Δεν είναι εικονική πραγματικότητα, ούτε σκηνές από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας. Είναι εικόνες από τη φετινή μεγαλύτερη εκδήλωση ψηφιακών επικοινωνιών του κόσμου, του Mobile World Congress, που γίνεται στη Βαρκελώνη.
Πρόκειται για τα αεροταξί - drones που παρουσιάζουν κατασκευαστές και κοινοπραξίες, κυρίως των χωρών της αραβικής χερσονήσου.
Τα αεροταξί δεν θα χρησιμοποιηθούν για ψyχαγωγικούς λόγους εικονικής πραγματικότητας, αλλά στο χώρο των επιχειρήσεων. Μέχρι το 2022 το αργότερο, σε μόλις δηλαδή 3 - 4 χρόνια από σήμερα, θα πετούν και θα μεταφέρουν επιβάτες, αναφέρει στέλεχος εταιρίας που εδρεύει στην Ντόχα του Κατάρ. Εχουν ήδη κατασκευαστεί, εχουν πετάξει, έχουν δοκιμαστεί. Είναι έτοιμα.
Σε ερώτηση γιατί δεν μπορεί να ξεκινήσει από σήμερα η εμπορική τους λειτουργία, αναφέρεται ότι η μαζική κατασκευή τους έχει μεγάλο κόστος, που πέφτει όμως σταδιακά, αλλά κυρίως διότι δεν διατίθενται εμπορικά τα δίκτυα ψηφιακών επικοινωνίων 5G που θα εξασφαλίσουν την πτήση με μεγάλη ασφάλεια και προγραμματισμό.
Τα αεροταξί δεν θα έχουν οδηγό. Θα κινούνται αυτόνομα. Τα δίκτυα νέων επικοινωνίων το εξασφαλίζουν αυτό, καθώς λόγω της διασυνδεσιμότητας που θα υπάρχει μεταξύ του στόλου των ταξί και δεκάδων άλλων αντικειμένων και υπηρεσίων θα εξασφαλίζεται η δυνατότητα της πτήσης χωρίς ταξιτζή - πιλότο.
Τα παιδιά που που μόλις έχουν γεννηθεί ίσως δεν θα έχουν την ευκαιρία να θυμούνται τα παραδοσιακά ταξί καθώς θα πετάνε με τα αεροταξί, αναφέρει επισκέπτης της έκθεσης από την Σαουδική Αραβία.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/protothema
Πρόκειται για τα αεροταξί - drones που παρουσιάζουν κατασκευαστές και κοινοπραξίες, κυρίως των χωρών της αραβικής χερσονήσου.
Τα αεροταξί δεν θα χρησιμοποιηθούν για ψyχαγωγικούς λόγους εικονικής πραγματικότητας, αλλά στο χώρο των επιχειρήσεων. Μέχρι το 2022 το αργότερο, σε μόλις δηλαδή 3 - 4 χρόνια από σήμερα, θα πετούν και θα μεταφέρουν επιβάτες, αναφέρει στέλεχος εταιρίας που εδρεύει στην Ντόχα του Κατάρ. Εχουν ήδη κατασκευαστεί, εχουν πετάξει, έχουν δοκιμαστεί. Είναι έτοιμα.
Σε ερώτηση γιατί δεν μπορεί να ξεκινήσει από σήμερα η εμπορική τους λειτουργία, αναφέρεται ότι η μαζική κατασκευή τους έχει μεγάλο κόστος, που πέφτει όμως σταδιακά, αλλά κυρίως διότι δεν διατίθενται εμπορικά τα δίκτυα ψηφιακών επικοινωνίων 5G που θα εξασφαλίσουν την πτήση με μεγάλη ασφάλεια και προγραμματισμό.
Τα αεροταξί δεν θα έχουν οδηγό. Θα κινούνται αυτόνομα. Τα δίκτυα νέων επικοινωνίων το εξασφαλίζουν αυτό, καθώς λόγω της διασυνδεσιμότητας που θα υπάρχει μεταξύ του στόλου των ταξί και δεκάδων άλλων αντικειμένων και υπηρεσίων θα εξασφαλίζεται η δυνατότητα της πτήσης χωρίς ταξιτζή - πιλότο.
Τα παιδιά που που μόλις έχουν γεννηθεί ίσως δεν θα έχουν την ευκαιρία να θυμούνται τα παραδοσιακά ταξί καθώς θα πετάνε με τα αεροταξί, αναφέρει επισκέπτης της έκθεσης από την Σαουδική Αραβία.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου