Φρένο στις καταχρηστικές τακτικές των δικηγορικών γραφείων που λειτουργούν ως «εισπρακτικές εταιρείες» στοχεύει να θέσει το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης προχώρησε στη συγκρότηση ομάδας εργασίας η οποία θα εισηγηθεί τις αλλαγές στο νόμο 3758/2009 που αφορά τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις (εισπρακτικές).
Στόχος του υπουργείου, με τις αλλαγές που θα ενσωματώσει στον εν λόγω νόμο, είναι να θέσει ένα φρένο κυρίως για τα δικηγορικά γραφεία που λειτουργούν ως εισπρακτικές εταιρείες. Οι προτάσεις της ομάδας, θα πρέπει να κατατεθούν το αργότερο έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2018.
Παράπονα καταναλωτών
Παράλληλα, έχουν αυξηθεί στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή οι καταγγελίες σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, τράπεζες και δικηγορικά γραφεία, καθώς και γενικά τα παράπονα καταναλωτών που αφορούν την όχληση οφειλετών.
Να σημειωθεί ότι η Γενική Γραμματεία Εμπορίου επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 160.500 ευρώ σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, γνωστές ως εισπρακτικές εταιρείες.
Τα παραπάνω πρόστιμα αφορούν την επιβολή συνολικά 21 διοικητικών κυρώσεων για παραβάσεις όπως μεγάλη συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών –καθώς συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους τηλεφωνικούς καταλόγους–, κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας, όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη, χρέωση ποσού για εξώδικη ενημέρωση κ.ά.
fpress
Το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης προχώρησε στη συγκρότηση ομάδας εργασίας η οποία θα εισηγηθεί τις αλλαγές στο νόμο 3758/2009 που αφορά τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις (εισπρακτικές).
Στόχος του υπουργείου, με τις αλλαγές που θα ενσωματώσει στον εν λόγω νόμο, είναι να θέσει ένα φρένο κυρίως για τα δικηγορικά γραφεία που λειτουργούν ως εισπρακτικές εταιρείες. Οι προτάσεις της ομάδας, θα πρέπει να κατατεθούν το αργότερο έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2018.
Παράπονα καταναλωτών
Παράλληλα, έχουν αυξηθεί στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή οι καταγγελίες σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, τράπεζες και δικηγορικά γραφεία, καθώς και γενικά τα παράπονα καταναλωτών που αφορούν την όχληση οφειλετών.
Να σημειωθεί ότι η Γενική Γραμματεία Εμπορίου επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 160.500 ευρώ σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, γνωστές ως εισπρακτικές εταιρείες.
Τα παραπάνω πρόστιμα αφορούν την επιβολή συνολικά 21 διοικητικών κυρώσεων για παραβάσεις όπως μεγάλη συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών –καθώς συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους τηλεφωνικούς καταλόγους–, κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας, όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη, χρέωση ποσού για εξώδικη ενημέρωση κ.ά.
fpress
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου