Το τσουχτερό πρόστιμο των 1.000 ευρώ το οποίο μάλιστα προβλέπεται να είναι και άμεσα καταβλητέο προβλέπει απόφαση του υπουργείου Μεταφορών για όσα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων εντοπίζονται να κινούνται στο παράπλευρο οδικό δίκτυο χωρίς να φέρουν ειδική άδεια (π.χ. για την εγγύτητα επιχείρισης).
Σε περίπτωση κατά την οποία ο οδηγος που εντοπίζεται από την τροχαία δεν πληρώνει άμεσα τα 1.000 ευρώ τότε το όχημά του θα ακινητοποιείται, γράφει η Καθημερινή.
Το μέτρο αυτό έρχεται μετά την αύξηση της κίνησης φορτηγών στις παλαιές εθνικές οδούς και σε παραδρόμους προκειμένου εταιρείς και οδηγοί φορτηγών να αποφύγουν την καταβολή διοδίων στην εθνική οδό.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την απόφαση κάθε όχημα άνω των 3,5 τόνων θα πρεπει να φέρει ειδική άδεια διέλευσης διάρκειας 4 ετών για να κινηθεί στις παράπλευρες οδούς.
Οι μεταφορικές εταιρείες, πάντως, αντιδρούν και κατηγορούν το υπουργείο Μεταφορών ότι δρα υπέρ των ιδιωτών που εισπράττουν τα διόδια στις εθνικές οδούς.
protothema
Σε περίπτωση κατά την οποία ο οδηγος που εντοπίζεται από την τροχαία δεν πληρώνει άμεσα τα 1.000 ευρώ τότε το όχημά του θα ακινητοποιείται, γράφει η Καθημερινή.
Το μέτρο αυτό έρχεται μετά την αύξηση της κίνησης φορτηγών στις παλαιές εθνικές οδούς και σε παραδρόμους προκειμένου εταιρείς και οδηγοί φορτηγών να αποφύγουν την καταβολή διοδίων στην εθνική οδό.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την απόφαση κάθε όχημα άνω των 3,5 τόνων θα πρεπει να φέρει ειδική άδεια διέλευσης διάρκειας 4 ετών για να κινηθεί στις παράπλευρες οδούς.
Οι μεταφορικές εταιρείες, πάντως, αντιδρούν και κατηγορούν το υπουργείο Μεταφορών ότι δρα υπέρ των ιδιωτών που εισπράττουν τα διόδια στις εθνικές οδούς.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου