Ασφαλιστικά μέτρα με τα οποία ζητεί να της χορηγηθούν έγγραφα και υλικό από το αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος κατέθεσε η Βαρβάρα Φύτρου, η οποία έχασε τον σύζυγο και τα δύο παιδιά της στη φονική πυρκαγιά στο Μάτι.
Τα ασφαλιστικά μέτρα κατατέθηκαν κατά του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος, της Υπηρεσίας Εναέριων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ) και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «AEROSERVICES S.A».
Η κ. Φύτρου ζητάει να της χορηγηθούν:
1) Το σχετικό ημερολόγιο της Υ.Ε.Μ.Π.Σ, με σχετικές κινήσεις του ελικοπτέρου ΒΚ-117 κατά την 23η Ιουλίου 2018.
2) Τα έγγραφα που αιτιολογούν τους λόγους καθήλωσης, των άλλων δυο ελικοπτέρων ΒΚ τα οποία, αν και συντηρημένα, έτοιμα και ικανά προς επιχείρηση, έμειναν αδρανή, «καρφωμένα» συνεχώς επί του εδάφους καθ’ όλη τη διάρκεια της καταστροφικής πυρκαγιάς.
3) Έγγραφα που να πιστοποιούν αν υπήρχε επαρκής αριθμός πιλότων, άλλως σε αντίθετη περίπτωση εγγράφων που να δικαιολογούν γιατί ο Διοικητής και ο Υποδιοικητής (αφού απαιτείται πλήρωμα 2 ατόμων για κάθε ελικόπτερο) όπου εβρίσκοντο ούτως ή άλλως στην Υ.Ε.Μ.Π.Σ. λόγω επιφυλακής δεν επάνδρωσαν τουλάχιστον ένα διαθέσιμο ελικόπτερο.
4) Η άδεια εισόδου της επισκέπτριας με το ονοματεπώνυμο και ιδιότητά της καθώς και ακριβή ώρα εισόδου και εξόδου του αυτοκινήτου της, στο χώρο της Υ.Ε.Μ.Π.Σ.
5) Έγγραφο, με το οποίο θα βεβαιώνεται η ακριβής ώρα εξόδου και επιστροφής του υπηρεσιακού αυτοκινήτου, από την πύλη 12 του αεροδρομίου, στο οποίο επέβαινε ο Διοικητής μετά της συνοδηγού του.
6) Το οπτικοακουστικό υλικό των καμερών, οι οποίες έχουν καταγράψει όλες τις κινήσεις ανθρώπων εισερχομένων και εξερχομένων, καθώς και όλων των αυτοκινήτων, τα οποία άλλωστε υπάρχουν στο τμήμα Ασφαλείας (γραφείο SDS)
7) Τα έγγραφα επικοινωνίας, κατά την ημέρα της 23ης Ιουλίου 2018, μεταξύ του Αρχηγού του Π.Σ. και του Διοικητού της Υ.Ε.Μ.Π.Σ. για να διαπιστωθούν οι λόγοι και να αποδειχθούν τα αίτια της καθήλωσης των δύο (2) ελικοπτέρων στο «Ελ. Βενιζέλος».
8) Πιστοποιητικό ότι πράγματι τα ελικόπτερα ήταν, συντηρημένα και πλόιμα από την NSPA (Aeroservices SA), σε σχέση με τα υψηλότατα ετήσια κόστη συντήρησής τους.
9) Τις επίσημες συνομιλίες, όπως καταγράφηκαν την τραγική ημέρα, μεταξύ της Πυροσβεστικής (199) και του Ε.Σ.Κ.Ε. (Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων – Μικράς Ασίας 1 και Ριζαρείου, Χαλάνδρι Αττικής) μέσω ασυρμάτων και μηνυμάτων, προκειμένου να διαπιστωθούν οι εντολές που δόθηκαν (σαφώς και η ακριβής ώρα που δόθηκαν οι σχετικές εντολές) και εν τέλει να εξακριβωθεί πως προχώρησε επιχειρησιακά το σχέδιο που οδήγησε στο να παραμείνουν ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ και απολύτως ΑΝΕΝΕΡΓΑ τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, τα οποία έπρεπε να συμβάλλουν στην κατάσβεση της θανατηφόρας πυρκαγιάς.
10) Τη σύμβαση μεταξύ της εταιρείας AEROSERVICES S.A και της Υ.Ε.Μ.Π.Σ.
aftodioikisi
Τα ασφαλιστικά μέτρα κατατέθηκαν κατά του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος, της Υπηρεσίας Εναέριων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ) και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «AEROSERVICES S.A».
Η κ. Φύτρου ζητάει να της χορηγηθούν:
1) Το σχετικό ημερολόγιο της Υ.Ε.Μ.Π.Σ, με σχετικές κινήσεις του ελικοπτέρου ΒΚ-117 κατά την 23η Ιουλίου 2018.
2) Τα έγγραφα που αιτιολογούν τους λόγους καθήλωσης, των άλλων δυο ελικοπτέρων ΒΚ τα οποία, αν και συντηρημένα, έτοιμα και ικανά προς επιχείρηση, έμειναν αδρανή, «καρφωμένα» συνεχώς επί του εδάφους καθ’ όλη τη διάρκεια της καταστροφικής πυρκαγιάς.
3) Έγγραφα που να πιστοποιούν αν υπήρχε επαρκής αριθμός πιλότων, άλλως σε αντίθετη περίπτωση εγγράφων που να δικαιολογούν γιατί ο Διοικητής και ο Υποδιοικητής (αφού απαιτείται πλήρωμα 2 ατόμων για κάθε ελικόπτερο) όπου εβρίσκοντο ούτως ή άλλως στην Υ.Ε.Μ.Π.Σ. λόγω επιφυλακής δεν επάνδρωσαν τουλάχιστον ένα διαθέσιμο ελικόπτερο.
4) Η άδεια εισόδου της επισκέπτριας με το ονοματεπώνυμο και ιδιότητά της καθώς και ακριβή ώρα εισόδου και εξόδου του αυτοκινήτου της, στο χώρο της Υ.Ε.Μ.Π.Σ.
5) Έγγραφο, με το οποίο θα βεβαιώνεται η ακριβής ώρα εξόδου και επιστροφής του υπηρεσιακού αυτοκινήτου, από την πύλη 12 του αεροδρομίου, στο οποίο επέβαινε ο Διοικητής μετά της συνοδηγού του.
6) Το οπτικοακουστικό υλικό των καμερών, οι οποίες έχουν καταγράψει όλες τις κινήσεις ανθρώπων εισερχομένων και εξερχομένων, καθώς και όλων των αυτοκινήτων, τα οποία άλλωστε υπάρχουν στο τμήμα Ασφαλείας (γραφείο SDS)
7) Τα έγγραφα επικοινωνίας, κατά την ημέρα της 23ης Ιουλίου 2018, μεταξύ του Αρχηγού του Π.Σ. και του Διοικητού της Υ.Ε.Μ.Π.Σ. για να διαπιστωθούν οι λόγοι και να αποδειχθούν τα αίτια της καθήλωσης των δύο (2) ελικοπτέρων στο «Ελ. Βενιζέλος».
8) Πιστοποιητικό ότι πράγματι τα ελικόπτερα ήταν, συντηρημένα και πλόιμα από την NSPA (Aeroservices SA), σε σχέση με τα υψηλότατα ετήσια κόστη συντήρησής τους.
9) Τις επίσημες συνομιλίες, όπως καταγράφηκαν την τραγική ημέρα, μεταξύ της Πυροσβεστικής (199) και του Ε.Σ.Κ.Ε. (Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων – Μικράς Ασίας 1 και Ριζαρείου, Χαλάνδρι Αττικής) μέσω ασυρμάτων και μηνυμάτων, προκειμένου να διαπιστωθούν οι εντολές που δόθηκαν (σαφώς και η ακριβής ώρα που δόθηκαν οι σχετικές εντολές) και εν τέλει να εξακριβωθεί πως προχώρησε επιχειρησιακά το σχέδιο που οδήγησε στο να παραμείνουν ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ και απολύτως ΑΝΕΝΕΡΓΑ τα ελικόπτερα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, τα οποία έπρεπε να συμβάλλουν στην κατάσβεση της θανατηφόρας πυρκαγιάς.
10) Τη σύμβαση μεταξύ της εταιρείας AEROSERVICES S.A και της Υ.Ε.Μ.Π.Σ.
aftodioikisi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου