Κατηγορηματικά αντίθετος με την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών εμφανίστηκε ο Χρήστος Σπίρτζης.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υποστήριξε ότι «το μοντέλο των ιδιωτικών αστικών συγκοινωνιών στη χώρα μας που εφαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη (ΟΑΣΘ), έχει αποτύχει πλήρως».
«Κοστίζει πέντε φορές περισσότερο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Να σταματήσουμε το “πλιάτσικο” που γίνεται τόσα χρόνια σε αυτούς τους φορείς, τις σπατάλες και την κακή διαχείριση» πρόσθεσε.
Σε σχέση με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είπε ότι πρόκειται για ένα θέμα το οποίο αποτελεί πλέον αρμοδιότητα του ΤΑΙΠΕΔ, συμπληρώνοντας ότι το υπουργείο δίνει έμφαση στην ανάπτυξη των σιδηροδρομικών γραμμών για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.
zougla
Μιλώντας στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υποστήριξε ότι «το μοντέλο των ιδιωτικών αστικών συγκοινωνιών στη χώρα μας που εφαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη (ΟΑΣΘ), έχει αποτύχει πλήρως».
«Κοστίζει πέντε φορές περισσότερο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Να σταματήσουμε το “πλιάτσικο” που γίνεται τόσα χρόνια σε αυτούς τους φορείς, τις σπατάλες και την κακή διαχείριση» πρόσθεσε.
Σε σχέση με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είπε ότι πρόκειται για ένα θέμα το οποίο αποτελεί πλέον αρμοδιότητα του ΤΑΙΠΕΔ, συμπληρώνοντας ότι το υπουργείο δίνει έμφαση στην ανάπτυξη των σιδηροδρομικών γραμμών για την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας.
zougla
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου