Μήνυση σε βάρος της Boeing καταθέτουν περισσότεροι από 400 πιλότοι του αεροσκάφους 737 MΑΧ, κατηγορώντας την αμερικανική αεροδιαστημική εταιρεία για μια «άνευ προηγουμένου συγκάλυψη» των προβλημάτων.
Οι πιλότοι ισχυρίζονται στην αγωγή ότι ο σχεδιασμός του 737 Max είχε «εγγενώς επικίνδυνα» ελαττώματα, όταν οι πιλότοι προσπάθησαν να το πετάξουν, σύμφωνα με τις δύο νομικές εταιρείες που εκπροσωπούν τους πιλότους, με έδρα το Σικάγο και την Αυστραλία.
Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι έχουν υποστεί οικονομική ζημιά, καθώς ο τύπος αυτός του αεροσκάφους παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος σε όλο τον κόσμο και ως εκ τούτου, βιώνουν επαγγελματική αβεβαιότητα.
Υπενθυμίζεται ότι το 737 MΑΧ, το εμπορικότερο αεροσκάφος στην ιστορία της Boeing, τέθηκε από τις κανονιστικές αρχές εκτός υπηρεσίας παγκοσμίως τον περασμένο Μάρτιο μετά τη συντριβή πτήσης της Ethiopian Airlines, ενώ πέντε μήνες πριν, είχε προηγηθεί συντριβή 737 ΜΑΧ της Lion Air ανοιχτά της Ινδονησίας. Στα δύο αεροπορικά δυστυχήματα είχαν σκοτωθεί συνολικά 346 άνθρωποι.
Από τότε, οι μηχανικοί της Boeing εργάζονται πυρετωδώς ώστε να επιδιορθώσουν λογισμικό που είχαν αναπτύξει με στόχο να προλαβαίνει απώλεια στήριξης του αεροσκάφους, το οποίο όμως φαίνεται πως λειτούργησε τελείως διαφορετικά, οδηγώντας τα δύο αεροσκάφη στο έδαφος παρά τις απελπισμένες προσπάθειες των πιλότων.
Οι προσπάθειες της Boeing να επαναφέρει τα 737 MΑΧ στους αιθέρες καθυστερούν εν μέρει εξαιτίας ανησυχιών για το εάν ο μέσος πιλότος έχει αρκετή φυσική δύναμη να ανακτήσει τον έλεγχο του αεροσκάφους με τον χειροκίνητο στρόφαλο σε ακραίες συνθήκες.
protothema
Οι πιλότοι ισχυρίζονται στην αγωγή ότι ο σχεδιασμός του 737 Max είχε «εγγενώς επικίνδυνα» ελαττώματα, όταν οι πιλότοι προσπάθησαν να το πετάξουν, σύμφωνα με τις δύο νομικές εταιρείες που εκπροσωπούν τους πιλότους, με έδρα το Σικάγο και την Αυστραλία.
Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι έχουν υποστεί οικονομική ζημιά, καθώς ο τύπος αυτός του αεροσκάφους παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος σε όλο τον κόσμο και ως εκ τούτου, βιώνουν επαγγελματική αβεβαιότητα.
Υπενθυμίζεται ότι το 737 MΑΧ, το εμπορικότερο αεροσκάφος στην ιστορία της Boeing, τέθηκε από τις κανονιστικές αρχές εκτός υπηρεσίας παγκοσμίως τον περασμένο Μάρτιο μετά τη συντριβή πτήσης της Ethiopian Airlines, ενώ πέντε μήνες πριν, είχε προηγηθεί συντριβή 737 ΜΑΧ της Lion Air ανοιχτά της Ινδονησίας. Στα δύο αεροπορικά δυστυχήματα είχαν σκοτωθεί συνολικά 346 άνθρωποι.
Από τότε, οι μηχανικοί της Boeing εργάζονται πυρετωδώς ώστε να επιδιορθώσουν λογισμικό που είχαν αναπτύξει με στόχο να προλαβαίνει απώλεια στήριξης του αεροσκάφους, το οποίο όμως φαίνεται πως λειτούργησε τελείως διαφορετικά, οδηγώντας τα δύο αεροσκάφη στο έδαφος παρά τις απελπισμένες προσπάθειες των πιλότων.
Οι προσπάθειες της Boeing να επαναφέρει τα 737 MΑΧ στους αιθέρες καθυστερούν εν μέρει εξαιτίας ανησυχιών για το εάν ο μέσος πιλότος έχει αρκετή φυσική δύναμη να ανακτήσει τον έλεγχο του αεροσκάφους με τον χειροκίνητο στρόφαλο σε ακραίες συνθήκες.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου