Εν μέσω του θορύβου που εξακολουθεί να δημιουργεί η πρόσφατη μελέτη της φινλανδικής Rewheel για τις τιμές στα data της κινητής τηλεφωνίας, η διοίκηση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει σε δική της έρευνα τιμών.
Πρόκειται για έρευνα που σύμφωνα με καταναλωτικές οργανώσεις και στελέχη της αγοράς έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια, ώστε να σταματήσει και η φιλολογία για το πόσο ακριβή ή φθηνή είναι η Ελλάδα στα data της κινητής σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Την Παρασκευή, η ΕΕΤΤ ανακοίνωσε πως επειδή «είναι καθήκον όλων των εμπλεκομένων να συμβάλουμε με αυξημένο αίσθημα ευθύνης και με κοινή στρατηγική», θα προχωρήσουν σε έρευνα για το κόστος των τηλεπικοινωνιών και των συνθηκών ανταγωνισμού στην αγορά. Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως «στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της και με στόχο μια συνολική και σε βάθος χαρτογράφηση του «ψηφιακού προφίλ» μας, η ΕΕΤΤ θα δημοσιοποιήσει βάσει της δικής της εργαλειοθήκης -τηρώντας το πλαίσιο εμπιστευτικότητας που διέπει αυτά τα στοιχεία- την αποτύπωση της εξέλιξης των τιμών και των συνθηκών ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά».
Κατά την ΕΕΤΤ, «στόχος είναι η εκπόνηση μιας πολυπαραμετρικής μελέτης αναφοράς για το «ψηφιακό προφίλ» μας, συνολικά και όχι αποσπασματικά. Μόνον έτσι θα αποτυπωθούν αξιόπιστα οι πραγματικές ανάγκες αλλά και οι προτεραιότητες των πολιτών/χρηστών και μόνον έτσι θα προσδιοριστεί ορθά το πλαίσιο του δημόσιου διαλόγου για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ενώ θα δημιουργηθούν αποτελεσματικοί ρυθμιστικοί βραχίονες προς όφελος των καταναλωτών με συνεχή υπεύθυνη ενημέρωση και παράλληλη προστασία, κάτι που αποτελεί καταστατική προτεραιότητα για την ΕΕΤΤ».
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως είναι σε εξέλιξη η ανάπτυξη του νέου business intelligence συστήματος παρακολούθησης της αγοράς ενώ για το βραβευμένο Pricescope (Παρατηρητήριο Τιμών Τηλεπικοινωνιακών Προϊόντων Λιανικής) έχει γίνει ειδική μνεία από τον ΟΟΣΑ. Με βάση όλα τα παραπάνω, στην Επιτροπή εκτιμούν «ότι η συνολική μελέτη που θα παρουσιάσει η ΕΕΤΤ, θα είναι το αποτελεσματικό «πολυεργαλείο» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας στον 21ο αιώνα».
euro2day
Πρόκειται για έρευνα που σύμφωνα με καταναλωτικές οργανώσεις και στελέχη της αγοράς έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια, ώστε να σταματήσει και η φιλολογία για το πόσο ακριβή ή φθηνή είναι η Ελλάδα στα data της κινητής σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Την Παρασκευή, η ΕΕΤΤ ανακοίνωσε πως επειδή «είναι καθήκον όλων των εμπλεκομένων να συμβάλουμε με αυξημένο αίσθημα ευθύνης και με κοινή στρατηγική», θα προχωρήσουν σε έρευνα για το κόστος των τηλεπικοινωνιών και των συνθηκών ανταγωνισμού στην αγορά. Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως «στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της και με στόχο μια συνολική και σε βάθος χαρτογράφηση του «ψηφιακού προφίλ» μας, η ΕΕΤΤ θα δημοσιοποιήσει βάσει της δικής της εργαλειοθήκης -τηρώντας το πλαίσιο εμπιστευτικότητας που διέπει αυτά τα στοιχεία- την αποτύπωση της εξέλιξης των τιμών και των συνθηκών ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά».
Κατά την ΕΕΤΤ, «στόχος είναι η εκπόνηση μιας πολυπαραμετρικής μελέτης αναφοράς για το «ψηφιακό προφίλ» μας, συνολικά και όχι αποσπασματικά. Μόνον έτσι θα αποτυπωθούν αξιόπιστα οι πραγματικές ανάγκες αλλά και οι προτεραιότητες των πολιτών/χρηστών και μόνον έτσι θα προσδιοριστεί ορθά το πλαίσιο του δημόσιου διαλόγου για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ενώ θα δημιουργηθούν αποτελεσματικοί ρυθμιστικοί βραχίονες προς όφελος των καταναλωτών με συνεχή υπεύθυνη ενημέρωση και παράλληλη προστασία, κάτι που αποτελεί καταστατική προτεραιότητα για την ΕΕΤΤ».
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως είναι σε εξέλιξη η ανάπτυξη του νέου business intelligence συστήματος παρακολούθησης της αγοράς ενώ για το βραβευμένο Pricescope (Παρατηρητήριο Τιμών Τηλεπικοινωνιακών Προϊόντων Λιανικής) έχει γίνει ειδική μνεία από τον ΟΟΣΑ. Με βάση όλα τα παραπάνω, στην Επιτροπή εκτιμούν «ότι η συνολική μελέτη που θα παρουσιάσει η ΕΕΤΤ, θα είναι το αποτελεσματικό «πολυεργαλείο» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας στον 21ο αιώνα».
euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου