Με ένα ακόμη κήρυγμα μίσους κατά των ομοφυλόφιλων, με θεωρίας συνωμοσίας για τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς και με επίθεση στους πολιτικούς... «εξαρτήματα του διεθνιστικού συστήματος» μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ συνέχισε το «θεάρεστο» έργο από εκεί που το άφησε ο συνάδελφός του Αμβρόσιος.
Δικαιολογώντας πλήρως τα όσα προκλητικά λέει και γράφει ο Αμβρόσιος, ο μητροπολίτης Σεραφείμα συνέχισε σε ομοφοβικούς τόνους και μάλιστα εκτός έδρας. Βρέθηκε στη Λαμία και τόσο στο κήρυγμά του όσο και σε δηλώσεις του στο ραδιόφωνο της Ιεράς Μητρόπολης Φθιώτιδας μίλησε για «δικαίωση από τη δικαιοσύνη».
Χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία «ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας», «προσβολή ανθρωπίνου σώματος» και «παράχρηση των ανθρωπίνων Θεοσδώτων οργάνων». Για όπλα δεν μίλησε, αλλά τόνισε ότι ο Αμβρόσιος «εξέφρασε την πίστη της ανθρώπινης οντολογίας».
Ο Σεραφείμ τοποθετήθηκε και για τα εθνικά ζητήματα χαρακτηρίζοντας «εγκληματικό γεγονός» την ονομασία της ΠΓΔΜ ως Μακεδονία αναφέροντας «το να δώσουμε το όνομα της Μακεδονίας μας στην επίπλαστη αυτή κρατική οντότητα που θέλουν να αναπροσδιορίζονται, παρότι Σλάβοι, ως απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, είναι εγκληματικό γεγονός και ιστορικό μέγα λάθος. Πρέπει να στεκόμαστε γεμάτοι δέος μπρος στο αίμα με το οποίο μάρτυρες πότισαν τη γη της Μακεδονίας και μας τη χάρισαν ως αναπόσπαστο τμήμα της Ελλάδος μας…»
Ο μητροπολίτης Πειραιώς επιτέθηκε και κατά των πολιτικών συνολικά τους οποίους τους χαρακτήρισε «εξαρτήματα του διεθνιστικού συστήματος».
Παράλληλα, τοποθετήθηκε για το θέμα των δύο Ελλήνων στρατιωτικών δηλώνοντας «εγώ πιστεύω απόλυτα ότι ήταν μια στοχευμένη, μεθοδευμένη διαδικασία γεμάτη εκδίκηση, μίσος και εμπάθεια από τον εμφανιζόμενο νέο χαλίφη ο οποίος έχει εντελώς απασφαλίσει πλέον. Έγινε εντελώς επικίνδυνος για την δημοκρατική οικουμένη».
Χρησιμοποίησε σκληρούς χαρακτηρισμούς και για τον Ταγίπ Ερντογάν τονίζοντας πως «έχουμε δυστυχώς, διαχρονικά θα έλεγα, έναν επικίνδυνο, αλλοπρόσαλλο και τραγικό γείτονα. Γνωρίζουμε τον "πολιτισμό" του, γνωρίζουμε την «αλήθεια» του γιατί βιώσαμε 400 ολόκληρα χρόνια την καταδυνάστευση και το έγκλημα με τις μύριες μορφές με τα οποία θέλησε να αφανίσει το λαό μας και το γένος μας» όπως είπε για να καταλήξει «με τη χάρη του Θεού και με το αίμα των ηρώων μας και με την ευλογία των μαρτύρων μας κατορθώσαμε να αποκτήσουμε την Παλιγγενεσία μας αυτό θα πρέπει να υπερασπιζόμαστε με κάθε σθένος και δύναμη…».
efsyn
Δικαιολογώντας πλήρως τα όσα προκλητικά λέει και γράφει ο Αμβρόσιος, ο μητροπολίτης Σεραφείμα συνέχισε σε ομοφοβικούς τόνους και μάλιστα εκτός έδρας. Βρέθηκε στη Λαμία και τόσο στο κήρυγμά του όσο και σε δηλώσεις του στο ραδιόφωνο της Ιεράς Μητρόπολης Φθιώτιδας μίλησε για «δικαίωση από τη δικαιοσύνη».
Χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία «ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας», «προσβολή ανθρωπίνου σώματος» και «παράχρηση των ανθρωπίνων Θεοσδώτων οργάνων». Για όπλα δεν μίλησε, αλλά τόνισε ότι ο Αμβρόσιος «εξέφρασε την πίστη της ανθρώπινης οντολογίας».
Ο Σεραφείμ τοποθετήθηκε και για τα εθνικά ζητήματα χαρακτηρίζοντας «εγκληματικό γεγονός» την ονομασία της ΠΓΔΜ ως Μακεδονία αναφέροντας «το να δώσουμε το όνομα της Μακεδονίας μας στην επίπλαστη αυτή κρατική οντότητα που θέλουν να αναπροσδιορίζονται, παρότι Σλάβοι, ως απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, είναι εγκληματικό γεγονός και ιστορικό μέγα λάθος. Πρέπει να στεκόμαστε γεμάτοι δέος μπρος στο αίμα με το οποίο μάρτυρες πότισαν τη γη της Μακεδονίας και μας τη χάρισαν ως αναπόσπαστο τμήμα της Ελλάδος μας…»
Ο μητροπολίτης Πειραιώς επιτέθηκε και κατά των πολιτικών συνολικά τους οποίους τους χαρακτήρισε «εξαρτήματα του διεθνιστικού συστήματος».
Παράλληλα, τοποθετήθηκε για το θέμα των δύο Ελλήνων στρατιωτικών δηλώνοντας «εγώ πιστεύω απόλυτα ότι ήταν μια στοχευμένη, μεθοδευμένη διαδικασία γεμάτη εκδίκηση, μίσος και εμπάθεια από τον εμφανιζόμενο νέο χαλίφη ο οποίος έχει εντελώς απασφαλίσει πλέον. Έγινε εντελώς επικίνδυνος για την δημοκρατική οικουμένη».
Χρησιμοποίησε σκληρούς χαρακτηρισμούς και για τον Ταγίπ Ερντογάν τονίζοντας πως «έχουμε δυστυχώς, διαχρονικά θα έλεγα, έναν επικίνδυνο, αλλοπρόσαλλο και τραγικό γείτονα. Γνωρίζουμε τον "πολιτισμό" του, γνωρίζουμε την «αλήθεια» του γιατί βιώσαμε 400 ολόκληρα χρόνια την καταδυνάστευση και το έγκλημα με τις μύριες μορφές με τα οποία θέλησε να αφανίσει το λαό μας και το γένος μας» όπως είπε για να καταλήξει «με τη χάρη του Θεού και με το αίμα των ηρώων μας και με την ευλογία των μαρτύρων μας κατορθώσαμε να αποκτήσουμε την Παλιγγενεσία μας αυτό θα πρέπει να υπερασπιζόμαστε με κάθε σθένος και δύναμη…».
efsyn
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου