«Τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών θα ολοκληρωθούν λειτουργικά τον Μάρτιο του 2017», δήλωσε σήμερα, Κυριακή, ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο αναπτυξιακό συνέδριο που οργάνωσε στην Πάτρα η εφημερίδα «Πελοπόννησος», ο υπουργός εύπε ότι όσον αφορά στην εθνική οδό Πατρών-Πύργου, θα κατασκευαστεί με τον τρόπο που έχει επιλέξει η σημερινή κυβέρνηση, προσθέτοντας ότι «θα πρέπει να απολογηθούν όσοι έκαναν κριτική στην τμηματική δημοπράτηση του έργου, αντί σε μία διαγωνιστική διαδικασία για να έλθουν πάλι οι πέντε μεγάλες εταιρίες με πολύ μεγάλο κόστος».
Επίσης, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «για το πρώτο τμήμα της Πατρών-Πύργου η έκπτωση ξεπέρασε το 50%» και συμπλήρωσε ότι «θα δούμε τη δημοπράτηση κι άλλων τμημάτων μέσα στον τρέχοντα μήνα, τα οποία θα υπερκαλύπτουν το ήμισυ του οδικού άξονα».
Ακόμη, ο υπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «θα γίνει σύγκριση για να δούμε πόσο κόστιζαν πριν και πόσο θα κοστίσουν με την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα», προσθέτοντας ότι «όσο κι αν μας κατηγορήσουν, οι πολίτες θα πληρώσουν τελικά λιγότερα από τα μισά χρήματα».
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι αλλάζει το αντιπαραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης που στηριζόταν στο δίπολο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Στις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Υποδομών ο κ. Σπίρτζης ενέταξε την ίδρυση διεύθυνσης στρατηγικού σχεδιασμού υποδομών, τη λειτουργία ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος αδειοδοτήσεων και ηλεκτρονικού συστήματος επιτήρησης έργων, τη θέσπιση μητρώου υποδομών κ.ά.
Όσον αφορά τη Δυτική Ελλάδα, ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε την ίδρυση διεύθυνσης φυσικών καταστροφών Δυτικής Ελλάδας, χαρακτηρίζοντας «ντροπή» ότι δεν υπήρχε μέχρι σήμερα στην πιο σεισμική περιφέρεια της Ευρώπης.
ethnos
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο αναπτυξιακό συνέδριο που οργάνωσε στην Πάτρα η εφημερίδα «Πελοπόννησος», ο υπουργός εύπε ότι όσον αφορά στην εθνική οδό Πατρών-Πύργου, θα κατασκευαστεί με τον τρόπο που έχει επιλέξει η σημερινή κυβέρνηση, προσθέτοντας ότι «θα πρέπει να απολογηθούν όσοι έκαναν κριτική στην τμηματική δημοπράτηση του έργου, αντί σε μία διαγωνιστική διαδικασία για να έλθουν πάλι οι πέντε μεγάλες εταιρίες με πολύ μεγάλο κόστος».
Επίσης, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «για το πρώτο τμήμα της Πατρών-Πύργου η έκπτωση ξεπέρασε το 50%» και συμπλήρωσε ότι «θα δούμε τη δημοπράτηση κι άλλων τμημάτων μέσα στον τρέχοντα μήνα, τα οποία θα υπερκαλύπτουν το ήμισυ του οδικού άξονα».
Ακόμη, ο υπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «θα γίνει σύγκριση για να δούμε πόσο κόστιζαν πριν και πόσο θα κοστίσουν με την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα», προσθέτοντας ότι «όσο κι αν μας κατηγορήσουν, οι πολίτες θα πληρώσουν τελικά λιγότερα από τα μισά χρήματα».
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι αλλάζει το αντιπαραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης που στηριζόταν στο δίπολο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Στις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Υποδομών ο κ. Σπίρτζης ενέταξε την ίδρυση διεύθυνσης στρατηγικού σχεδιασμού υποδομών, τη λειτουργία ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος αδειοδοτήσεων και ηλεκτρονικού συστήματος επιτήρησης έργων, τη θέσπιση μητρώου υποδομών κ.ά.
Όσον αφορά τη Δυτική Ελλάδα, ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε την ίδρυση διεύθυνσης φυσικών καταστροφών Δυτικής Ελλάδας, χαρακτηρίζοντας «ντροπή» ότι δεν υπήρχε μέχρι σήμερα στην πιο σεισμική περιφέρεια της Ευρώπης.
ethnos
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου