Παρά τα περί αντιθέτου δημοσιεύματα, η VW δεν εξετάζει καμία εναλλακτική χώρα εκτός της Τουρκίας, για το νέο εργοστάσιο που ετοιμάζει στην περιοχή μας.
Μπορεί αυτή τη στιγμή η τελική απόφαση της VW να είναι σε αναμονή, λόγω κυρίως της διεθνούς κατακραυγής της Τουρκίας για την επέμβασή της στη Συρία, όμως η γερμανική εταιρεία σύμφωνα με την Automobilwoche, δεν σκέφτεται άλλη χώρα πέρα από την Τουρκία για την κατασκευή του νέου της εργοστασίου.
Μάλιστα, η τελική απόφαση αναμένεται να ανακοινωθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο, με την επιλογή της VW για τον τόπο κατασκευής του εργοστασίου να είναι η πόλη της Μανίσας, 40 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Σμύρνης.
Θυμίζουμε ότι στο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται η νέα γενιά του VW Passat, μαζί με το Skoda Superb, σε ρυθμό παραγωγής 300.000 οχημάτων/έτος.
Η είδηση για την αναμονή της επένδυσης της VW στην Τουρκία είχε κινητοποιήσει τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Σερβία ώστε να είναι μια από αυτές η χώρα που θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο, όμως τελικά φαίνεται ότι οι Γερμανοί δεν θα αλλάξουν την αρχική τους απόφαση.
newsauto
Μπορεί αυτή τη στιγμή η τελική απόφαση της VW να είναι σε αναμονή, λόγω κυρίως της διεθνούς κατακραυγής της Τουρκίας για την επέμβασή της στη Συρία, όμως η γερμανική εταιρεία σύμφωνα με την Automobilwoche, δεν σκέφτεται άλλη χώρα πέρα από την Τουρκία για την κατασκευή του νέου της εργοστασίου.
Μάλιστα, η τελική απόφαση αναμένεται να ανακοινωθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο, με την επιλογή της VW για τον τόπο κατασκευής του εργοστασίου να είναι η πόλη της Μανίσας, 40 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Σμύρνης.
Θυμίζουμε ότι στο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται η νέα γενιά του VW Passat, μαζί με το Skoda Superb, σε ρυθμό παραγωγής 300.000 οχημάτων/έτος.
Η είδηση για την αναμονή της επένδυσης της VW στην Τουρκία είχε κινητοποιήσει τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Σερβία ώστε να είναι μια από αυτές η χώρα που θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο, όμως τελικά φαίνεται ότι οι Γερμανοί δεν θα αλλάξουν την αρχική τους απόφαση.
newsauto
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου