facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Καλύβια: Κινδύνεψε η ζωή παιδιού 4,5 ετών από άγρια επίθεση σκύλου  <--> Χωρίς προβλήματα η έξοδος των εκδρομέων του Πάσχα – Πάνω από 92.000 οχήματα έφυγαν σήμερα από την Αττική  <--> Περιστέρι: Έσπασαν το τζάμι και του βούτηξαν την τσάντα σε δευτερόλεπτα – Το βίντεο της κλοπής μέρα μεσημέρι  <--> Χανιά: Νέα διάσωση 57 προσφύγων νότια της Γαύδου  <--> Ο Βασίλης Κικίλιας θέτει ζήτημα διαφάνειας των ΜΚΟ – 7 δικογραφίες για διευκόλυνση δουλεμπορικών κυκλωμάτων  <--> ΑΑΔΕ: Λουκέτα και πρόστιμα σε ταβέρνες και εστιατόρια για μη έκδοση αποδείξεων και μη διασύνδεση POS  <--> Λαμία: Στη φυλακή 20χρονος που είχε συλληφθεί επανειλημμένα να οδηγεί χωρίς δίπλωμα – Είχε δείρει δημοτικό αστυνομικό  <--> Ιταλία: Ένας νεκρός από τη σφοδρή κακοκαιρία – Υπερχείλισε ο Πάδος, κατέρρευσε γέφυρα  <--> Ιταλία: Τέσσερις νεκροί και ένας τραυματίας από πτώση καμπίνας τελεφερίκ με 16 επιβάτες στη Νάπολη  <--> Ο καιρός αύριο: Στους 26 βαθμούς η θερμοκρασία – Τοπικές βροχές στα δυτικά και βόρεια    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Προχωρά η πώληση του 30% του Ελευθέριος Βενιζέλος

Μέσα στις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται να οριστικοποιηθεί το μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) προκειμένου να πωλήσει το 30% της «Αερολιμήν Αθηνών», της εταιρείας που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στα Σπάτα, με παράλληλη επέκταση της σύμβασης παραχώρησης κατά 20 χρόνια.
Ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας υποστήριξε χθες στο Bloomberg πως η διοίκηση του ταμείου «βάζει σε προτεραιότητα» την πώληση του συγκεκριμένου ποσοστού.
Στο παράρτημα του μνημονίου με τις εκκρεμότητες των ιδιωτικοποιήσεων, αναφέρονταν πως εξετάζονται δύο λύσεις: Η εισαγωγή των μετοχών της «Αερολιμήν Αθηνών» στο Χρηματιστήριο (σενάριο που ακούγεται επί χρόνια), ή η πώληση του 30% μέσω πλειοδοτικής διαδικασίας.
Στο ΤΑΙΠΕΔ έχουν να επιλέξουν μεταξύ συγκεκριμένων εναλλακτικών:Πρώτον, να προχωρήσουν πρώτα στην 20ετή επέκταση της σύμβασης παραχώρησης που λήγει το 2026 και στη συνέχεια σε πώληση μετοχών (μέσω εισαγωγής σε χρηματιστήριο ή πλειοδοτικού διαγωνισμού).
Δεύτερον, να πωλήσουν πρώτα το 30% (το υπόλοιπο 25% θα παραμείνει στο δημόσιο) και στη συνέχεια να επεκταθεί η σύμβαση. Τρίτον, να προχωρήσει σε πλειοδοτικό διαγωνισμό με αυτόματη παράταση της σύμβασης μέχρι το 2046. Η τελευταία επιλογή θα δυσαρεστούσε, πιθανώς, τους υφιστάμενους μετόχους (το καναδικό fund PSP το οποίο είχε αγοράσει περί το 26,7% των μετοχών από τη γερμανική Hochtief).
Εκτός και αν θέλουν να διατηρήσουν το ποσοστό τους μέχρι το 2026, που λήγει η παρούσα σύμβαση.
Για την «Αερολιμήν Αθηνών», η οποία φέρεται να εξετάζει νέα επένδυση, ύψους περί τα 300 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή νέου αεροσταθμού ώστε να αντεπεξέλθει στην αυξημένη τουριστική κίνηση που προβλέπεται για τα επόμενα χρόνια, είχε υπάρξει ενδιαφέρον από κινεζικούς ομίλους. Εκπρόσωποι της Shenzhen Airport και της Friedmann Pacific Asset Management Limited (FPAM) είχαν συναντηθεί ακόμα και με τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Τελικώς, την περασμένη άνοιξη ο επικεφαλής της FPAM εξαφανίστηκε! Μάλιστα εξαιτίας της εξαφάνισής του αντιμετωπίζει προβλήματα η υπόθεση ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου της Τουλούζης στη Γαλλία, καθώς στον σχετικό διαγωνισμό είχε επικρατήσει η FPAM.
euro2day

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news