Το Τόκιο κατέγραψε 144 κρούσματα κοροναϊού σήμερα, που είναι η μεγαλύτερη ημερήσια αύξηση από την έναρξη της πανδημίας, δήλωσε η κυβερνήτης της πόλης, Γιουρίκο Κόικε, στην πρώτη ημέρα της κατάστασης έκτακτης ανάγκης που έχει κηρυχθεί με στόχο τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων στην ιαπωνική πρωτεύουσα έφθασαν τα 1.339, δήλωσε η Κόικε, μια αύξηση που ανέβασε τον συνολικό αριθμό των περιστατικών σε όλη τη χώρα σε 4.768, σύμφωνα με το εθνικό δίκτυο NHK. Οι θάνατοι στην Ιαπωνία έφθασαν σήμερα το πρωί (τοπική ώρα) τους 98, σύμφωνα με το NHK.
Ο αριθμός των κρουσμάτων συνεχίζει να είναι πολύ μικρότερος σε σχέση με πολλές ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ, αλλά η σταθερή αύξηση σε κάποιες περιοχές οδήγησε τον πρωθυπουργό, Σίνζο Άμπε, να θέσει σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης το Τόκιο, την Οσάκα και πέντε ακόμα πληγείσες περιφέρειες.
Μία ημέρα αφού κηρύχθηκε η κατάσταση έκτακτης ανάγκης, οι εργαζόμενοι που μετακινούνταν προς τη δουλειά τους γέμισαν και πάλι τα τρένα του Τόκιο, με κάποιους εξ αυτών να εμφανίζονται μπερδεμένοι, για το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος περιορισμού των μετακινήσεων. «Αναπόφευκτα ο κόσμος πρέπει να βγαίνει έξω, για να πάει στη δουλειά του», δήλωσε η υπάλληλος γραφείου Ρίσα Τανάκα, που συνήθως προσπαθεί να εργάζεται από το σπίτι, αλλά αναγκάστηκε να βγει για να παραδώσει κάποια έγγραφα. «Δεν ξέρω εάν η κατάσταση έκτακτης ανάγκης επαρκεί» είπε.
Οι εικόνες στο Τόκιο έρχονται σε αντίθεση με τα μέτρα που επιβλήθηκαν στην Ευρώπη, όπου οι αστυνομικοί περιπολούν στους δρόμους, ενώ σε κάποιες χώρες, όπως η Βρετανία και η Γαλλία, οι αρχές χρησιμοποίησαν ακόμα και drones. Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης που θα ισχύσει για ένα μήνα στην Ιαπωνία, δίνει στους κυβερνήτες των επαρχιών περισσότερες εξουσίες για να πιέσουν τις επιχειρήσεις να κλείσουν, αλλά παράλληλα εντείνει τα προβλήματα που έχουν προκληθεί στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου από την αναταραχή στις εφοδιαστικές αλυσίδες και τις ταξιδιωτικές απαγορεύσεις.
Με τις τοπικές αρχές του Τόκιο να αναμένεται να ανακοινώσουν την Παρασκευή ποιες κατηγορίες επιχειρήσεις θα χρειαστεί να κλείσουν, πολλά καταστήματα και εταιρίες αποφασίζουν προς το παρόν από μόνες τους τι θα πράξουν. Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν προβλέπεται η επιβολή προστίμων, γεγονός που θα λειτουργούσε αποτρεπτικά και θα βοηθούσε να εισακουστεί η έκκληση των αρχών για παραμονή στο σπίτι και αναστολή της λειτουργίας των επιχειρήσεων.
Τα πολυκαταστήματα, τα καταστήματα καραόκε και κάποιες επιχειρήσεις που δεν καλύπτουν απολύτως απαραίτητες υπηρεσίες, όπως οι αλυσίδες καφέ Starbucks,έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα κλείσουν. Το υπουργείο Εξωτερικών έχει ανακοινώσει ότι θα παρακολουθεί τη θερμοκρασία όλων των επισκεπτών και θα μπλοκάρει αυτούς με υψηλή θερμοκρασία.
Με το βλέμμα στραμμένο στην οικονομία, ο Άμπε επιδιώκει οι επαφές μεταξύ των πολιτών σε επτά περιφέρειες να μειωθούν κατά 70-80%, κάτι που αφήνει περιθώριο για μη συμμόρφωση με την έκκληση για παραμονή στο σπίτι.
Τα δρομολόγια των τρένων της East Japan Railway, που εξυπηρετεί την πρωτεύουσα και τις γύρω περιοχές, δεν μεταβλήθηκαν, με τους συρμούς να κινούνται κανονικά. «Δεν νομίζω ότι η μείωση πλησιάζει το 70 ή 80% που θέλει ο Άμπε», δήλωσε ο Γιοσιχίκο Φουρουσάβα, καθώς παρακολουθούσε τους πεζούς κοντά στο γραφείο του. «Νομίζω ότι το σημαντικό είναι να σταματήσει ο κόσμος να πηγαίνει στα μπαρ μετά τη δουλειά του».
news
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων στην ιαπωνική πρωτεύουσα έφθασαν τα 1.339, δήλωσε η Κόικε, μια αύξηση που ανέβασε τον συνολικό αριθμό των περιστατικών σε όλη τη χώρα σε 4.768, σύμφωνα με το εθνικό δίκτυο NHK. Οι θάνατοι στην Ιαπωνία έφθασαν σήμερα το πρωί (τοπική ώρα) τους 98, σύμφωνα με το NHK.
Ο αριθμός των κρουσμάτων συνεχίζει να είναι πολύ μικρότερος σε σχέση με πολλές ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ, αλλά η σταθερή αύξηση σε κάποιες περιοχές οδήγησε τον πρωθυπουργό, Σίνζο Άμπε, να θέσει σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης το Τόκιο, την Οσάκα και πέντε ακόμα πληγείσες περιφέρειες.
Μία ημέρα αφού κηρύχθηκε η κατάσταση έκτακτης ανάγκης, οι εργαζόμενοι που μετακινούνταν προς τη δουλειά τους γέμισαν και πάλι τα τρένα του Τόκιο, με κάποιους εξ αυτών να εμφανίζονται μπερδεμένοι, για το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος περιορισμού των μετακινήσεων. «Αναπόφευκτα ο κόσμος πρέπει να βγαίνει έξω, για να πάει στη δουλειά του», δήλωσε η υπάλληλος γραφείου Ρίσα Τανάκα, που συνήθως προσπαθεί να εργάζεται από το σπίτι, αλλά αναγκάστηκε να βγει για να παραδώσει κάποια έγγραφα. «Δεν ξέρω εάν η κατάσταση έκτακτης ανάγκης επαρκεί» είπε.
Οι εικόνες στο Τόκιο έρχονται σε αντίθεση με τα μέτρα που επιβλήθηκαν στην Ευρώπη, όπου οι αστυνομικοί περιπολούν στους δρόμους, ενώ σε κάποιες χώρες, όπως η Βρετανία και η Γαλλία, οι αρχές χρησιμοποίησαν ακόμα και drones. Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης που θα ισχύσει για ένα μήνα στην Ιαπωνία, δίνει στους κυβερνήτες των επαρχιών περισσότερες εξουσίες για να πιέσουν τις επιχειρήσεις να κλείσουν, αλλά παράλληλα εντείνει τα προβλήματα που έχουν προκληθεί στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου από την αναταραχή στις εφοδιαστικές αλυσίδες και τις ταξιδιωτικές απαγορεύσεις.
Με τις τοπικές αρχές του Τόκιο να αναμένεται να ανακοινώσουν την Παρασκευή ποιες κατηγορίες επιχειρήσεις θα χρειαστεί να κλείσουν, πολλά καταστήματα και εταιρίες αποφασίζουν προς το παρόν από μόνες τους τι θα πράξουν. Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν προβλέπεται η επιβολή προστίμων, γεγονός που θα λειτουργούσε αποτρεπτικά και θα βοηθούσε να εισακουστεί η έκκληση των αρχών για παραμονή στο σπίτι και αναστολή της λειτουργίας των επιχειρήσεων.
Τα πολυκαταστήματα, τα καταστήματα καραόκε και κάποιες επιχειρήσεις που δεν καλύπτουν απολύτως απαραίτητες υπηρεσίες, όπως οι αλυσίδες καφέ Starbucks,έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα κλείσουν. Το υπουργείο Εξωτερικών έχει ανακοινώσει ότι θα παρακολουθεί τη θερμοκρασία όλων των επισκεπτών και θα μπλοκάρει αυτούς με υψηλή θερμοκρασία.
Με το βλέμμα στραμμένο στην οικονομία, ο Άμπε επιδιώκει οι επαφές μεταξύ των πολιτών σε επτά περιφέρειες να μειωθούν κατά 70-80%, κάτι που αφήνει περιθώριο για μη συμμόρφωση με την έκκληση για παραμονή στο σπίτι.
Τα δρομολόγια των τρένων της East Japan Railway, που εξυπηρετεί την πρωτεύουσα και τις γύρω περιοχές, δεν μεταβλήθηκαν, με τους συρμούς να κινούνται κανονικά. «Δεν νομίζω ότι η μείωση πλησιάζει το 70 ή 80% που θέλει ο Άμπε», δήλωσε ο Γιοσιχίκο Φουρουσάβα, καθώς παρακολουθούσε τους πεζούς κοντά στο γραφείο του. «Νομίζω ότι το σημαντικό είναι να σταματήσει ο κόσμος να πηγαίνει στα μπαρ μετά τη δουλειά του».
news
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου