Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στα μηνύματα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Νέα e - mailς απάτης έλαβαν Βολιώτες καταναλωτές. Η Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας εφιστά προσοχή. Επιτήδειοι προσπαθούν με διάφορα προσχήματα είτε να αρπάξουν διάφορα χρηματικά ποσά, είτε να κλέψουν προσωπικά δεδομένα.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Αλέκος Κουτσελίνης τόνισε ότι οι απατεώνες προσπαθούν να παγιδεύσουν χρήστες του διαδικτύου με δώρα, βραβεία, διαγωνισμούς, κληρονομιές.
Αυτό συνέβη πρόσφατα με Βολιώτη καταναλωτή, ο οποίος ευτυχώς είναι υποψιασμένος. Ο κ. Κουτσελίνης λέει ότι απατεώνες τού έστειλαν e - mail και τον ενημέρωναν ότι δήθεν είχε κερδίσει σε διαγωνισμό και ότι το δώρο του ήταν αυτοκίνητο ΒΜW.
«Η διαδικασία επιλογής πραγματοποιήθηκε μέσω τυχαίας επιλογής του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας από μία βάση δεδομένων με πάνω από 250.000 e - mails, που προέρχονται από όλες τις ηπείρους του κόσμου. Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία του βραβείου σας επικοινωνήστε μαζί μας», ανέφερε το μήνυμα.
Ο κ. Κουτσελίνης λέει ότι πρόκειται για μία περίπτωση νιγηριανής απάτης. «Συνήθως ζητούν την καταβολή μικρών ποσών για τα έξοδα για την παραλαβή του βραβείου. Στέλνουν χιλιάδες τέτοια ηλεκτρονικά μηνύματα και παγιδεύοντας τους χρήστες καρπώνονται μεγάλα χρηματικά ποσά», αναφέρει.
Οι καταναλωτές δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να απαντούν. «Κανείς στο διαδίκτυο δεν θέλει να μας χαρίσει τίποτα, αντίθετα προσπαθούν να μας εξαπατήσουν», προσθέτει ο ίδιος.
Το κίνητρό τους είναι είτε το κέρδος ή τα προσωπικά δεδομένα.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας αναφέρει ότι σε άλλη περίπτωση Βολιώτης έλαβε e - mail από την Paypal το οποίο καλεί τον παραλήπτη να συμπληρώσει φόρμα με τα προσωπικά του δεδομένα.
«Επειδή έχουμε παρατηρήσει σημαντικές αλλαγές στις δραστηριότητές σας ενημερώστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας για να συνεχίσετε να έχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση», έλεγε το μήνυμα.
Εντούτοις, το e - mail παρέπεμπε σε ψεύτικο link και δεν ανήκε στην προαναφερόμενη εταιρεία.
«Καμία δημόσια υπηρεσία δεν θα ζητούσε ποτέ προσωπικά δεδομένα μέσω internet. Οι υπηρεσίες καλούν τους συναλλασσόμενους να παρουσιαστούν στα γραφεία τους αυτοπροσώπως για τη συμπλήρωση τυχόν στοιχείων. Είναι απαράβατος κανόνας», επισημαίνει ο κ. Κουτσελίνης.
Οι επιτήδειοι προσπαθούν να συγκεντρώσουν προσωπικά δεδομένα από κάρτες και λογαριασμούς με διάφορους τρόπους για να προκαλέσουν ζημία. Στέλνουν λοιπόν ψεύτικα e - mail τα οποία φαίνεται να αποστέλλονται από τράπεζες, Εφορίες, ΔΕΚΟ για να πείσουν για την άμεση συμπλήρωση των στοιχείων.
Οι απάτες μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις. Οι καταναλωτές χρειάζεται να είναι πολύ προσεκτικοί για να μην πέφτουν θύματα εξαπάτησης.
taxydromos
Νέα e - mailς απάτης έλαβαν Βολιώτες καταναλωτές. Η Ενωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας εφιστά προσοχή. Επιτήδειοι προσπαθούν με διάφορα προσχήματα είτε να αρπάξουν διάφορα χρηματικά ποσά, είτε να κλέψουν προσωπικά δεδομένα.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Αλέκος Κουτσελίνης τόνισε ότι οι απατεώνες προσπαθούν να παγιδεύσουν χρήστες του διαδικτύου με δώρα, βραβεία, διαγωνισμούς, κληρονομιές.
Αυτό συνέβη πρόσφατα με Βολιώτη καταναλωτή, ο οποίος ευτυχώς είναι υποψιασμένος. Ο κ. Κουτσελίνης λέει ότι απατεώνες τού έστειλαν e - mail και τον ενημέρωναν ότι δήθεν είχε κερδίσει σε διαγωνισμό και ότι το δώρο του ήταν αυτοκίνητο ΒΜW.
«Η διαδικασία επιλογής πραγματοποιήθηκε μέσω τυχαίας επιλογής του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας από μία βάση δεδομένων με πάνω από 250.000 e - mails, που προέρχονται από όλες τις ηπείρους του κόσμου. Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία του βραβείου σας επικοινωνήστε μαζί μας», ανέφερε το μήνυμα.
Ο κ. Κουτσελίνης λέει ότι πρόκειται για μία περίπτωση νιγηριανής απάτης. «Συνήθως ζητούν την καταβολή μικρών ποσών για τα έξοδα για την παραλαβή του βραβείου. Στέλνουν χιλιάδες τέτοια ηλεκτρονικά μηνύματα και παγιδεύοντας τους χρήστες καρπώνονται μεγάλα χρηματικά ποσά», αναφέρει.
Οι καταναλωτές δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να απαντούν. «Κανείς στο διαδίκτυο δεν θέλει να μας χαρίσει τίποτα, αντίθετα προσπαθούν να μας εξαπατήσουν», προσθέτει ο ίδιος.
Το κίνητρό τους είναι είτε το κέρδος ή τα προσωπικά δεδομένα.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας αναφέρει ότι σε άλλη περίπτωση Βολιώτης έλαβε e - mail από την Paypal το οποίο καλεί τον παραλήπτη να συμπληρώσει φόρμα με τα προσωπικά του δεδομένα.
«Επειδή έχουμε παρατηρήσει σημαντικές αλλαγές στις δραστηριότητές σας ενημερώστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας για να συνεχίσετε να έχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση», έλεγε το μήνυμα.
Εντούτοις, το e - mail παρέπεμπε σε ψεύτικο link και δεν ανήκε στην προαναφερόμενη εταιρεία.
«Καμία δημόσια υπηρεσία δεν θα ζητούσε ποτέ προσωπικά δεδομένα μέσω internet. Οι υπηρεσίες καλούν τους συναλλασσόμενους να παρουσιαστούν στα γραφεία τους αυτοπροσώπως για τη συμπλήρωση τυχόν στοιχείων. Είναι απαράβατος κανόνας», επισημαίνει ο κ. Κουτσελίνης.
Οι επιτήδειοι προσπαθούν να συγκεντρώσουν προσωπικά δεδομένα από κάρτες και λογαριασμούς με διάφορους τρόπους για να προκαλέσουν ζημία. Στέλνουν λοιπόν ψεύτικα e - mail τα οποία φαίνεται να αποστέλλονται από τράπεζες, Εφορίες, ΔΕΚΟ για να πείσουν για την άμεση συμπλήρωση των στοιχείων.
Οι απάτες μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις. Οι καταναλωτές χρειάζεται να είναι πολύ προσεκτικοί για να μην πέφτουν θύματα εξαπάτησης.
taxydromos
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου