«Πρόβλημα νομιμότητάς, σύμφωνα και με την κοινοτική νομοθεσία, δημιουργείται από το γεγονός ότι η εταιρία που συμβούλευσε την ελληνική κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ για την πώληση των 14 αεροδρομίων είναι θυγατρική της αγοράστριας γερμανικής εταιρείας Fraport» επισημαίνει ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας, ο οποίος κατέθεσε τη Δευτέρα σχετική ερώτηση προς την Κομισιόν.
Στην ερώτησή του, ο Έλληνας ευρωβουλευτής μιλά για προφανή σύγκρουση συμφερόντων, επικαλούμενος την Οδηγία 2014/24 Ε.Ε. και συγκεκριμένα αναφέρει:
«Το άρθρο 24 της Οδηγίας, που αναφέρει ότι: «Η έννοια της σύγκρουσης συμφερόντων καλύπτει τουλάχιστον οποιαδήποτε κατάσταση κατά την οποία πάροχος υπηρεσιών προμηθειών ενεργούντος εξ ονόματος της αναθέτουσας αρχής (εν προκειμένω το ΤΑΙΠΕΔ) μπορεί να επηρεάσει την έκβασή της αν έχει άμεσα ή έμμεσα ...συμφέρον που θα μπορούσε να εκληφθεί ως στοιχείο που θίγει την αμεροληψία και την ανεξαρτησία του στο πλαίσιο της διαδικασίας προμήθειας».
Το άρθρο 41, που αναφέρει ότι: "Εάν ένας υποψήφιος ...που έχει παράσχει συμβουλές ... έχει εμπλακεί με οποιανδήποτε τρόπο στην προετοιμασία της διαδικασίας προμήθειας, η αναθέτουσα αρχή λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλίζει τη μη στρέβλωση του ανταγωνισμού"
Το άρθρο 84, που αναφέρει ότι: "Η αναθέτουσα αρχή συντάσσει γραπτή έκθεση που περιλαμβάνει τουλάχιστον: κατά περίπτωση τις συγκρούσεις συμφερόντων που εντοπίστηκαν και τα επακόλουθα μέτρα που ελήφθησαν"»
Καταλήγοντας, ο Νίκος Χουντής, αφού εξέφρασε τη διαφωνία του με την πολιτική πώλησης των αεροδρομίων, ζητά να μάθει και επισήμως «αν η Lufthansa Cοnsulting Gmbh συνδέεται καθ‘ οιονδήποτε τρόπο με την αγοράστρια εταιρία Fraport και ποια η αμοιβή της» και καλεί την Κομισιόν να παρουσιάσει «τα μέτρα" που ελήφθησαν για την εξασφάλιση της αμεροληψίας και ανεξαρτησίας κατά την διαδικασία των προσφορών» όπως σαφώς ορίζει η Οδηγία.
zougla
Στην ερώτησή του, ο Έλληνας ευρωβουλευτής μιλά για προφανή σύγκρουση συμφερόντων, επικαλούμενος την Οδηγία 2014/24 Ε.Ε. και συγκεκριμένα αναφέρει:
«Το άρθρο 24 της Οδηγίας, που αναφέρει ότι: «Η έννοια της σύγκρουσης συμφερόντων καλύπτει τουλάχιστον οποιαδήποτε κατάσταση κατά την οποία πάροχος υπηρεσιών προμηθειών ενεργούντος εξ ονόματος της αναθέτουσας αρχής (εν προκειμένω το ΤΑΙΠΕΔ) μπορεί να επηρεάσει την έκβασή της αν έχει άμεσα ή έμμεσα ...συμφέρον που θα μπορούσε να εκληφθεί ως στοιχείο που θίγει την αμεροληψία και την ανεξαρτησία του στο πλαίσιο της διαδικασίας προμήθειας».
Το άρθρο 41, που αναφέρει ότι: "Εάν ένας υποψήφιος ...που έχει παράσχει συμβουλές ... έχει εμπλακεί με οποιανδήποτε τρόπο στην προετοιμασία της διαδικασίας προμήθειας, η αναθέτουσα αρχή λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλίζει τη μη στρέβλωση του ανταγωνισμού"
Το άρθρο 84, που αναφέρει ότι: "Η αναθέτουσα αρχή συντάσσει γραπτή έκθεση που περιλαμβάνει τουλάχιστον: κατά περίπτωση τις συγκρούσεις συμφερόντων που εντοπίστηκαν και τα επακόλουθα μέτρα που ελήφθησαν"»
Καταλήγοντας, ο Νίκος Χουντής, αφού εξέφρασε τη διαφωνία του με την πολιτική πώλησης των αεροδρομίων, ζητά να μάθει και επισήμως «αν η Lufthansa Cοnsulting Gmbh συνδέεται καθ‘ οιονδήποτε τρόπο με την αγοράστρια εταιρία Fraport και ποια η αμοιβή της» και καλεί την Κομισιόν να παρουσιάσει «τα μέτρα" που ελήφθησαν για την εξασφάλιση της αμεροληψίας και ανεξαρτησίας κατά την διαδικασία των προσφορών» όπως σαφώς ορίζει η Οδηγία.
zougla
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου