Παίρνει πίσω τις επιπλέον χρεώσεις που επέβαλε με επίκληση του κορωνοϊού, η εταιρεία κούριερ ACS, μετά τις καταγγελίες για αισχροκέρδεια, αλλά και τον αιφνιδιαστικό έλεγχο στις εγκαταστάσεις της από τις υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και αφού είχε ενημερωθεί σχετικά ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης.
Μάλιστα, η εταιρεία αντιμετωπίζει σοβαρές συνέπειες, αν επιβεβαιωθούν οι καταγγελίες για την αισχροκέρδεια στις παρούσες συνθήκες.
Η άρον άρον ανάκληση, κατόπιν της άμεσης κινητοποίησης των αρμοδίων υπηρεσίων, έγινε γνωστή μέσω δήλωσης του προέδρου του ομίλου Quest στην οποία ανήκει η ACS κ. Θεόδωρου Φέσσα. Η δήλωσή του ακολουθεί:
Με λύπη μου διαπιστώνω ότι η θυγατρική μας εταιρεία ACS Courier έχει γίνει στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια.
Η ACS και τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, που οφείλονται εκτός από την μεγάλη αύξηση της ζήτησης, σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού στα καταστήματα της, συνθήκες που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας της.
Η εταιρεία μας σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Επίσης θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.
Συνεπώς η έκτακτη χρέωση που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της την 1/4/20 δεν θα ισχύσει.
protothema
Μάλιστα, η εταιρεία αντιμετωπίζει σοβαρές συνέπειες, αν επιβεβαιωθούν οι καταγγελίες για την αισχροκέρδεια στις παρούσες συνθήκες.
Η άρον άρον ανάκληση, κατόπιν της άμεσης κινητοποίησης των αρμοδίων υπηρεσίων, έγινε γνωστή μέσω δήλωσης του προέδρου του ομίλου Quest στην οποία ανήκει η ACS κ. Θεόδωρου Φέσσα. Η δήλωσή του ακολουθεί:
Με λύπη μου διαπιστώνω ότι η θυγατρική μας εταιρεία ACS Courier έχει γίνει στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια.
Η ACS και τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, που οφείλονται εκτός από την μεγάλη αύξηση της ζήτησης, σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού στα καταστήματα της, συνθήκες που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας της.
Η εταιρεία μας σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Επίσης θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.
Συνεπώς η έκτακτη χρέωση που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της την 1/4/20 δεν θα ισχύσει.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου