Το «πράσινο φως» για τη σύμβαση μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ, στα οποία ανατίθεται το 1/3 του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατικού κοινού, έδωσε το Ελεγκτικό Συνέδριο. Έτσι, τις επόμενες μέρες θα κυκλοφορήσουν στην πόλη 100 νέα λεωφορεία.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι τις 23 Μαρτίου οι Θεσσαλονικείς θα δουν να κυκλοφορούν στην πόλη 35 νέα λεωφορεία, τα οποία θα καλύψουν συνολικά 11 γραμμές. Την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, άλλα 65 νέα οχήματα θα καλύψουν άλλες 14 γραμμές. Συνολικά, δηλαδή, θα εξυπηρετηθούν 25 γραμμές από 100 νέα λεωφορεία.
Ήδη, έχει ξεκινήσει και προχωρά με εντατικούς ρυθμούς η διαδικασία εξοπλισμού των οχημάτων με τηλεματική, όπως και με μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίου συμβατά με τις προδιαγραφές του ΟΑΣΘ.
Με την υλοποίηση της σύμβασης, το κόστος ανά χιλιόμετρο στα δρομολόγια που εκτελούνται σήμερα από τον ΟΑΣΘ θα μειωθεί από 3,93 ευρώ/χιλιόμετρο σε 1,43 ευρώ. Δηλαδή, το ελληνικό Δημόσιο θα εξοικονομήσει περίπου 23.000.000 ευρώ.
Για «πολύ σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη» μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Όπως είπε, «όλοι γνωρίζουν ότι παραλάβαμε τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης σε κακά χάλια, όπως και ότι τα προβλήματά τους δεν μπορούσαν να λυθούν μέσα σε μια νύχτα. Από την πρώτη στιγμή ξεκινήσαμε να κάνουμε μια διαχείριση κρίσης. Καταλαβαίνουμε την απόγνωση των πολιτών και δουλεύουμε συστηματικά για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Χωρίς μεγάλα λόγια, η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ είναι πλέον πραγματικότητα».
Κατά τον κ. Καραμανλή, τα 100 νέα λεωφορεία δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά θα ανακουφίσουν την κατάσταση. «Και είναι διπλά σημαντικό που αυτό θα γίνει στο αμέσως προσεχές διάστημα, που έχουμε έναν επιπλέον εξαιρετικά σημαντικό λόγο να αποφεύγουμε τον συνωστισμό των πολιτών» σημείωσε.
Ο υπουργός υπογράμμισε πως η προσπάθεια συνεχίζεται. Υπενθύμισε πως άλλα 170 με 200 νέα λεωφορεία θα προστεθούν στον στόλο του ΟΑΣΘ μέσω διαγωνισμού μίσθωσης που θα προκηρυχθεί στις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Με αυτόν τον τρόπο, όπως εξήγησε, τον Σεπτέμβριο του 2020 το υπουργείο θα έχει εξασφαλίσει πάνω από 300 νέα λεωφορεία για την καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης.
«Όπως είχε δεσμευτεί και ο ίδιος ο πρωθυπουργός από το βήμα της ΔΕΘ, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να γίνει πιο ανθρώπινη η καθημερινότητα των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Τελικός μας στόχος είναι η πόλη να αποκτήσει πραγματικά τις αστικές συγκοινωνίες που της αξίζουν» δήλωσε ο Κώστας Καραμανλής.
aftodioikisi
Ειδικότερα, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι τις 23 Μαρτίου οι Θεσσαλονικείς θα δουν να κυκλοφορούν στην πόλη 35 νέα λεωφορεία, τα οποία θα καλύψουν συνολικά 11 γραμμές. Την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, άλλα 65 νέα οχήματα θα καλύψουν άλλες 14 γραμμές. Συνολικά, δηλαδή, θα εξυπηρετηθούν 25 γραμμές από 100 νέα λεωφορεία.
Ήδη, έχει ξεκινήσει και προχωρά με εντατικούς ρυθμούς η διαδικασία εξοπλισμού των οχημάτων με τηλεματική, όπως και με μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίου συμβατά με τις προδιαγραφές του ΟΑΣΘ.
Με την υλοποίηση της σύμβασης, το κόστος ανά χιλιόμετρο στα δρομολόγια που εκτελούνται σήμερα από τον ΟΑΣΘ θα μειωθεί από 3,93 ευρώ/χιλιόμετρο σε 1,43 ευρώ. Δηλαδή, το ελληνικό Δημόσιο θα εξοικονομήσει περίπου 23.000.000 ευρώ.
Για «πολύ σημαντική μέρα για τη Θεσσαλονίκη» μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Όπως είπε, «όλοι γνωρίζουν ότι παραλάβαμε τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης σε κακά χάλια, όπως και ότι τα προβλήματά τους δεν μπορούσαν να λυθούν μέσα σε μια νύχτα. Από την πρώτη στιγμή ξεκινήσαμε να κάνουμε μια διαχείριση κρίσης. Καταλαβαίνουμε την απόγνωση των πολιτών και δουλεύουμε συστηματικά για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Χωρίς μεγάλα λόγια, η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ είναι πλέον πραγματικότητα».
Κατά τον κ. Καραμανλή, τα 100 νέα λεωφορεία δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά θα ανακουφίσουν την κατάσταση. «Και είναι διπλά σημαντικό που αυτό θα γίνει στο αμέσως προσεχές διάστημα, που έχουμε έναν επιπλέον εξαιρετικά σημαντικό λόγο να αποφεύγουμε τον συνωστισμό των πολιτών» σημείωσε.
Ο υπουργός υπογράμμισε πως η προσπάθεια συνεχίζεται. Υπενθύμισε πως άλλα 170 με 200 νέα λεωφορεία θα προστεθούν στον στόλο του ΟΑΣΘ μέσω διαγωνισμού μίσθωσης που θα προκηρυχθεί στις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Με αυτόν τον τρόπο, όπως εξήγησε, τον Σεπτέμβριο του 2020 το υπουργείο θα έχει εξασφαλίσει πάνω από 300 νέα λεωφορεία για την καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης.
«Όπως είχε δεσμευτεί και ο ίδιος ο πρωθυπουργός από το βήμα της ΔΕΘ, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να γίνει πιο ανθρώπινη η καθημερινότητα των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Τελικός μας στόχος είναι η πόλη να αποκτήσει πραγματικά τις αστικές συγκοινωνίες που της αξίζουν» δήλωσε ο Κώστας Καραμανλής.
aftodioikisi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου