«Οι εξετάσεις είχαν απόλυτη επιτυχία και ήταν από τις πιο δύσκολες και απαιτητικές εξετάσεις των τελευταίων ετών, διότι ήταν διπλές», τόνισε ο υπουργός Παιδείας κ. Φίλης χτες και υπογράμμισε ότι «διενεργήθηκαν με άψογο τρόπο και ήθελα να συγχαρώ εδώ όλους τους συντελεστές.
Η γενική αίσθηση είναι και συμφωνώ και εγώ με αυτό, ότι η Εξεταστική Επιτροπή λειτούργησε με σεβασμό προς τα παιδιά, προς τον κόπο των παιδιών. Τα θέματα τα οποία μπήκαν ήταν θέματα που ανταποκρίνονταν στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στην αίθουσα. Δεν ήταν θέματα φροντιστηρίων και αυτό είναι πολύ σημαντικό».
Η γενική αίσθηση είναι και συμφωνώ και εγώ με αυτό, ότι η Εξεταστική Επιτροπή λειτούργησε με σεβασμό προς τα παιδιά, προς τον κόπο των παιδιών. Τα θέματα τα οποία μπήκαν ήταν θέματα που ανταποκρίνονταν στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στην αίθουσα. Δεν ήταν θέματα φροντιστηρίων και αυτό είναι πολύ σημαντικό».
Οσον αφορά τα θέματα, όπως τόνισε ο κ. Φίλης, «ήταν διαβαθμισμένα ως προς τη δυσκολία τους. Δεν ήταν θέματα εξόντωσης, ούτε θέματα απλώς ενός διαβατηρίου για να περάσουν με ευκολία τα παιδιά στα πανεπιστήμια. Ηταν θέματα όπως πρέπει να είναι, έτσι ώστε να γίνεται μια σωστότερη επιλογή των παιδιών. Επίσης ήταν θέματα με σαφήνεια διατυπωμένα και αυτό επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι η διαδικασία της αναβαθμολόγησης ήταν πολύ περιορισμένη σε σχέση με άλλες χρονιές. Ούτε υπήρξε ανάγκη να σταλούν διευκρινίσεις, όπως γινόταν άλλες χρονιές».
Δηλώσεις
Χτες ο κ. Φίλης δήλωσε ότι... δεν βιάζεται ν’ αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, τονίζοντας χαρακτηριστικά: Eχουμε πει ως υπουργείο ότι συζητούμε, δεν βιαζόμαστε προκειμένου να προχωρήσουμε στην αλλαγή του συστήματος επιλογής των παιδιών για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Εχει διατυπωθεί μια άποψη από την Επιτροπή Διαλόγου υπό τον κ. Λιάκο. Συζητούμε.
Χτες ο κ. Φίλης δήλωσε ότι... δεν βιάζεται ν’ αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, τονίζοντας χαρακτηριστικά: Eχουμε πει ως υπουργείο ότι συζητούμε, δεν βιαζόμαστε προκειμένου να προχωρήσουμε στην αλλαγή του συστήματος επιλογής των παιδιών για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Εχει διατυπωθεί μια άποψη από την Επιτροπή Διαλόγου υπό τον κ. Λιάκο. Συζητούμε.
Οποιαδήποτε αλλαγή στο σύστημα επιλογής των παιδιών για τα πανεπιστήμια, προϋποθέτει αλλαγή του Λυκείου, αλλά και των πανεπιστημίων σε κάποιες πλευρές. Γι’ αυτό δεν προτάσσουμε το ζήτημα της επιλογής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά έπεται των αλλαγών που θα γίνουν και στο Λύκειο, αλλά και σε κάποιο βαθμό στα πανεπιστήμια».
ethnos
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου