Κατέρρευσε η μεγαλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης δυο μήνες μετά τη διάσωσή της από την κυβέρνηση της Βρετανίας.
Ο αντίκτυπος του κορωνοϊού στις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων αποδείχθηκε το τελευταίο καρφί στην «ταφόπλακα» για την Flybe με έδρα το Εξετερ που εξυπηρετεί το 40% ή σχεδόν δύο στις πέντε πτήσεις εσωτερικού του Ηνωμένου Βασιλείου, απασχολώντας περισσότερους από 2.000 υπαλλήλους και είναι ο κύριος αερομεταφορέας σε αεροδρόμια όπως το Μπέλφαστ, το Σαουθάμπτον, το Μάντσεστερ και το Μπέρμιγχαμ, όπως γράφει ο Guardian.
Η κυβέρνηση είχε συμφωνήσει σε πακέτο διάσωσή της ύψους 100 εκατ. στερλινών.
Tώρα, η εταρεία ανακοίνωσε ότι ακυρώθηκαν όλες οι πτήσεις της και κάλεσε τους ταξιδιώτες να μην πάνε στα αεροδρόμια.
Η χρεοκοπία της Flybe, έρχεται μετά από μεγάλο διάστημα οικονομικών προβλημάτων, αλλά επηρεάστηκε περισσότερο από την μεγάλη κάμψη στις κρατήσεις λόγω κορωνοϊού.
Η ιδιοκτήτρια της εταιρείας χαμηλού κόστους Connect Airways – κοινοπραξία της Virgin Atlantic, της Stobart Air και του hedge fund Cyrus Capital – αποφάσισαν να τραβήξουν την πρίζα, έναν χρόνο μετά την εξαγορά της.
Γύρω στα 8 εκατ. άτομα χρησιμοποιούσαν την Flybe κάθε χρόνο. Οπι εργατικές ενώσεις προειδοποίησαν ότι μπορεί να τεθούν σε κίνδυνο κι άλλες θέσεις εργασίας από το λουκέτο της Flybe, ενώ ο μεταφορικός ιστός έχασε μια ντουζίνα εγχώριων δρομολογίων όπου η Flybe ήταν ο μόνος πάροχος υπηρεσιών.
Η Flybe προσπάθησε να εξισορροπήσει τον ισολογισμό της και είχε ανακοινώσει ζημιές περί τα 20 εκατ. στερλίνες σε ετήσια βάση πριν την εξαγορά της από την Connect.
Αρχικά η βρετανική κυβέρνηση είχε αρνηθεί να τη διασώσει, με τα συνδικάτα να χαρακτηρίζουν ως εξοργιστικό το γεγονός ότι δεν πήρε το μάθημά της από την κατάρρευση της Monarch και της Thomas Cook.
Η νέα κυβέρνηση υποσχέθηκε να ενισχύσει την οικονομία και έσπευσε να δείξει ότι βοηθά την αεροπορική και οι υπουργοί ανακοίνωσαν τελικά τη διάσωσή της τον Ιανουάριο.
Ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, τα μέτρα που περιελάμβαναν κάποια αναβολή στη φορολόγηση, ένα δυνητικό δάνειο κλπ. δεν ήταν αρκετά.
protothema
Ο αντίκτυπος του κορωνοϊού στις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων αποδείχθηκε το τελευταίο καρφί στην «ταφόπλακα» για την Flybe με έδρα το Εξετερ που εξυπηρετεί το 40% ή σχεδόν δύο στις πέντε πτήσεις εσωτερικού του Ηνωμένου Βασιλείου, απασχολώντας περισσότερους από 2.000 υπαλλήλους και είναι ο κύριος αερομεταφορέας σε αεροδρόμια όπως το Μπέλφαστ, το Σαουθάμπτον, το Μάντσεστερ και το Μπέρμιγχαμ, όπως γράφει ο Guardian.
Η κυβέρνηση είχε συμφωνήσει σε πακέτο διάσωσή της ύψους 100 εκατ. στερλινών.
Tώρα, η εταρεία ανακοίνωσε ότι ακυρώθηκαν όλες οι πτήσεις της και κάλεσε τους ταξιδιώτες να μην πάνε στα αεροδρόμια.
Flybe has entered administration.— UK Civil Aviation Authority (@UK_CAA) March 5, 2020
All Flybe flights are cancelled. Please do not go to the airport as your Flybe flight will not be operating.
For flights operated by franchise partners, passengers should make contact with their airline.#Flybe pic.twitter.com/O9vQ7mvnR8
Η χρεοκοπία της Flybe, έρχεται μετά από μεγάλο διάστημα οικονομικών προβλημάτων, αλλά επηρεάστηκε περισσότερο από την μεγάλη κάμψη στις κρατήσεις λόγω κορωνοϊού.
Η ιδιοκτήτρια της εταιρείας χαμηλού κόστους Connect Airways – κοινοπραξία της Virgin Atlantic, της Stobart Air και του hedge fund Cyrus Capital – αποφάσισαν να τραβήξουν την πρίζα, έναν χρόνο μετά την εξαγορά της.
Γύρω στα 8 εκατ. άτομα χρησιμοποιούσαν την Flybe κάθε χρόνο. Οπι εργατικές ενώσεις προειδοποίησαν ότι μπορεί να τεθούν σε κίνδυνο κι άλλες θέσεις εργασίας από το λουκέτο της Flybe, ενώ ο μεταφορικός ιστός έχασε μια ντουζίνα εγχώριων δρομολογίων όπου η Flybe ήταν ο μόνος πάροχος υπηρεσιών.
Η Flybe προσπάθησε να εξισορροπήσει τον ισολογισμό της και είχε ανακοινώσει ζημιές περί τα 20 εκατ. στερλίνες σε ετήσια βάση πριν την εξαγορά της από την Connect.
Αρχικά η βρετανική κυβέρνηση είχε αρνηθεί να τη διασώσει, με τα συνδικάτα να χαρακτηρίζουν ως εξοργιστικό το γεγονός ότι δεν πήρε το μάθημά της από την κατάρρευση της Monarch και της Thomas Cook.
Η νέα κυβέρνηση υποσχέθηκε να ενισχύσει την οικονομία και έσπευσε να δείξει ότι βοηθά την αεροπορική και οι υπουργοί ανακοίνωσαν τελικά τη διάσωσή της τον Ιανουάριο.
Ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, τα μέτρα που περιελάμβαναν κάποια αναβολή στη φορολόγηση, ένα δυνητικό δάνειο κλπ. δεν ήταν αρκετά.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου