν μια ειδική online πλατφόρμα στην οποία ο κάτοχος του οχήματος συμπληρώνοντας τον αριθμό πλαισίου και την πινακίδα κυκλοφορίας μπορεί να δει όλο το ιστορικό των ελέγχων του οχήματος και βέβαια να διαπιστώσει αν έχουν γυριστεί τα χιλιόμετρα που αναγράφει το κοντέρ του. Με αυτό τον τρόπο οι επιτήδειοι καταφέρνουν να εξαφανίσουν και τα ίχνη του οχήματος με ιταλικές πινακίδες κυκλοφορίας καθώς θα έχει Βουλγάρικες.
Επίσης για τον ίδιο λόγο τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα από την Ιταλία περνούν από εμπορίες ή ιδιώτες καταναλωτές της Βουλγαρίας ώστε να αλλαχθούν τόσο οι τιμές αγοράς των οχημάτων όσο και τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα στο τιμολόγιο αγοράς.
Με αυτό τον τρόπο οι επιτήδειοι ξεγελούν τις Αρχές στην Ελλάδα και πωλούν τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από Ιταλία χωρίς να μπορεί κάποιος να δει το ιστορικό των ελέγχων στα Ιταλικά ΚΤΕΟ!
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr το κόστος αλλαγής των χιλιομέτρων σε νέο Δελτίο ΚΤΕΟ από την Βουλγαρία ανέρχεται σε 100 ευρώ ενώ αν έχει μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων το κόστος ανά όχημα μειώνεται….
Τώρα για την αλλαγή των χιλιομέτρων στο τιμολόγιο αγοράς είτε οι επιτήδειοι έχουν δικές τους «εικονικές» εμπορίες αυτοκινήτων στη Βουλγαρία με άλλα πρόσωπα να φαίνονται ως ιδιοκτήτες οπότε το κόστος είναι ελάχιστο για αυτούς είτε επίσης χρησιμοποιούν ιδιώτες που πληρώνουν για να φανεί ότι τα αυτοκίνητα τα απέκτησαν από εκείνους γλιτώνοντας και την καταβολή του ΦΠΑ στην Ελλάδα.
Όπως και να έχει το θέμα τα Βουλγάρικα ΚΤΕΟ και Τιμολόγια στα οποία αναγράφονται και πολύ χαμηλότερα χιλιόμετρα έχει δημιουργήσει συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στις εμπορίες αυτοκινήτων που δεν χρησιμοποιούν τέτοιες πρακτικές με αποτέλεσμα να διαθέτουν τα αντίστοιχα μεταχειρισμένα οχήματά τους ακριβότερα καταγράφοντας εν τέλει σημαντικές ζημιές.
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αλλά και οι Τελωνειακές Αρχές πρόσφατα ανακοίνωσαν ότι στο 40% των περιπτώσεων που ελέγχθηκαν βεβαιώθηκαν πρόστιμα ύψους άνω των 6.400 ευρώ μεσοσταθμικά στην κάθε περίπτωση και εφιστούν την προσοχή στους καταναλωτές να μην φαίνονται εκείνοι ως εισαγωγείς των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που αποκτούν καθώς αυτομάτως υπογράφουν την… καταδίκη τους σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης και οι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εξακολουθούν να κινούνται και να παρανομούν ελεύθεροι στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου…
newsauto
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου