facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Περισυνελλέγησαν νότια της Κρήτης 85 μετανάστες που επέβαιναν σε λέμβους  <--> Έρχονται δύο νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου – Τι αλλάζει σε σχολάζουσες κληρονομιές και δωρεές  <--> Τραυματίστηκε σοβαρά στο χέρι από κροτίδα ο βιρτουόζος του κλαρίνου, Άρης Μουγκοπέτρος  <--> Ένοπλη ληστεία με λεία 20.000 ευρώ σε κατάστημα τυχερών παιχνιδιών στο Μαρκόπουλο  <--> Πέθανε ο Πάπας Φραγκίσκος σε ηλικία 88 ετών: Η περίοδος πένθους και το τελετουργικό της ταφής του  <--> Αρχές του 2027 θα είναι έτοιμος ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής – Οι σταθμοί που θα περιλαμβάνει  <--> Η δημοσιοποίηση φωτογραφιών από τη νεκροψία του Ρόμπερτ Κένεντι διχάζει την οικογένειά του  <--> Συνελήφθησαν δύο αστυνομικοί για την απόδραση συλληφθέντων από τα κρατητήρια Αγρινίου  <--> Επίθεση τουρκικών ΜΜΕ στον Νίκο Δένδια για την επίσκεψή του στη νήσο Παναγιά: «Είναι κατεχόμενο νησί»  <--> Αγρίνιο: Απέδρασαν από τα κρατητήρια δύο από τους Ρομά που «χτύπησαν» το ATM    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Έρευνα: 8 στους 10 καταναλωτές κάνουν περικοπές σε τρόφιμα, θέρμανση και ένδυση

Σε σημαντική μείωση των δαπανών για διασκέδαση, ένδυση-υπόδηση, τρόφιμα, διακοπές και θέρμανση έχουν προβεί οι καταναλωτές εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνα πού διενέργησε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών και η εταιρία ερευνών και επικοινωνίας TOTHEPOINT, με θέμα «Οι επιπτώσεις της κρίσης στους καταναλωτές» προέκυψε ότι οκτώ στους δέκα έχουν μειώσει κι άλλο την κατανάλωση τον τελευταίο χρόνο.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε, το χρονικό διάστημα 29 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2016 και συμμετείχαν 765 καταναλωτές, από το Νομό Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα το 88,1% των καταναλωτών έχουν μειώσει, γενικά την κατανάλωση, τον τελευταίο χρόνο.

Από αυτούς, που δήλωσαν ότι έχουν μειώσει την κατανάλωση, το 82,1% μείωσε τις αγορές ένδυσης – υπόδησης, το 70,0% τη διασκέδαση, το 63,1% την αγορά τροφίμων, το 43,5% τις διακοπές, το 39,1% τη θέρμανση, το 36,5% τα καλλυντικά, το 35,8% το ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, το 35% τις μετακινήσεις, το 32,8% τον οικιακό εξοπλισμό, το 30,9% τα είδη προσωπικής υγιεινής το 30,7% τα είδη καθαριότητας σπιτιού, το 23,6% την υγεία, και το 20,3% την εκπαίδευση.

Η σύγκριση με το 2015 είναι η παρακάτω:

Το 2015, 85,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν μειώσει, γενικά, την κατανάλωση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 88,1%.

Το 2015, 70,5% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για ένδυση-υπόδηση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 82,1%.

Το 2015, 54,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για διασκέδαση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 70,0%.

Το 2015, 43,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για τρόφιμα. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 63,1%.

Το 2015, 20,9% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για μετακινήσεις. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 35,0%.

Το 2015, 26,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για θέρμανση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 39,1%.

Το 2015, 41,5% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για διακοπές. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 43,6%.

Το 2015, 22,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 35,8%.

Το 2015, 15,8% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για είδη καθαριότητας σπιτιού. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 30,7%.

Το 2015, 12,4% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για είδη προσωπικής υγιεινής. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 30,9%.

Το 2015, 20,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για καλλυντικά. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 36,5%.

Το 2015, 14,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για οικιακό εξοπλισμό. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 32,8%.

Το 2015, 12,8% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για υγεία. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 23,6%.

Το 2015, 10,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για εκπαίδευση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 20,3%.

Οι καταναλωτές, σε ποσοστό 48.3% χρησιμοποιούν την τιμή, ως πρώτο κριτήριο, για τις αγορές τροφίμων ενώ το 2015 το ποσοστό ήταν 37,7%. Το κριτήριο της ποιότητας το 2016 μειώθηκε από 32,6% σε 16,4%.


Το πλήρες κείμενο της έρευνας είναι διαθέσιμο εδώ

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news