Διαβάστε μερικές από αυτές που έφτασαν και στην aftodioikisi.gr.
-Δεη ρε φιλε το τελευταιο διάστημα 3 εναντι κ εκκαθαριστικος (23/2)πανω απο 3000kw κ περιμενω εδω κ 15 μερες μια απαντηση στο αιτα μου που σας εκανα στην συνομιλία…..που να σας «χτυπησει» το ρευμα…..κ αναρωτιεμαι γιατι τοσα αρνητικα σχολια…..
-ΔΕΗ Α.Ε.
Καλησπέρα σας.
Μέσα από την σελίδα μας στο facebook & παράλληλα με όλα τα μέσα υποστήριξης, συλλέγουμε θέματα και τα προωθούμε για άμεση επίλυση. Μπορείτε να μας στείλετε το ζήτημα που αντιμετωπίζετε σχετικά με τις υπηρεσίες μας, σε προσωπικό μήνυμα και εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.-ΔΕΗ Α.Ε. 9μαρτιου ειχαμε επικοινωνια σε προσωπικο μηνυμα με ολα τα στοιχεια μου…..
Άλλος πελάτης σχολιάζει το νέο προϊόν της επιχείρησης για το φυσικό αέριο:-Είναι κι αυτό το προϊόν σας όπως το „myHomeEnter“, που σπάσατε την σύμβαση και χρεώνετε την ενέργεια με 0,10509 €/kWh αντί 0,10500 €/kWh που υποσχόσασταν;
ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΛΕΟΝ!
Ενώ τρίτος πελάτης τονίζει:Στους λογαριασμούς ρεύματος των σπιτιών που είχαν μείνει χωρίς ρεύμα με τα χιόνια στα βόρεια προάστια υποτίθεται ότι θα γινόταν μείωση. ο λογαριασμός ήρθε. Μείωση καμία!!
aftodioikisi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου