Μέχρι το βράδυ της Παρασκευής, δεν είχαν ανανεώσει την ισχύ των προσφορών τους οι άλλοι τρεις υποψήφιοι, δηλαδή οι Intrakat, ΑΒΑΞ και GD Infrastrutture.
Αν δεν υπάρξουν νέες προσφυγές, αφού λόγω των προσφυγών το έργο είναι παγωμένο εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, η Μυτιληναίος θα αναλάβει να ολοκληρώσει έργα που ξεκίνησαν πριν από σχεδόν δέκα χρόνια.
Στον διαγωνισμό για την εργολαβία-σκούπα του οδικού άξονα Ακτιο - Αμβρακία είχε αρχικά μειοδοτήσει προ σχεδόν δύο ετών η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ. Στη συνέχεια υπήρξαν προσφυγές και εμπλοκές που συνδέονται με τη γνωστή διευθέτηση μεταξύ Επιτροπής Ανταγωνισμού και τεχνικών εταιρειών του 2017. Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών είχε ανακοινώσει πως ο διαγωνισμός θα ακυρωθεί και θα επαναληφθεί.
Τελικά πριν από λίγες εβδομάδες άλλαξε άποψη και στις 3 Ιουλίου ζήτησε από τέσσερις εκ των υποψηφίων (και όχι από την κοινοπραξία που είχε αρχικά μειοδοτήσει) να ανανεώσουν τις προσφορές τους, ώστε να προχωρήσει στην αξιολόγησή τους. Όπως φαίνεται, οι τρεις δεν εμφανίστηκαν και δήλωσε παρών μόνο η Μυτιληναίος.
Από τα 48,5 χιλιόμετρα του άξονα Ακτιο - Αμβρακία με τις τέσσερις αρχικές εργολαβίες, που είχαν υπογραφεί το 2010, ολοκληρώθηκαν μόνο τα 15 χλμ. Στη συνέχεια υπήρξε και άλλη απόπειρα για εργολαβία-σκούπα, ώστε να αναβαθμιστούν και τα υπόλοιπα τμήματα αλλά επί χρόνια ο διαγωνισμός δεν προκηρυσσόταν.
Τελικά τον προκήρυξε η προηγούμενη κυβέρνηση και τώρα φαίνεται πως το έργο οδηγείται πως τον όμιλο Μυτιληναίου, υπό την προϋπόθεση πως δεν θα εμφανιστούν νέες προσφυγές.
euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου