Παραδέχεται ότι έχουν γίνει θετικά βήματα μέσω των διαγνωστικών τεστ και των εμβολιασμών έως τώρα. «Στις
29 Δεκεμβρίου υπήρξε η δήλωση ότι θα έχουμε προτεραιοποίηση στον
εμβολιασμό, δυστυχώς δεν έγινε αυτό και έχουμε φτάσει τέλη Μαρτίου.
Τουλάχιστον πετύχαμε να γίνουν οι εμβολιασμοί στα ειδικά σχολεία», ανέφερε χαρακτηριστικά και υποστηρίζει ότι πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική ενέργεια.
Σχετικά με τους εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών υπογραμμίζει ότι στην
πλειοψηφία τους έχουν ήδη εμβολιαστεί, ενώ για τους κάτω των 59 ετών θα
έπρεπε να υπάρξει ένα ειδικό πρόγραμμα, στο οποίο θα καταγράφονται οι ανάγκες για τον εμβολιασμό τους ανά περιοχή.
Ο κ. Τσούχλος θεωρεί ότι καταλυτικό ρόλο στο άνοιγμα θα διαδραματίσουν τα ατομικά τεστ που αναμένεται να διανεμηθούν από τις 5 Απριλίου στο κοινό. «Ξεκινούν
τα ατομικά τεστ όπου εκεί, υποχρεωτικά, εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά από
την 1η Γυμνασίου μέχρι την 3η Λυκείου, 75.000 εκπαιδευτικοί και ένας
μεγάλος αριθμός προσώπων θα περνούν ένα τεστ κάθε Δευτέρα», τονίζει και προσθέτει ότι αυτό το εφόδιο θα πρέπει να αξιοποιηθεί: «Το ζήτημα είναι αυτό να αξιοποιηθεί. Να υπάρχει μία οργάνωση, να καταγράφονται τα κρούσματα, να υπάρχει αναφορά, να υπάρχει ιχνηλάτηση».
Στο ερώτημα για την ενδοσχολικές-προαγωγικές εξετάσεις, απαντά πως «όπως πέρσυ δεν διεξήχθησαν, είναι πολύ πιθανό να μην γίνουν ούτε φέτος» και προτείνει να πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο συζητήσεων μαθητών και εκπαιδευτικών προς το τέλος της σχολικής χρονιάς.
«Η τηλεκπαίδευση λειτούργησε», αναφέρει αλλά δεν κρύβει ότι οι εκπαιδευτικοί έδωσαν μάχη για να καταφέρουν να την κάνουν να λειτουργήσει αποτελεσματικά.
«Δεν είναι βέβαιο ότι θα ανοίξουν στις 5 του μηνός τα σχολεία, αλλά
οι καθηγητές είναι όλοι πανέτοιμοι για όταν φτάσει εκείνη η μέρα», ολοκληρώνει.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου