Σημαντική ανανέωση του στόλου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών με αγορά 500 λεωφορείων και ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού με προσλήψεις 800 οδηγών και τεχνικών προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στην Βουλή απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του κ. Σπύρου Λυκούδη.
Παράλληλα, ο υπουργός επισήμανε ότι τον ερχόμενο Ιανουάριο θα έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου εισιτηρίων σε όλα τα λεωφορεία και το αργότερο τον προσεχή Ιούνιο στα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Από την άλλη ωστόσο, βουλευτής του Ποταμιού και αντιπρόεδρος του κοινοβουλίου Σπύρος Λυκούδης κατήγγειλε ότι τα σύγχρονα συστήματα τηλεματικής για τον ηλεκτρονικό έλεγχο εισιτηρίων κόστους πολλών εκατομμυρίων ευρώ τοποθετούνται σε παλαιά – «παροπλισμένα» - λεωφορεία με αποτέλεσμα να φθείρονται. «Για ποιο λόγο τα συστήματα αυτά δεν αποθηκεύτηκαν ώστε να μπουν σε λεωφορεία που θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας;» αναρωτήθηκε ο ίδιος για να απαντήσει ο κ. Σπίρτζης ότι πρόκειται για πρόγραμμα του ΕΣΠΑ του οποίου η σύμβαση δεν περιλαμβάνει αποθήκευση των μηχανημάτων και πως τα ακινητοποιημένα λεωφορεία μπορούν αφού επιδιορθωθούν να βγουν στην κυκλοφορία.
Κατά τα λοιπά ο υπουργός Μεταφορών απέδωσε την κακή εικόνα που επικρατεί στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών στην μεγάλη καθυστέρηση που επικρατεί ως προς την εκτέλεση των διαγωνισμών αλλά και στους συνδικαλιστές.
Ανέφερε μάλιστα με νόημα ότι για την κατάσταση έχουν μεγάλη ευθύνη οι προηγούμενες διοικήσεις αλλά και κάποιοι συνδικαλιστές που «είχαν συγκεκριμένες δραστηριότητες».
«Εγώ δεν θέλω να αθωώσω όλους τους συνδικαλιστές αλλά δεν φταίνε για όλα οι εργαζόμενοι» απάντησε ο κ. Λυκούδης και χαρακτήρισε βόμβες τις καταγγελίες των εργαζομένων περί αποθηκών ανταλλακτικών που είναι άδειες, αλλά και για το ότι σαπίζουν στις αποθήκες τα δυόροφα λεωφορεία που είχαν δοθεί κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.
protothema
Παράλληλα, ο υπουργός επισήμανε ότι τον ερχόμενο Ιανουάριο θα έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου εισιτηρίων σε όλα τα λεωφορεία και το αργότερο τον προσεχή Ιούνιο στα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Από την άλλη ωστόσο, βουλευτής του Ποταμιού και αντιπρόεδρος του κοινοβουλίου Σπύρος Λυκούδης κατήγγειλε ότι τα σύγχρονα συστήματα τηλεματικής για τον ηλεκτρονικό έλεγχο εισιτηρίων κόστους πολλών εκατομμυρίων ευρώ τοποθετούνται σε παλαιά – «παροπλισμένα» - λεωφορεία με αποτέλεσμα να φθείρονται. «Για ποιο λόγο τα συστήματα αυτά δεν αποθηκεύτηκαν ώστε να μπουν σε λεωφορεία που θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας;» αναρωτήθηκε ο ίδιος για να απαντήσει ο κ. Σπίρτζης ότι πρόκειται για πρόγραμμα του ΕΣΠΑ του οποίου η σύμβαση δεν περιλαμβάνει αποθήκευση των μηχανημάτων και πως τα ακινητοποιημένα λεωφορεία μπορούν αφού επιδιορθωθούν να βγουν στην κυκλοφορία.
Κατά τα λοιπά ο υπουργός Μεταφορών απέδωσε την κακή εικόνα που επικρατεί στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών στην μεγάλη καθυστέρηση που επικρατεί ως προς την εκτέλεση των διαγωνισμών αλλά και στους συνδικαλιστές.
Ανέφερε μάλιστα με νόημα ότι για την κατάσταση έχουν μεγάλη ευθύνη οι προηγούμενες διοικήσεις αλλά και κάποιοι συνδικαλιστές που «είχαν συγκεκριμένες δραστηριότητες».
«Εγώ δεν θέλω να αθωώσω όλους τους συνδικαλιστές αλλά δεν φταίνε για όλα οι εργαζόμενοι» απάντησε ο κ. Λυκούδης και χαρακτήρισε βόμβες τις καταγγελίες των εργαζομένων περί αποθηκών ανταλλακτικών που είναι άδειες, αλλά και για το ότι σαπίζουν στις αποθήκες τα δυόροφα λεωφορεία που είχαν δοθεί κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου