Στην ίδρυση εκατοντάδων νέων δομών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης προχωρά το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με βασική προτεραιότητα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών κάθε μαθητή, στο πλέον κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον».
Ειδικότερα, αναμένεται να ιδρυθούν 538 νέα τμήματα ένταξης (ΤΕ) στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 23 νέες σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι από το σχολικό έτος 2016-17, πέραν των υπαρχόντων, θα λειτουργήσουν επιπλέον 61 ΤΕ σε νηπιαγωγεία, 351 ΤΕ σε δημοτικά σχολεία, 126 ΤΕ σε γυμνάσια, 3 ειδικά νηπιαγωγεία, 9 ειδικά δημοτικά σχολεία, 5 εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) και 9 ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια.
Επίσης, θα ιδρυθούν 12 λυκειακές τάξεις στα υπάρχοντα ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια, ούτως ώστε, να ενισχυθεί το υπάρχον δίκτυο των δομών ειδικής εκπαίδευσης και να παρασχεθεί η δυνατότητα φοίτησης και ένταξης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στο κατάλληλο γι' αυτούς εκπαιδευτικό περιβάλλον, σε όλες τις περιοχές της χώρας.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, το υπουργείο σχεδιάζει να προωθήσει άμεσα νομοθετικές αλλαγές, για την ειδική εκπαίδευση και ειδικότερα την ειδική επαγγελματική εκπαίδευση.
tovima
Ειδικότερα, αναμένεται να ιδρυθούν 538 νέα τμήματα ένταξης (ΤΕ) στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 23 νέες σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι από το σχολικό έτος 2016-17, πέραν των υπαρχόντων, θα λειτουργήσουν επιπλέον 61 ΤΕ σε νηπιαγωγεία, 351 ΤΕ σε δημοτικά σχολεία, 126 ΤΕ σε γυμνάσια, 3 ειδικά νηπιαγωγεία, 9 ειδικά δημοτικά σχολεία, 5 εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) και 9 ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια.
Επίσης, θα ιδρυθούν 12 λυκειακές τάξεις στα υπάρχοντα ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια, ούτως ώστε, να ενισχυθεί το υπάρχον δίκτυο των δομών ειδικής εκπαίδευσης και να παρασχεθεί η δυνατότητα φοίτησης και ένταξης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στο κατάλληλο γι' αυτούς εκπαιδευτικό περιβάλλον, σε όλες τις περιοχές της χώρας.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, το υπουργείο σχεδιάζει να προωθήσει άμεσα νομοθετικές αλλαγές, για την ειδική εκπαίδευση και ειδικότερα την ειδική επαγγελματική εκπαίδευση.
tovima
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου