Στην κυκλοφορία δόθηκε το Σάββατο ο νέος περιφερειακός αυτοκινητόδρομος της Καλαμάτας από τον κόμβο της Θουρίας έως και τον κόμβο της Αρτέμιδος στην Αγιάννα.
Νωρίτερα τόσο αυτό το τμήμα, όσο και το υπόλοιπο του περιφερειακού, που δεν δόθηκε ακόμα στην κυκλοφορία επιθεώρησαν οι υπουργοί Επικρατείας Χριστόφορος Βερναρδάκης και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, καθώς επίσης και ο μεσσήνιος αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας Αλέξης Χαρίτσης.
Σύμφωνα με την Eleftheriaonline.gr το υπόλοιπο τμήμα του περιφερειακού από τη γέφυρα Νέδοντα έως και την απόληξη στα Γιαννιτσάνικα δεν αποκλείεται να παραδοθεί έως τις 12 Δεκεμβρίου ενδεχομένως παρουσία του πρωθυπουργού.
Η ταυτότητα του έργου
Το νέο τμήμα έχει μήκος περίπου 7,5 περίπου χλμ.
Ο περιφερειακός αυτοκινητόδρομος Καλαμάτας έχει διατομή αστικής αρτηρίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων ανά κατεύθυνση καθώς και κεντρική νησίδα.
Το τμήμα που παραδίδεται σε κυκλοφορία περιέχει τρεις ανισόπεδους Κόμβους:
Ο αυτοκινητόδρομος με την ολοκλήρωση ή θα εξυπηρετήσει κατά κύριο λόγο τις υπερτοπικές μετακινήσεις από και προς την Μάνη που σήμερα διέρχονται από τον αστικό ιστό της Καλαμάτας.
Συνεπώς πέραν της αύξησης της οδικής ασφάλειας είναι ένα έργο που θα βελτιώσει σημαντικά και την ποιότητα του περιβάλλοντος της πόλης.
Παράλληλα θα εξυπηρετήσει και τις εσωτερικές μετακινήσεις στην πόλη της Καλαμάτας συμβάλλοντας στην αύξηση της οδικής ασφάλειας, στην μείωση του χρόνου μετακίνησης αλλά και στην περιβαλλοντική προστασία εξ αιτίας της μείωσης των ρύπων.
Νωρίτερα τόσο αυτό το τμήμα, όσο και το υπόλοιπο του περιφερειακού, που δεν δόθηκε ακόμα στην κυκλοφορία επιθεώρησαν οι υπουργοί Επικρατείας Χριστόφορος Βερναρδάκης και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, καθώς επίσης και ο μεσσήνιος αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας Αλέξης Χαρίτσης.
Σύμφωνα με την Eleftheriaonline.gr το υπόλοιπο τμήμα του περιφερειακού από τη γέφυρα Νέδοντα έως και την απόληξη στα Γιαννιτσάνικα δεν αποκλείεται να παραδοθεί έως τις 12 Δεκεμβρίου ενδεχομένως παρουσία του πρωθυπουργού.
Η ταυτότητα του έργου
Το νέο τμήμα έχει μήκος περίπου 7,5 περίπου χλμ.
Ο περιφερειακός αυτοκινητόδρομος Καλαμάτας έχει διατομή αστικής αρτηρίας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων ανά κατεύθυνση καθώς και κεντρική νησίδα.
Το τμήμα που παραδίδεται σε κυκλοφορία περιέχει τρεις ανισόπεδους Κόμβους:
- τον Ανισόπεδο Κόμβο Δυτικής Εισόδου Καλαμάτας (κόμβος που βρίσκεται στην περιοχή του εργοστασίου ΚΑΡΕΛΙΑ) και την σύνδεσή του με την Οδό Αθηνών,
- τον Ανισόπεδο Κόμβο Λέικων για τη σύνδεση με την ομώνυμη περιοχή της πόλης,
- τον Ανισόπεδο Κόμβο Νέδοντα για την σύνδεση με το ιστορικό κέντρο της πόλης.
Ο αυτοκινητόδρομος με την ολοκλήρωση ή θα εξυπηρετήσει κατά κύριο λόγο τις υπερτοπικές μετακινήσεις από και προς την Μάνη που σήμερα διέρχονται από τον αστικό ιστό της Καλαμάτας.
Συνεπώς πέραν της αύξησης της οδικής ασφάλειας είναι ένα έργο που θα βελτιώσει σημαντικά και την ποιότητα του περιβάλλοντος της πόλης.
Παράλληλα θα εξυπηρετήσει και τις εσωτερικές μετακινήσεις στην πόλη της Καλαμάτας συμβάλλοντας στην αύξηση της οδικής ασφάλειας, στην μείωση του χρόνου μετακίνησης αλλά και στην περιβαλλοντική προστασία εξ αιτίας της μείωσης των ρύπων.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου