facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Προχωράει η εφαρμογή του έξυπνου ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τις αστικές συγκοινωνίες

Ξεμπλοκάρισε το Συμβούλιο της Επικρατείας το διεθνή διαγωνισμό για το έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας που θα αντικαταστήσει το χάρτινο και την κάρτα απεριορίστων διαδρομών.

Ανάδοχος του έργου έχει ανακηρυχθεί η εταιρεία «ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ΑΒΕΤΕ- LG CNS CO LTD».

Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχε προσφύγει η εταιρεία «ΜΕΤΚΑ Α.Ε.-ΑΤΕΣΕ Α.Ε.» η οποία αποκλείστηκε από τον διαγωνισμό και στρεφόταν κατά του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).

Η εν λόγω εταιρεία στρεφόταν κατά της διεξαγωγής του διεθνούς διαγωνισμού (προϋπολογισμού 94 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ), για τη «μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρησης και την τεχνική διαχείριση, ενός ενιαίου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου» για τα μαζικά μέσα μεταφοράς.

Η εταιρεία «ΜΕΤΚΑ Α.Ε.-ΑΤΕΣΕ Α.Ε.» κατά το στάδιο αξιολόγησης του επίμαχου διαγωνισμού είχε ασκήσει προδικαστική προσφυγή η οποία όμως απορρίφθηκε με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΣΑ.

Το ΣτΕ έκρινε ότι η απόρριψη της προδικαστικής προσφυγής της εταιρείας «ΜΕΤΚΑ Α.Ε. – ΑΤΕΣΕ Α.Ε.» από τον ΟΑΣΑ ήταν νόμιμη.

Οι σύμβουλοι Επικρατείας του Δ' Τμήματος με μια σειρά τεσσάρων αποφάσεων του (676-679/2016) απέρριψαν ως αβάσιμούς όλους τους ισχυρισμούς της εταιρείας «ΜΕΤΚΑ Α.Ε. –ΑΤΕΣΕ Α.Ε.»

Ο επίμαχος διαγωνισμός περιλαμβάνει την έκδοση ηλεκτρονικών καρτών, οι οποίες θα αντικαταστήσουν τα χάρτινα μεμονωμένα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
Το έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο ή οι «έξυπνες κάρτες» θα είναι δύο τύπων και η επικύρωσή τους θα γίνεται εξ αποστάσεως χωρίς ο επιβάτης να εισάγει την κάρτα στο μηχάνημα.

Αναλυτικότερα, το έξυπνο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι μια κάρτα μνήμης χωρίς επαφή (Contactless Smart Card-SC), στην οποία θα μπορούν να αποθηκεύονται χρηματική αξία (stored Value), χρόνος ή αριθμός μετακινήσεων.

Ο δεύτερος τύπος κάρτας, θα είναι χωρίς επαφή (Contactless Smart Card-SC) με μικροεπεξεργαστή, η οποία θα εξυπηρετεί διάφορους τύπους κομίστρου, όπως είναι ο ιαπεριόριστες διαδρομές, οι διαδρομές μεγάλης διάρκειας κ.λπ.

Η επαναφόρτιση των ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα γίνεται σε διάφορα σημεία πώλησης, ενώ και στους δύο τύπους καρτών θα μπορούν να αποθηκεύουν είτε εβδομαδιαίο ή μηνιαίο εισιτήριο ή αριθμό μετακινήσεων (εισιτήρια 10 μετακινήσεων).

Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια θα πρέπει να επικυρώνονται σε κάθε επιβίβαση, με τη χρήση τερματικής συσκευής που θα είναι εγκατεστημένη στο εσωτερικό των οδικών μέσων (λεωφορεία, τρόλεϊ, κ.λπ.).

Στα συγκοινωνιακά μέσα σταθερής τροχίας (μετρό, ηλεκτρικός, προαστιακός σιδηρόδρομος) η επικύρωση των ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα γίνεται στις πύλες εισόδου και εξόδου των σταθμών.

Οι ελεγκτές κομίστρου θα έχουν στην κατοχή τους ειδική φορητή συσκευή ελέγχου μέσω της οποίας θα «διαβάζουν» την κάρτα που θα επιδεικνύει ο επιβάτης κατά τη διάρκεια των ελέγχων.

Παράλληλα, το όλο έργο περιλαμβάνει την προμήθεια και εγκατάσταση επικυρωτικών μηχανημάτων και εγκατάσταση πυλών εισόδου στους σταθμούς του μετρό και του προαστιακού σιδηροδρόμου.

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news