Σε τελικό στάδιο περνούν τα έργα ανάπλασης στο Φαληρικό Όρμο της Αθήνας. Τα έργα περιλαμβάνουν μεγάλες αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις και την μετακίνηση της παραλιακής λεωφόρου Ποσειδώνος στο τμήμα ΣΕΦ-Λ.Συγγρού μήκους περίπου 2χλμ.
Η νέα "εγκιβωτισμένη" λεωφόρος που βρίσκεται περίπου 80 μέτρα πιο κοντά στη θάλασσα ολοκληρώνεται το επόμενο διάστημα και αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία αρχικά το ένα ρεύμα και λίγες εβδομάδες αργότερα το επόμενο. Η νέα μορφή της λεωφόρου είναι μία σχεδόν "επίγεια" σήραγγα η οποία διακόπτεται περίπου στο μέσον της.
Μόλις δοθεί στην κυκλοφορία το νέο τμήμα, θα ξεκινήσει η κατεδάφιση της υφιστάμενης λεωφόρου προκειμένου να ολοκληρωθούν τα αντιπλημμυρικά έργα και να θωρακιστεί στο σύνολο της η περιοχή.
Το πλέον δύσκολο κομμάτι του έργου είναι τώρα που το νέο τμήμα του αυτοκινητόδρομου θα πρέπει να "κουμπώσει" με τη Λ.Συγγρού από τη μία, τη Λ.Κηφισού και τον άξονα προς Πειραιά από την άλλη.
Ουσιαστικά το νέο τμήμα ξεκινά μετά τον μεγάλο ανισόπεδο κόμβο που ενώνει τη Λ.Κηφισού με την παραλιακή και τελειώνει στη σύνδεση με την Λ.Συγγρού αλλά και τη συνέχεια της Λ.Ποσειδώνος στο Φλοίσβο.
Τα έργα έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ και σύμφωνα με το πιο πρόσφατο χρονοδιάγραμμα πρόκειται να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Περιφέρειας Αττικής το επόμενο διάστημα πρόκειται να δημοπρατηθεί και η Β`φάση της Ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου που περιλαμβάνει τη δημιουργία του Οικολογικού Πάρκου, ένα "πράσινο" έργο κόστους 90εκατ.ευρώ που χρηματοδοτείται αποκλειστικά από πόρους της Περιφέρειας Αττικής όπως άλλωστε και το τρέχων έργο που είχε αρχικό κόστος 150εκατ.ευρώ.
Περιλαμβάνεται επίσης και το "σκέπασμα" των σηράγγων και η κατασκευή 2 υπόγειων πάρκινγκ προκειμένου να δημιουργηθεί από πάνω το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο της Αθήνας, μόλις 5χλμ από το κέντρο της πόλης.
ypodomes
Η νέα "εγκιβωτισμένη" λεωφόρος που βρίσκεται περίπου 80 μέτρα πιο κοντά στη θάλασσα ολοκληρώνεται το επόμενο διάστημα και αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία αρχικά το ένα ρεύμα και λίγες εβδομάδες αργότερα το επόμενο. Η νέα μορφή της λεωφόρου είναι μία σχεδόν "επίγεια" σήραγγα η οποία διακόπτεται περίπου στο μέσον της.
Μόλις δοθεί στην κυκλοφορία το νέο τμήμα, θα ξεκινήσει η κατεδάφιση της υφιστάμενης λεωφόρου προκειμένου να ολοκληρωθούν τα αντιπλημμυρικά έργα και να θωρακιστεί στο σύνολο της η περιοχή.
Το πλέον δύσκολο κομμάτι του έργου είναι τώρα που το νέο τμήμα του αυτοκινητόδρομου θα πρέπει να "κουμπώσει" με τη Λ.Συγγρού από τη μία, τη Λ.Κηφισού και τον άξονα προς Πειραιά από την άλλη.
Ουσιαστικά το νέο τμήμα ξεκινά μετά τον μεγάλο ανισόπεδο κόμβο που ενώνει τη Λ.Κηφισού με την παραλιακή και τελειώνει στη σύνδεση με την Λ.Συγγρού αλλά και τη συνέχεια της Λ.Ποσειδώνος στο Φλοίσβο.
Τα έργα έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ και σύμφωνα με το πιο πρόσφατο χρονοδιάγραμμα πρόκειται να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Περιφέρειας Αττικής το επόμενο διάστημα πρόκειται να δημοπρατηθεί και η Β`φάση της Ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου που περιλαμβάνει τη δημιουργία του Οικολογικού Πάρκου, ένα "πράσινο" έργο κόστους 90εκατ.ευρώ που χρηματοδοτείται αποκλειστικά από πόρους της Περιφέρειας Αττικής όπως άλλωστε και το τρέχων έργο που είχε αρχικό κόστος 150εκατ.ευρώ.
Περιλαμβάνεται επίσης και το "σκέπασμα" των σηράγγων και η κατασκευή 2 υπόγειων πάρκινγκ προκειμένου να δημιουργηθεί από πάνω το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο της Αθήνας, μόλις 5χλμ από το κέντρο της πόλης.
ypodomes
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου