facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χρόνια Πολλά σε όλους από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και κάθε δυνατή ευτυχία για το νέο έτος!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

Κοινό e-pass για όλους τους αυτοκινητόδρομους

Έναν ενιαίο πομποδέκτη, τον οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιούν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας θα έχουν τους επόμενους μήνες οι οδηγοί. Την προηγούμενη εβδομάδα, υπογράφτηκε μεταξύ των παραχωρησιούχων μνημόνιο συνεργασίας που ανοίγει το δρόμο για την λεγόμενη διαλειτουργικότητα, με καθυστέρηση οκτώ ετών.
Μέχρι σήμερα, το μέτρο εφαρμοζόταν μερικώς και ο λόγος ήταν ότι με εξαίρεση την Εγνατίαπου δεν είχε ηλεκτρονικά διόδια, δύο παραχωρήσεις (Νέα Οδός και Κεντρική Οδός) βρίσκονταν εκτός διαλειτουργικότητας καθώς διαφωνούσαν με το ύψος της προμήθειας. Υπενθυμίζεται ότι βάσει του συστήματος κάθε εταιρεία παραχώρησης καταγράφει τις διελεύσεις στα διόδιά της και αποδίδει υποχρεωτικά στην εταιρεία, στην οποία ανήκει ο πομποδέκτης ένα ποσοστό της είσπραξης που υπολογίζεται περίπου στο 2,5%.
Ωστόσο, την διαλειτουργικότητα με χρήση ενιαίου e-pass, ακολούθησαν η Αττική Οδός, ο Μορέας, η Ολυμπία Οδός, η Γέφυρα Ρίο – Αντίρριο και ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, παραχωρήσεις με κοινό παρονομαστή τους ίδιους μετόχους.
Ειδικά για την περίπτωση της Νέα Οδού που διαχειρίζεται το τμήμα Ρίο –Αντίρριο και το τμήμα της εθνικής οδού Μεταμόρφωση-Σκάρφεια με την μεγάλη εμπορική κίνηση στα διόδια των Αφιδνών, η διαλειτουργικότητα μεταφράζεται στη καταβολή σημαντικών τελών στην Αττική Οδό που σήμερα έχει την μερίδα του λέοντος στους πομποδέκτες. Το γεγονός ότι υπάρχει συμφωνία δημιουργεί ένα ευνοϊκό κλίμα για να επιτευχθεί η χρήση ενός ενιαίου e-pass και να απαλλαγούν οι οδηγοί από τα πολλαπλά μηχανάκια.
Τεχνικός σύμβουλος για την υλοποίηση της διαλειτουργικότητας και τον διαμερισμό των εσόδων μεταξύ των εταιρειών τίθεται το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής. Υπολογίζεται ότι η εφαρμογή του μέτρου θα χρειαστεί από 6 έως 8 μήνες.
Το υπουργείο Υποδομών επιδιώκει να ενισχύσει το ρόλο του υπουργείου που έχει αναλάβει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους και στον τομέα των ηλεκτρονικών διοδίων. Πρόσφατα η Επιτροπή Αναστολών του ΣτΕ έδειξε κόκκινη κάρτα στο διαγωνισμό μετά από προσφυγή των διαγωνιζομένων, στον οποίο υπήρχε προσωρινός ανάδοχος. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου εμφανίζεται αποφασισμένη να προκηρύξει νέο διαγωνισμό.
newmoney

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news