Απίστευτο και όμως αληθινό. Την ώρα που οι συγκοινωνίες στην Αθήνα γίνονται μετά δυσκολίας, λόγω σοβαρών ελλείψεων σε υλικοτεχνική υποδομή και ανθρώπινο δυναμικό, 33 οδηγοί είναι αποσπασμένοι – σήμερα – στην Χρυσή Αυγή.
Την αποκάλυψη αυτή, μαζί με σειρά άλλων έκανε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης σε συνάντηση που είχε με το Προεδρείο της ΕΝΟΤΗΤΑΣ προκειμένου να συζητηθεί το φλέγον θέμα των αστικών συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αντικείμενο της συνάντησης ήταν η ανταλλαγή απόψεων για τις αλλαγές και τα προβλήματα στο χώρο των συγκοινωνιών. Ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στην τραγική κατάσταση που βρίσκονται σήμερα οι αστικές συγκοινωνίες και ανέπτυξε στους εκπροσώπους μας την πρόθεση μιας αλλαγής στη γενικότερη φιλοσοφία των μεταφορών. Μίλησε για βιώσιμη μετακίνηση που συνδέεται με την πρόοδο της τεχνολογίας αλλά και τις παγκόσμιες περιβαλλοντικές μεταβολές. Τόνισε ότι στο προσεχές μέλλον, κανένα έργο αστικής κινητικότητας δεν θα χρηματοδοτείται αν δεν εντάσσεται σε ένα συνολικό σχεδιασμό.
Τα στοιχεία που παρέθεσε για τη σημερινή κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών είναι ενδεικτικά του προβλήματος:
– Στην Αθήνα από ένα στόλο περίπου 2.000 λεωφορείων εκτελούν δρομολόγια λιγότερα από 850!
– Δεν υπάρχει ουσιαστικός έλεγχος στις μετακινήσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει τεράστια απώλεια εσόδων (έλεγχος εισιτηρίων).
– Η μέχρι πρότινος δωρεάν μετακίνηση είχε γίνει χωρίς τη συμφωνία του Υπ. Εργασίας για την καταβολή χρημάτων στον ΟΑΣΑ! Και χωρίς ποτέ να έχει υπολογιστεί πόσα θα είναι τα χρήματα αυτά.
– Τεράστιο ζήτημα είναι η ορθή κατανομή προσωπικού. Σε πολλούς τομείς το προσωπικό έχει μειωθεί δραματικά ενώ σε άλλους τομείς υπάρχει πλεόνασμα. Υπάρχει έλλειψη οδηγών αφού εκατοντάδες οδηγοί είναι εκτός υπηρεσίας με ιατρικές βεβαιώσεις ανικανότητας ενώ υπάρχουν δεκάδες εργαζόμενοι αποσπασμένοι σε πολιτικά γραφεία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η απόσπαση, ακόμη και σήμερα 33 εργαζομένων στη Χρυσή Αυγή!
Η ΕΝΟΤΗΤΑ ζήτησε από τον Υπουργό να προχωρήσει σε γενναίες αλλαγές αφού οι αστικές συγκοινωνίες πρέπει να υπηρετούν πάνω από όλα τους πολίτες παρέχοντας σ’ αυτούς υπηρεσίες σύγχρονες και ασφαλείς.
Τέλος όπως αναφέρει η ανακοίνωση «ζητήσαμε την ομαλοποίηση των συγκοινωνιών σ’ έναν φορέα δυναμικό, λειτουργικό και αποτελεσματικό για να σταματήσουν επιτέλους οι ορδές στελεχών, διορισμένων διοικήσεων και συνδικαλιστικών οργανώσεων που επιβιώνουν από την πολυδιάσπαση του φορέα. Τέλος, απαιτήσαμε την πλήρη εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων που έχουν υπογραφεί».
newsit
Την αποκάλυψη αυτή, μαζί με σειρά άλλων έκανε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης σε συνάντηση που είχε με το Προεδρείο της ΕΝΟΤΗΤΑΣ προκειμένου να συζητηθεί το φλέγον θέμα των αστικών συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αντικείμενο της συνάντησης ήταν η ανταλλαγή απόψεων για τις αλλαγές και τα προβλήματα στο χώρο των συγκοινωνιών. Ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στην τραγική κατάσταση που βρίσκονται σήμερα οι αστικές συγκοινωνίες και ανέπτυξε στους εκπροσώπους μας την πρόθεση μιας αλλαγής στη γενικότερη φιλοσοφία των μεταφορών. Μίλησε για βιώσιμη μετακίνηση που συνδέεται με την πρόοδο της τεχνολογίας αλλά και τις παγκόσμιες περιβαλλοντικές μεταβολές. Τόνισε ότι στο προσεχές μέλλον, κανένα έργο αστικής κινητικότητας δεν θα χρηματοδοτείται αν δεν εντάσσεται σε ένα συνολικό σχεδιασμό.
Τα στοιχεία που παρέθεσε για τη σημερινή κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών είναι ενδεικτικά του προβλήματος:
– Στην Αθήνα από ένα στόλο περίπου 2.000 λεωφορείων εκτελούν δρομολόγια λιγότερα από 850!
– Δεν υπάρχει ουσιαστικός έλεγχος στις μετακινήσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει τεράστια απώλεια εσόδων (έλεγχος εισιτηρίων).
– Η μέχρι πρότινος δωρεάν μετακίνηση είχε γίνει χωρίς τη συμφωνία του Υπ. Εργασίας για την καταβολή χρημάτων στον ΟΑΣΑ! Και χωρίς ποτέ να έχει υπολογιστεί πόσα θα είναι τα χρήματα αυτά.
– Τεράστιο ζήτημα είναι η ορθή κατανομή προσωπικού. Σε πολλούς τομείς το προσωπικό έχει μειωθεί δραματικά ενώ σε άλλους τομείς υπάρχει πλεόνασμα. Υπάρχει έλλειψη οδηγών αφού εκατοντάδες οδηγοί είναι εκτός υπηρεσίας με ιατρικές βεβαιώσεις ανικανότητας ενώ υπάρχουν δεκάδες εργαζόμενοι αποσπασμένοι σε πολιτικά γραφεία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η απόσπαση, ακόμη και σήμερα 33 εργαζομένων στη Χρυσή Αυγή!
Η ΕΝΟΤΗΤΑ ζήτησε από τον Υπουργό να προχωρήσει σε γενναίες αλλαγές αφού οι αστικές συγκοινωνίες πρέπει να υπηρετούν πάνω από όλα τους πολίτες παρέχοντας σ’ αυτούς υπηρεσίες σύγχρονες και ασφαλείς.
Τέλος όπως αναφέρει η ανακοίνωση «ζητήσαμε την ομαλοποίηση των συγκοινωνιών σ’ έναν φορέα δυναμικό, λειτουργικό και αποτελεσματικό για να σταματήσουν επιτέλους οι ορδές στελεχών, διορισμένων διοικήσεων και συνδικαλιστικών οργανώσεων που επιβιώνουν από την πολυδιάσπαση του φορέα. Τέλος, απαιτήσαμε την πλήρη εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων που έχουν υπογραφεί».
newsit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου