Την Παρασκευή 24/8 η Ryanair ενημέρωσε τον πλανήτη πως από τον προσεχή Νοέμβριο οι επιβάτες θα μπορούν να παίρνουν πάνω στην πτήση μόνο μια χειραποσκευή, μεγέθους που να χωρά κάτω από τη θέση τους. Δηλαδή, «κόβει» το δωρεάν στις μικρές αποσκευές που χωρούν στα ντουλάπια της καμπίνας. Η εταιρεία ειδοποίησε και πέραν των 25 ευρώ χρέωσης για κάθε βαλίτσα βάρους έως 20 κιλών, στο εξής υπάρχει η εναλλακτική των 8 ευρώ, για αποσκευές βάρους έως 10 κιλών.
Παρεμπιπτόντως, στις 28/8 η Ryainair υπέγραψε την πρώτη συλλογική σύμβαση πιλότων, στην ιστορία της εταιρείας -ήταν για Ιταλούς πιλότους και προηγήθηκαν οκτώ μήνες διαπραγματεύσεων και απεργιών, όπως έγραψε τοπρακτορείο ειδήσεων της γείτονας, ANSA. Ακολούθησαν οι ιπτάμενοι συνοδοί της Ιρλανδίας.
Εννέα ημέρες γενικότερων απεργιών, είχαν επηρεάσει 120.000 επιβάτες, με τις αποζημιώσεις που πρέπει να καταβάλουν οι Ιρλανδοί να φτάνουν τα 33 εκατ. ευρώ. Να κλείσουμε αυτήν την παρένθεση, με τα στατιστικά στοιχεία που θέλουν τη Ryanair να είναι η δεύτερη, σε προτιμήσεις, αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, μετά τη Lufthansa (130 εκατομμύρια επιβάτες η γερμανική αερογραμμή και 129 εκατομμύρια επιβάτες, η ιρλανδική, για το έτος 2017, όταν η τελευταία ακύρωσε ουκ ολίγες πτήσεις λόγω έλλειψης πιλότων).
Πίσω στην αλλαγή των δεδομένων για τις αποσκευές, το News 24/7 είχε εξηγήσει το λόγο που η Ryanair έκοψε τις δωρεάν βαλίτσες, στην καμπίνα και είχε να κάνει με το περιορισμένο χρονικό διάστημα (25′) που πρέπει να είναι στο έδαφος κάθε αεροσκάφος -ώστε να μην πληρώνει υψηλά πρόστιμα. Πάμε να δούμε τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία, σε ό,τι αφορά την ανταπόκριση του κοινού.
Η νέα πολιτική απέδωσε άμεσα
Στις τρεις πρώτες ημέρες, από την ανακοίνωση των νέων δεδομένων, περισσότεροι από 10.000 επιβάτες προτίμησαν τη νέα, χαμηλότερη, τιμή για την αποσκευή τους, στις online κρατήσεις. Αυτοίπου πληρώνουν για priority boarding (έναντι 6 ευρώ σε κάθε πτήση) θα συνεχίσουν να έχουν μαζί τους δυο μικρές αποσκευές -στην πτήση. Ο αριθμός των κατόχων αυτού του προνομίου είναι το 50% του συνόλου των επιβατών.
aftodioikisi
Παρεμπιπτόντως, στις 28/8 η Ryainair υπέγραψε την πρώτη συλλογική σύμβαση πιλότων, στην ιστορία της εταιρείας -ήταν για Ιταλούς πιλότους και προηγήθηκαν οκτώ μήνες διαπραγματεύσεων και απεργιών, όπως έγραψε τοπρακτορείο ειδήσεων της γείτονας, ANSA. Ακολούθησαν οι ιπτάμενοι συνοδοί της Ιρλανδίας.
Εννέα ημέρες γενικότερων απεργιών, είχαν επηρεάσει 120.000 επιβάτες, με τις αποζημιώσεις που πρέπει να καταβάλουν οι Ιρλανδοί να φτάνουν τα 33 εκατ. ευρώ. Να κλείσουμε αυτήν την παρένθεση, με τα στατιστικά στοιχεία που θέλουν τη Ryanair να είναι η δεύτερη, σε προτιμήσεις, αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη, μετά τη Lufthansa (130 εκατομμύρια επιβάτες η γερμανική αερογραμμή και 129 εκατομμύρια επιβάτες, η ιρλανδική, για το έτος 2017, όταν η τελευταία ακύρωσε ουκ ολίγες πτήσεις λόγω έλλειψης πιλότων).
Πίσω στην αλλαγή των δεδομένων για τις αποσκευές, το News 24/7 είχε εξηγήσει το λόγο που η Ryanair έκοψε τις δωρεάν βαλίτσες, στην καμπίνα και είχε να κάνει με το περιορισμένο χρονικό διάστημα (25′) που πρέπει να είναι στο έδαφος κάθε αεροσκάφος -ώστε να μην πληρώνει υψηλά πρόστιμα. Πάμε να δούμε τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία, σε ό,τι αφορά την ανταπόκριση του κοινού.
Η νέα πολιτική απέδωσε άμεσα
Στις τρεις πρώτες ημέρες, από την ανακοίνωση των νέων δεδομένων, περισσότεροι από 10.000 επιβάτες προτίμησαν τη νέα, χαμηλότερη, τιμή για την αποσκευή τους, στις online κρατήσεις. Αυτοίπου πληρώνουν για priority boarding (έναντι 6 ευρώ σε κάθε πτήση) θα συνεχίσουν να έχουν μαζί τους δυο μικρές αποσκευές -στην πτήση. Ο αριθμός των κατόχων αυτού του προνομίου είναι το 50% του συνόλου των επιβατών.
aftodioikisi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου