Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας προωθούν άρον άρον για το τρέχον έτος το υπουργείο Μεταφορών και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ).
Οι αλλαγές, σύμφωνα με όσα καταγράφει το ρεπορτάζ από την εφημερίδα «Τα Νέα» αφορούν κυρίως τη σύνδεση Πειραιά με το δίκτυο τραμ, την ένταξη των ΚΤΕΛ στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, την προμήθεια καινούργιων λεωφορείων και την εφαρμογή νέου συστήματος τιμολόγησης των εισιτηρίων, έρχονται στο παρά πέντε της λήξης της θητείας της σημερινής κυβέρνησης.
Με τον τρόπο αυτό θα μειωθούν οι διαδρομές των δρομολογίων των ΚΤΕΛ, επιφέροντας μείωση των εισιτηρίων από 0,20 έως 1,40 ευρώ, καθώς η τιμή τους θα καθορίζεται ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση.
Αυτοί είναι:
-Κηφισιά (σταθμός ΗΣΑΠ)
-Νομισματοκοπείο (σταθμός μετρό)
-Ελαιώνας(σταθμός μετρό)
-Ελληνικό (σταθμός μετρό)
-Κορωπί(σταθμός προαστιακό)
Τιμολόγηση μετακινήσεων
Με το νέο σύστημα τιμολόγησης ο επιβάτης θα χρεώνεται ανάλογα με τη διαδρομή. Η αναλογικότητα θαω φέρει μειώσεις, αλλά και αυξήσεις στην τιμή των μετακινήσεων. Για παράδειγμα, κάποιος που κάνει τη διαδρομή Σύνταγμα - Δουκ. Πλακεντίας, δεν θα πληρώνει το ίδιο με κάποιον που πάει από το Σύνταγμα στο Μοναστηράκι.
Για την εφαρμογή της αναλογικής τιμολόγησης η Αττική θα χωριστεί σε πέντε ζώνες:
Η πρώτη ζώνη περιλαμβάνει τα κέντρα της Αθήνας και του Πειραιά και των κοντινών δήμων
Η δεύτερη ζώνη περιλαμβάνει τον Βόρειο Τομέα (Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι, και Κηφισιά) αλλά και τον Νότιο Τομέα, (Βούλα, Βουλιαγμένη, Βάρκιζα).
Η τρίτη ζώνη περιλαμβάνει τον Ανατολικό και Δυτικό Τομέα.
Η τέταρτη ζώνη το αεροδρόμιο, το οποίο έχει ήδη διαφορετική χρέωση.
Η πέμπτη ζώνη θα περιλαμβάνει τις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.
Το υπουργείο, την ίδια ώρα, σχεδιάζει την αγορά 750 καινούργιων λεωφορείων και τρόλεϊ, από τα οποία 350 οχήματα προορίζονται για Θεσσαλονίκη και 400 για την Αθήνα.
protothema
Οι αλλαγές, σύμφωνα με όσα καταγράφει το ρεπορτάζ από την εφημερίδα «Τα Νέα» αφορούν κυρίως τη σύνδεση Πειραιά με το δίκτυο τραμ, την ένταξη των ΚΤΕΛ στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, την προμήθεια καινούργιων λεωφορείων και την εφαρμογή νέου συστήματος τιμολόγησης των εισιτηρίων, έρχονται στο παρά πέντε της λήξης της θητείας της σημερινής κυβέρνησης.
Με τον τρόπο αυτό θα μειωθούν οι διαδρομές των δρομολογίων των ΚΤΕΛ, επιφέροντας μείωση των εισιτηρίων από 0,20 έως 1,40 ευρώ, καθώς η τιμή τους θα καθορίζεται ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση.
Αυτοί είναι:
-Κηφισιά (σταθμός ΗΣΑΠ)
-Νομισματοκοπείο (σταθμός μετρό)
-Ελαιώνας(σταθμός μετρό)
-Ελληνικό (σταθμός μετρό)
-Κορωπί(σταθμός προαστιακό)
Τιμολόγηση μετακινήσεων
Με το νέο σύστημα τιμολόγησης ο επιβάτης θα χρεώνεται ανάλογα με τη διαδρομή. Η αναλογικότητα θαω φέρει μειώσεις, αλλά και αυξήσεις στην τιμή των μετακινήσεων. Για παράδειγμα, κάποιος που κάνει τη διαδρομή Σύνταγμα - Δουκ. Πλακεντίας, δεν θα πληρώνει το ίδιο με κάποιον που πάει από το Σύνταγμα στο Μοναστηράκι.
Για την εφαρμογή της αναλογικής τιμολόγησης η Αττική θα χωριστεί σε πέντε ζώνες:
Η πρώτη ζώνη περιλαμβάνει τα κέντρα της Αθήνας και του Πειραιά και των κοντινών δήμων
Η δεύτερη ζώνη περιλαμβάνει τον Βόρειο Τομέα (Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι, και Κηφισιά) αλλά και τον Νότιο Τομέα, (Βούλα, Βουλιαγμένη, Βάρκιζα).
Η τρίτη ζώνη περιλαμβάνει τον Ανατολικό και Δυτικό Τομέα.
Η τέταρτη ζώνη το αεροδρόμιο, το οποίο έχει ήδη διαφορετική χρέωση.
Η πέμπτη ζώνη θα περιλαμβάνει τις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.
Το υπουργείο, την ίδια ώρα, σχεδιάζει την αγορά 750 καινούργιων λεωφορείων και τρόλεϊ, από τα οποία 350 οχήματα προορίζονται για Θεσσαλονίκη και 400 για την Αθήνα.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου