Υπό το καθεστώς διάλυσης φαίνεται πως λειτουργούν κάποιες Εφορίες της χώρας και οι υπάλληλοί τους χρεώνουν ότι θέλουν!
Ειδικότερα όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr σε περίπτωση εισαγόμενου υβριδικού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου το οποίο ήταν εκτελωνισμένο αλλά αταξινόμητο μόλις πουλήθηκε και ξεκίνησαν οι διαδικασίες μεταβίβασης του οχήματος στον πελάτη που το αγόρασε προς μεγάλη τους έκπληξη αντιλήφθηκαν πως η εφοριακός χρέωσε με ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας τον νέο ιδιοκτήτη του οχήματος!
Μάλιστα μετά από επικοινωνία του εμπόρου οχημάτων με τον υπάλληλο της Εφορίας που χρέωσε με ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας τον νέο ιδιοκτήτη εκείνος αποκρίθηκε ότι: «Έχω ακούσει εδώ και χρόνια ότι έχουν καταργηθεί τα μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας στα υβριδικά αυτοκίνητα!»
Όμως αντίθετα με το τι έχει ακούσει ο Εφοριακός που χρεώνει με Τέλη Κυκλοφορίας τα υβριδικά οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως τις 31/10/2010 και με κινητήρες κάτω των 1.549 κ.εκ. απαλλάσσονται των Τελών Κυκλοφορίας!
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και εσείς από τα έγγραφα που δημοσιεύει το Newsauto.gr ο κάτοχος ενός Honda Civic υβριδικού με κινητήρα 1.339 κ.εκ. με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2008 αναγκάστηκε να καταβάλλει 135 ευρώ για τα Ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 2019 εξαιτίας του εφοριακού ενώ στην πραγματικότητα δεν έπρεπε να πληρώσει ούτε ένα ευρώ.
Δηλαδή ο κάτοχος του υβριδικού οχήματος πλήρωσε τα Τέλη Κυκλοφορίας που θα αφορούσαν ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο με κυβισμό έως 1.357 κ.εκ.
Ο νόμος 4410 ορίζει ξεκάθαρα ότι:
«Ειδικά, υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες που εκποιούνται από το Δημόσιο ή τον ΟΔΔΥ και τίθενται σε κυκλοφορία ως ΙΧ, έως 1549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία ταξινόμησής τους σε Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κ.εκ. και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών.
Ειδικά προκειμένου για ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα και ηλεκτροκίνητες και υδρογόνου δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εκποιούνται από το Δημόσιο ή τον ΟΔΔΥ, αυτά απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Β. Σύμφωνα με την παρ. 2 του ιδίου άρθρου, ισχύουν τα ακόλουθα:
Τα υβριδικά Επιβατικά αυτοκίνητα Δημοσίας Χρήσης (ΤΑΞΙ), κυλινδρισμού κινητήρα έως 1929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τα υβριδικά Επιβατικά αυτοκίνητα Δημοσίας Χρήσης (ΤΑΞΙ), κυλινδρισμού κινητήρα άνω των 1929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, έως την 31.10.2010, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμιση των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.
Τα υβριδικά Επιβατικά αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1549 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τα υβριδικά Επιβατικά αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα από 1549 κ.εκ. και άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.
Για όλα τα παραπάνω υβριδικά οχήματα, ανεξάρτητα κυλινδρισμού κινητήρα, που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, από την 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημοσίας χρήσης οχήματα.
Τα Επιβατικά ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα Ιδιωτικής και Δημοσίας χρήσης, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τα οχήματα αυτά, εφόσον ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, από την 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημοσίας χρήσης οχήματα.»
newsauto
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου