Με ιδιαίτερο τρόπο σχολίασε ο Χρήστος Σπίρτζης τους βανδαλισμούς σε συρμούς του μετρό Θεσσαλονίκης, λίγες ημέρες μετά την άφιξή τους στο αμαξοστάσιο, αφού ανέφερε ότι είναι… απάντηση στους επικριτές του, ενώ τόνισε ότι το γκράφιτι αποτελεί έκφραση καλλιτεχνικής δημιουργίας.
Τις προηγούμενες ημέρες κάποιοι κατάφεραν να μπουν στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας και να γεμίσουν με γκράφιτι τους συρμούς του μετρό Θεσσαλονίκης. Σε έναν από αυτούς έγραψαν «Welcome home baby», το οποίο ο κ. Σπίρτζης ερμήνευσε ως απάντηση σε όσους επέκριναν την πρόσφατη παρουσία του στο κεντρικό αμαξοστάσιο, όταν μπήκε το πρώτο βαγόνι στις ράγες.
«Το "Welcome home baby" είναι αν θέλετε και η απάντηση σε τέσσερα πρωτοσέλιδα κεντρικών εφημερίδων της Νέας Δημοκρατίας, που υποτίθεται ότι έχουν και μία σοβαροφάνεια, τα οποία μέσα μία μέρα πριν μας έλεγαν, ότι κάνουμε εγκαίνια στα βαγόνια. Αντί να τους ενημερώσουν αυτοί που για δεκαετίες δεν ολοκλήρωναν το μέτρο ή δεν προχωρούσαν το έργο, να το πω πιο κομψά, ότι υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, χρονικά ορόσημα, χρονοδιάγραμμα, πότε θα έρθουν οι συρμοί, τι πρέπει να γίνει για αυτούς τους συρμούς. Γιατί είναι μία τεχνολογία χωρίς οδηγούς, πρέπει να συναρμολογηθούν, να δοκιμαστούν, να τεσταριστούν, να μπουν στο αμαξοστάσιο και να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία. Το διαβάζω αυτά σε εφημερίδες, που υποτίθεται οι δημοσιογράφοι της είναι και έγκριτοι», δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.
Σε ό,τι αφορά τον βανδαλισμό με τα γκράφιτι, ο Χρήστος Σπίρτζης σημείωσε ότι ήδη ξεκίνησε η αποκατάσταση των βαγονιών από την κοινοπραξία του μετρό Θεσσαλονίκης, που είναι υπεύθυνη για τη φύλαξη και την ασφάλεια στο αμαξοστάσιο, σύμφωνα με τον νόμο. Σε κάθε περίπτωση, υπογράμμισε ο υπουργός, σύμφωνα με το ΑΠΕ, το γκράφιτι είναι μία έκφραση καλλιτεχνικής δημιουργίας. Επιπλέον, εξήγησε ότι θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα στη «νεολαία μας να έχουν μία δημιουργική, αν θέλετε, ενασχόληση και μέσα στον αστικό ιστό». «Υπάρχουν σημεία δομημένου χώρου, που θα μπορούσαν να αλλάξουν δημιουργικά μέσα από μία πολιτική που θα επιτρέψει ή να ομορφύνουν και οι γειτονιές μας και οι χώροι μας και κτίρια τα οποία είναι χάλια», συμπλήρωσε ο κ. Σπίρτζης.
pronews
Τις προηγούμενες ημέρες κάποιοι κατάφεραν να μπουν στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας και να γεμίσουν με γκράφιτι τους συρμούς του μετρό Θεσσαλονίκης. Σε έναν από αυτούς έγραψαν «Welcome home baby», το οποίο ο κ. Σπίρτζης ερμήνευσε ως απάντηση σε όσους επέκριναν την πρόσφατη παρουσία του στο κεντρικό αμαξοστάσιο, όταν μπήκε το πρώτο βαγόνι στις ράγες.
«Το "Welcome home baby" είναι αν θέλετε και η απάντηση σε τέσσερα πρωτοσέλιδα κεντρικών εφημερίδων της Νέας Δημοκρατίας, που υποτίθεται ότι έχουν και μία σοβαροφάνεια, τα οποία μέσα μία μέρα πριν μας έλεγαν, ότι κάνουμε εγκαίνια στα βαγόνια. Αντί να τους ενημερώσουν αυτοί που για δεκαετίες δεν ολοκλήρωναν το μέτρο ή δεν προχωρούσαν το έργο, να το πω πιο κομψά, ότι υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, χρονικά ορόσημα, χρονοδιάγραμμα, πότε θα έρθουν οι συρμοί, τι πρέπει να γίνει για αυτούς τους συρμούς. Γιατί είναι μία τεχνολογία χωρίς οδηγούς, πρέπει να συναρμολογηθούν, να δοκιμαστούν, να τεσταριστούν, να μπουν στο αμαξοστάσιο και να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία. Το διαβάζω αυτά σε εφημερίδες, που υποτίθεται οι δημοσιογράφοι της είναι και έγκριτοι», δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.
Σε ό,τι αφορά τον βανδαλισμό με τα γκράφιτι, ο Χρήστος Σπίρτζης σημείωσε ότι ήδη ξεκίνησε η αποκατάσταση των βαγονιών από την κοινοπραξία του μετρό Θεσσαλονίκης, που είναι υπεύθυνη για τη φύλαξη και την ασφάλεια στο αμαξοστάσιο, σύμφωνα με τον νόμο. Σε κάθε περίπτωση, υπογράμμισε ο υπουργός, σύμφωνα με το ΑΠΕ, το γκράφιτι είναι μία έκφραση καλλιτεχνικής δημιουργίας. Επιπλέον, εξήγησε ότι θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα στη «νεολαία μας να έχουν μία δημιουργική, αν θέλετε, ενασχόληση και μέσα στον αστικό ιστό». «Υπάρχουν σημεία δομημένου χώρου, που θα μπορούσαν να αλλάξουν δημιουργικά μέσα από μία πολιτική που θα επιτρέψει ή να ομορφύνουν και οι γειτονιές μας και οι χώροι μας και κτίρια τα οποία είναι χάλια», συμπλήρωσε ο κ. Σπίρτζης.
pronews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου