Πυρετωδώς εργάζονται τα στελέχη των Αστυνομικών τμημάτων προκειμένου να καταγραφούν οι ιδιοκτήτες μοτοποδηλάτων οι οποίοι δεν έχουν πληρώσει εδώ και πολλά χρόνια την Ανανέωση Άδειας Κυκλοφορίας του δικύκλου τους η οποία κοστίζει 15 ευρώ ενώ παράλληλα τα διατηρούν στην κυκλοφορία ανασφάλιστα.
Να υπενθυμίσουμε πως το πρόστιμο για ανασφάλιστο όχημα με κινητήρα έως 250 κ.εκ. ανέρχεται σε 100 ευρώ και σύμφωνα με πληροφορίες του NewsAuto.gr αναμένεται να επηρεάσει περισσότερους από 300.000 ιδιοκτήτες μοτοποδηλάτων. Πάντως το πρόβλημα που θα προκύψει σύμφωνα με στελέχη της ΕΛΑΣ αλλά και των ασφαλιστικών εταιρειών έχει να κάνει με το γεγονός πως εκατοντάδες χιλιάδες μοτοποδήλατα έχουν καταστραφεί ολοσχερώς, είτε έχουν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης από τα συνεργεία των Δήμων χωρίς να έχουν όμως διαγραφεί οριστικά από τα μητρώα της Τροχαίας.
Ωστόσο για να επιτευχθεί η οριστική διαγραφή των μοτοποδηλάτων θα πρέπει οι ιδιοκτήτες τους να εξοφλήσουν όσες ετήσιες Ανανεώσεις Άδειας Κυκλοφορίας χρωστούν και βέβαια να προσκομίσουν και ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο να είναι σε ισχύ!
Με λίγα λόγια αν κάποιος χρωστά από την Ανανέωση της Άδειας Κυκλοφορίας του μοτοποδηλάτου 10 έτη θα πρέπει να καταβάλει 150 ευρώ και να κάνει μια ασφάλεια για τουλάχιστον ένα μήνα ώστε να διαγράψει το δίκυκλο. Αν δεν το κάνει σύντομα τότε κινδυνεύει να πληρώσει και το πρόστιμο των 100 ευρώ!
Μακριά από τα αστυνομικά τμήματα
Αν κάποιος ιδιοκτήτης μοτοποδηλάτου που το έχει πετάξει εδώ και χρόνια χωρίς να έχει εξοφλήσει την Ανανέωση Άδειας Κυκλοφορίας αποκτήσει νέο μοτοποδήλατο και πάει στην Τροχαία ώστε να εκδώσει Άδεια Κυκλοφορίας το σύστημα θα «μπλοκάρει» τη νέα Άδεια καθώς θα εμφανιστούν τα χρέη από το προηγούμενο δίκυκλο.
Χαρακτηριστικά όπως αναφέρει στο NewsAuto.gr ιδιοκτήτης ενός δικύκλου με κινητήρα 49 κ.εκ.: «Μόλις άκουσα πως αποστέλλονται τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα έσπευσα να τακτοποιήσω μοτοποδήλατο που είχα «πεταμένο» στο γκαράζ χωρίς ωστόσο να έχω καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του. Επειδή είναι μικρός ο κυβισμός του έπρεπε να επισκεφθώ την Τροχαία της περιοχής μου. Όταν μετέβηκα στην Τροχαία οι αστυνομικοί μου είπαν πως για να το ασφαλίσω στο δίκυκλο έπρεπε πρώτα να εξοφλήσω την ανανέωση της Άδειας Κυκλοφορίας από το 1990! Το κόστος για κάθε χρόνο ανανέωσης ανέρχονταν σε 15 ευρώ! Δηλαδή αν ήθελα να ασφαλίσω το μοτοποδήλατο θα έπρεπε να πληρώσω 420 ευρώ! Το κόστος της ανανέωσης της Άδειας Κυκλοφορίας ήταν υψηλότερο από την αξία του δικύκλου και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να πληρώσω τόσα χρήματα για να το ασφαλίσω. Επίσης δεν προβλέπεται η κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας στα κατά τόπους τμήματα της Τροχαίας.»
Άλλος κάτοχος μοτοποδηλάτου που δεν κινείται εδώ και χρόνια ανακάλυψε πως δεν έχει ανανεώσει την Άδειες Κυκλοφορίας για 20 χρόνια και για να τακτοποιήσει την οφειλή θα πρέπει να καταβάλλει 300 ευρώ! Η αξία του μοτοποδηλάτου δεν κυμαίνεται ούτε 50 ευρώ!
Σε άλλη περίπτωση ο ιδιοκτήτης του μοτοποδηλάτου το είχε παρκαρισμένο έξω από το σπίτι του και κάποια στιγμή ο δήμος το περισυνέλεξε και το οδήγησε σε κάποιο κέντρο ανακύκλωσης. Ο ιδιοκτήτης του δεν έχει ούτε καν την Άδεια Κυκλοφορίας στα χέρια του και βέβαια ούτε γνωρίζει πόσα χρόνια έχει να ανανεώσει την Άδεια Κυκλοφορίας του μοτοποδηλάτου.
Τέτοιες περιπτώσεις είναι χιλιάδες σύμφωνα με στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να βρεθούν ούτε μηχανάκια αλλά ούτε και έγγραφα καθώς τα συγκεκριμένα μοτοποδήλατα έχουν καταστραφεί εδώ και δεκαετίες!
newsauto
Να υπενθυμίσουμε πως το πρόστιμο για ανασφάλιστο όχημα με κινητήρα έως 250 κ.εκ. ανέρχεται σε 100 ευρώ και σύμφωνα με πληροφορίες του NewsAuto.gr αναμένεται να επηρεάσει περισσότερους από 300.000 ιδιοκτήτες μοτοποδηλάτων. Πάντως το πρόβλημα που θα προκύψει σύμφωνα με στελέχη της ΕΛΑΣ αλλά και των ασφαλιστικών εταιρειών έχει να κάνει με το γεγονός πως εκατοντάδες χιλιάδες μοτοποδήλατα έχουν καταστραφεί ολοσχερώς, είτε έχουν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης από τα συνεργεία των Δήμων χωρίς να έχουν όμως διαγραφεί οριστικά από τα μητρώα της Τροχαίας.
Ωστόσο για να επιτευχθεί η οριστική διαγραφή των μοτοποδηλάτων θα πρέπει οι ιδιοκτήτες τους να εξοφλήσουν όσες ετήσιες Ανανεώσεις Άδειας Κυκλοφορίας χρωστούν και βέβαια να προσκομίσουν και ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο να είναι σε ισχύ!
Με λίγα λόγια αν κάποιος χρωστά από την Ανανέωση της Άδειας Κυκλοφορίας του μοτοποδηλάτου 10 έτη θα πρέπει να καταβάλει 150 ευρώ και να κάνει μια ασφάλεια για τουλάχιστον ένα μήνα ώστε να διαγράψει το δίκυκλο. Αν δεν το κάνει σύντομα τότε κινδυνεύει να πληρώσει και το πρόστιμο των 100 ευρώ!
Μακριά από τα αστυνομικά τμήματα
Αν κάποιος ιδιοκτήτης μοτοποδηλάτου που το έχει πετάξει εδώ και χρόνια χωρίς να έχει εξοφλήσει την Ανανέωση Άδειας Κυκλοφορίας αποκτήσει νέο μοτοποδήλατο και πάει στην Τροχαία ώστε να εκδώσει Άδεια Κυκλοφορίας το σύστημα θα «μπλοκάρει» τη νέα Άδεια καθώς θα εμφανιστούν τα χρέη από το προηγούμενο δίκυκλο.
Χαρακτηριστικά όπως αναφέρει στο NewsAuto.gr ιδιοκτήτης ενός δικύκλου με κινητήρα 49 κ.εκ.: «Μόλις άκουσα πως αποστέλλονται τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα έσπευσα να τακτοποιήσω μοτοποδήλατο που είχα «πεταμένο» στο γκαράζ χωρίς ωστόσο να έχω καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του. Επειδή είναι μικρός ο κυβισμός του έπρεπε να επισκεφθώ την Τροχαία της περιοχής μου. Όταν μετέβηκα στην Τροχαία οι αστυνομικοί μου είπαν πως για να το ασφαλίσω στο δίκυκλο έπρεπε πρώτα να εξοφλήσω την ανανέωση της Άδειας Κυκλοφορίας από το 1990! Το κόστος για κάθε χρόνο ανανέωσης ανέρχονταν σε 15 ευρώ! Δηλαδή αν ήθελα να ασφαλίσω το μοτοποδήλατο θα έπρεπε να πληρώσω 420 ευρώ! Το κόστος της ανανέωσης της Άδειας Κυκλοφορίας ήταν υψηλότερο από την αξία του δικύκλου και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να πληρώσω τόσα χρήματα για να το ασφαλίσω. Επίσης δεν προβλέπεται η κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας στα κατά τόπους τμήματα της Τροχαίας.»
Άλλος κάτοχος μοτοποδηλάτου που δεν κινείται εδώ και χρόνια ανακάλυψε πως δεν έχει ανανεώσει την Άδειες Κυκλοφορίας για 20 χρόνια και για να τακτοποιήσει την οφειλή θα πρέπει να καταβάλλει 300 ευρώ! Η αξία του μοτοποδηλάτου δεν κυμαίνεται ούτε 50 ευρώ!
Σε άλλη περίπτωση ο ιδιοκτήτης του μοτοποδηλάτου το είχε παρκαρισμένο έξω από το σπίτι του και κάποια στιγμή ο δήμος το περισυνέλεξε και το οδήγησε σε κάποιο κέντρο ανακύκλωσης. Ο ιδιοκτήτης του δεν έχει ούτε καν την Άδεια Κυκλοφορίας στα χέρια του και βέβαια ούτε γνωρίζει πόσα χρόνια έχει να ανανεώσει την Άδεια Κυκλοφορίας του μοτοποδηλάτου.
Τέτοιες περιπτώσεις είναι χιλιάδες σύμφωνα με στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να βρεθούν ούτε μηχανάκια αλλά ούτε και έγγραφα καθώς τα συγκεκριμένα μοτοποδήλατα έχουν καταστραφεί εδώ και δεκαετίες!
newsauto
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου