facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Στη φυλακή παραμένει η Βίκυ Σταμάτη - Απερρίφθη και η έκτη αίτησή της για αποφυλάκιση

Στο «κενό» έπεσε η νέα, έκτη κατά σειρά, προσπάθεια της Βίκυς Σταμάτη να αποφυλακιστεί. Το δικαστήριο με απόφασή του απέρριψε την αίτηση της συζύγου του Άκη Τσοχατζόπουλου για αναστολή εκτέλεσης της ποινής της. Μετά την ανακοίνωση της απόφασης η Β. Σταμάτη ζήτησε την εξαίρεση των μελών της έδρας του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, βάλλοντας κατά της αξιοπιστίας τους.

Νωρίτερα, και πριν την ανακοίνωση της απόφασης η κυρία Σταμάτη πήρε το λόγο στο δικαστήριο για να ζητήσει καταρχάς συγνώμη - όπως είπε - για το επεισόδιο που είχε νωρίτερα με την πρώην σύζυγο του Ν. Ζήγρα, Σ. Λεοντοπούλου. Παράλληλα, άφησε για μια ακόμη φορά αιχμές για την κόρη του Άκη Τσοχατζόπουλου, Αρετή Τσοχατζοπούλου που έχει αποφυλακιστεί πρόσφατα με απόφαση του δικαστηρίου.

«Δεν αισθάνομαι ένοχη»

Είπε μεταξύ άλλων, η κυρία Σταμάτη στην τοποθέτησή της στο δικαστήριο: «Επί τρία χρόνια εγώ και το παιδί μου έχουμε εκτίσει ποινή υπακοής, την εξέτισα διπλά στο Δρομοκαϊτειο και στον Κορυδαλλό. Εγώ και το παιδί μου τελούμε εν αιχμαλωσία. Ένα παιδί σε μια τόσο τρυφερή ηλικία υφίσταται αυτή την κακομεταχείριση. Είναι η δικαιολογημένη αγανάκτηση μιας μάνας... Έχω να πιω καφέ τρεις μήνες, δεν βγαίνω από το δωμάτιο μου. Ο παιδοκτόνος που σκότωσε και έβρασε του παιδί του προαυλίζεται, εγώ όχι...Ήθελα να ξέρω για ποιο λόγο έρχομαι στα δικαστήρια, δεν αισθάνομαι ένοχη για καμία παράνομη πράξη. Αντίθετα, όλοι οι συγκατηγορούμενοί μου έχουν στραφεί εναντίον μου για να καλύψουν τα νώτα τους. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν μητέρες σε αυτή την αίθουσα και να είναι ελεύθερες και να μην έρχονται να συνδράμουν μια μάνα και το παιδί της» .

«Ζητώ εξαίρεση της έδρας»

Ζητώντας την εξαίρεση των μελών της έδρας η κυρία Σταμάτη τόνισε ακόμη: «Έζησα μεγάλες χαρές... Ερωτεύτηκα και λάτρεψα το πατέρα του παιδιού μου.... Οι χειροπέδες είναι για τα χέρια, όχι για το στόμα».

Η σύζυγος του Α. Τσοχατζόπουλου τόνισε ότι ο εισαγγελέας και οι δικαστές αντιμετώπισαν με «απαράδεκτη κακότητα και εκδικητικότητα μια ασθενή. Δεν θα καμφώ....Όταν θα είμαι νεκρή από αισθήσεις δεν θα έχει κανένα νόημα να είμαι κοντά στο παιδί μου. Δικάζομαι ως Τσοχατζοπούλου και όχι ως Σταμάτη, έλεος πια ....».

Στη συνέχεια ο Άκης Τσοχατζόπουλος χαρακτήρισε τους δικαστές εκδικητικούς και απάνθρωπους, ενώ η Β. Σταμάτη λαμβάνοντας και πάλι το λόγο είπε: «Με την απόφασή σας ανοίξετε δυο τάφους, ντροπή σας..».

Η δίκη θα συνεχιστεί την ερχόμενη Τετάρτη.

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news