Είδος προς εξαφάνιση τα στελέχη της Τροχαίας. «Μετά την ενοποίηση των υπηρεσιών οι τομείς έχουν αυξηθεί, οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες και τα άτομα δεν φτάνουν» λένε χαρακτηριστικά οι συνδικαλιστές αστυνομικοί, προσθέτοντας ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η μείωση του προσωπικού, που φτάνει το 40%, ενώ υπάρχουν περιπολικά που έχουν φτάσει ήδη τα 500.000 χιλιόμετρα.
Το αποτέλεσμα είναι οι παραβάτες οδηγοί να κινούνται χωρίς τον φόβο ότι θα εντοπιστούν.
Διπλοπαρκαρίσματα και ανεξέλεγκτη χρήση των λεωφορειολωρίδων επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση στους δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά.
Τμήματα Tροχαίας χωρίς επαρκές προσωπικό και με όσους δίνουν το παρών να διατίθενται για μέτρα τάξης, για μεταγωγές ακόμα και για φύλαξη υπηρεσιακών πρατηρίων καυσίμων.
Επίσης σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών κ. Νικόλαο Ρήγα, όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ του στο «Βήμα της Κυριακής» ο Διονύσης Βυθούλκας, «περιπολικά και μηχανές έχουν καταγράψει πολλά χιλιόμετρα και δεν είναι αξιόπιστα στο μέτρο του δυνατού και γι’ αυτό χρειάζεται ανανέωση του στόλου», υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά ότι «καμία πολιτική και φυσική ηγεσία τα τελευταία χρόνια δεν έχει ασχοληθεί με την Τροχαία».
Όσο για την διάθεση προσωπικού ενδεικτική η εικόνα στο Β’ Τμήμα Τροχαίας Πειραιώς (Κορυδαλλού) όπου η οργανική δύναμη είναι 43 άτομα, ωστόσο το «παρών» δίνουν περίπου 20, χωρίς να υπολογιστεί προσωπικό που μπορεί να διατεθεί σε μέτρα τάξης. Η συγκεκριμένη υπηρεσία αστυνομεύει Κορυδαλλό, Νίκαια και ένα μέρος του Πειραιά και της Δραπετσώνας. Οπως λέει στο «Βήμα» ο πρόεδρος της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Πειραιά κ. Σπυρίδων Λιότσος, από το υπάρχον προσωπικό δύο άτομα εβδομαδιαία διατίθενται για μεταγωγές, ένα άτομο για φύλαξη (σκοπιά) στο υπηρεσιακό πρατήριο υγρών καυσίμων στον Ασπρόπυργο, ένα άτομο (υπαστυνόμος) στα μπλόκα και μία φορά την εβδομάδα δεν υπάρχει κατά τη διάρκεια της νύχτας αξιωματικός υπηρεσίας.
tovima
Το αποτέλεσμα είναι οι παραβάτες οδηγοί να κινούνται χωρίς τον φόβο ότι θα εντοπιστούν.
Διπλοπαρκαρίσματα και ανεξέλεγκτη χρήση των λεωφορειολωρίδων επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση στους δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά.
Τμήματα Tροχαίας χωρίς επαρκές προσωπικό και με όσους δίνουν το παρών να διατίθενται για μέτρα τάξης, για μεταγωγές ακόμα και για φύλαξη υπηρεσιακών πρατηρίων καυσίμων.
Επίσης σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών κ. Νικόλαο Ρήγα, όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ του στο «Βήμα της Κυριακής» ο Διονύσης Βυθούλκας, «περιπολικά και μηχανές έχουν καταγράψει πολλά χιλιόμετρα και δεν είναι αξιόπιστα στο μέτρο του δυνατού και γι’ αυτό χρειάζεται ανανέωση του στόλου», υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά ότι «καμία πολιτική και φυσική ηγεσία τα τελευταία χρόνια δεν έχει ασχοληθεί με την Τροχαία».
Όσο για την διάθεση προσωπικού ενδεικτική η εικόνα στο Β’ Τμήμα Τροχαίας Πειραιώς (Κορυδαλλού) όπου η οργανική δύναμη είναι 43 άτομα, ωστόσο το «παρών» δίνουν περίπου 20, χωρίς να υπολογιστεί προσωπικό που μπορεί να διατεθεί σε μέτρα τάξης. Η συγκεκριμένη υπηρεσία αστυνομεύει Κορυδαλλό, Νίκαια και ένα μέρος του Πειραιά και της Δραπετσώνας. Οπως λέει στο «Βήμα» ο πρόεδρος της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Πειραιά κ. Σπυρίδων Λιότσος, από το υπάρχον προσωπικό δύο άτομα εβδομαδιαία διατίθενται για μεταγωγές, ένα άτομο για φύλαξη (σκοπιά) στο υπηρεσιακό πρατήριο υγρών καυσίμων στον Ασπρόπυργο, ένα άτομο (υπαστυνόμος) στα μπλόκα και μία φορά την εβδομάδα δεν υπάρχει κατά τη διάρκεια της νύχτας αξιωματικός υπηρεσίας.
tovima
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου