Σοβαρές αντιδράσεις από τους εργαζομένους στην «Εγνατία Οδό» σχετικά με το ξεπούλημα όπως αναφέρουν σε ιδιώτες του ολοκληρωμένου αυτοκινητόδρομου.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, ο διαγωνισμός περιλαμβάνεται στα προαπαιτούμενα, και πρέπει να γίνει για να εκταμιευθεί η δόση των 2,6 δις ευρώ.
Τα 100 εκατ. ευρώ που θα εισπραχθούν θα κατατεθούν κατ’ ευθείαν στο ταμείο του εξωτερικού για την εξυπηρέτηση του χρέους και ένα ποσοστό από τα ετήσια έσοδα των διοδίων θα δίνεται στο Δημόσιο.
Μόνο τα έσοδα από τους επτά σταθμούς διοδίων ξεπερνούν τα 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Οι όροι της παραχώρησης δεν έχουν γίνει γνωστοί, αλλά πληροφορίες της «Εφ.Συν.» αναφέρουν ότι προβλέπεται 40χρονη παραχώρηση, με κατ’ αποκοπήν τίμημα 100 εκατ. ευρώ, που θα κατατεθεί κατ’ ευθείαν στο ταμείο του εξωτερικού για την εξυπηρέτηση του χρέους, καθώς και ποσοστό για το Δημόσιο από τα ετήσια έσοδα από τα διόδια.
Τα έργα στον αυτοκινητόδρομο, ο οποίος ενώνει την Αλεξανδρούπολη με την Ηγουμενίτσα και διαθέτει τρεις κάθετους άξονες που εξυπηρετούν τη σύνδεσή του με τις γειτονικές χώρες στα Βαλκάνια, κόστισαν 6,5 δισ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης εξασφαλίστηκε από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, καθώς και από δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), που δόθηκε με χαμηλό επιτόκιο και μακροχρόνια περίοδο εξόφλησης.
zougla
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, ο διαγωνισμός περιλαμβάνεται στα προαπαιτούμενα, και πρέπει να γίνει για να εκταμιευθεί η δόση των 2,6 δις ευρώ.
Τα 100 εκατ. ευρώ που θα εισπραχθούν θα κατατεθούν κατ’ ευθείαν στο ταμείο του εξωτερικού για την εξυπηρέτηση του χρέους και ένα ποσοστό από τα ετήσια έσοδα των διοδίων θα δίνεται στο Δημόσιο.
Μόνο τα έσοδα από τους επτά σταθμούς διοδίων ξεπερνούν τα 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Οι όροι της παραχώρησης δεν έχουν γίνει γνωστοί, αλλά πληροφορίες της «Εφ.Συν.» αναφέρουν ότι προβλέπεται 40χρονη παραχώρηση, με κατ’ αποκοπήν τίμημα 100 εκατ. ευρώ, που θα κατατεθεί κατ’ ευθείαν στο ταμείο του εξωτερικού για την εξυπηρέτηση του χρέους, καθώς και ποσοστό για το Δημόσιο από τα ετήσια έσοδα από τα διόδια.
Τα έργα στον αυτοκινητόδρομο, ο οποίος ενώνει την Αλεξανδρούπολη με την Ηγουμενίτσα και διαθέτει τρεις κάθετους άξονες που εξυπηρετούν τη σύνδεσή του με τις γειτονικές χώρες στα Βαλκάνια, κόστισαν 6,5 δισ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης εξασφαλίστηκε από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, καθώς και από δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), που δόθηκε με χαμηλό επιτόκιο και μακροχρόνια περίοδο εξόφλησης.
zougla
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου